Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

kraftwerk skrev (2 minutter siden):

Jeg tolket det først seriøst, og skrev en lang kommentar 😅, men får håpe og tro det er tull….. Den brukeren har vel vært her inne tidligere og er positiv til CBE, har sett hen i andre rampelys-tråder også - så kan faktisk hende det ikke var tull når jeg tenker meg om 🤔

Vanskelig å si ja 😄 Spesielt siden det ofte virker som enkelte innlegg postes som forsøk på å få opp engasjement/provokasjon.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (58 minutter siden):

Jeg trodde helt dønn alvorlig at kommentaren til Trudis23 var et forsøk på ironi. Det må vel være det? Hvilken seriøs fysioterapaut bruker uttrykk om seg selv som «ekspert på rompemuskler» 🤔

En fysioterapeut vet at det heter rumpe, ikke rompe... så det sier seg selv at vedkommende bare troller eller fleiper.

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (17 timer siden):

Er ikke dette en brystvorte da? 🤔

A5AEF698-EEFD-4AEF-93CC-90C644B2A8BF.jpeg

Neida, det er det berømte nipplecover som hun ikke klarer seg uten... 

Endret av MacBeth
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (3 timer siden):

En fysioterapeut vet at det heter rumpe, ikke rompe... så det sier seg selv at vedkommende bare troller eller fleiper.

En fysioterapeut vet også at muskler har fascier, vev og sener i endene - og vil derfor ikke stoppe sånn på den måten. Ja, man kan få et «løft» i hopp,løp osv, men ikke på denne måten. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert jeg som er dum, men jeg klarer ikke å se hvordan overkroppen er proporsjonert i den brune toppen. Utringningen går langt nede på magen, og ingen brystvorte...? 🤷‍♀️

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (50 minutter siden):

Det er sikkert jeg som er dum, men jeg klarer ikke å se hvordan overkroppen er proporsjonert i den brune toppen. Utringningen går langt nede på magen, og ingen brystvorte...? 🤷‍♀️

Det er vel noen filtre og/eller  vidvinkel som gjør hele bildet fordreid, alt fra vegger og gulv til kropp. Bildet er et skrekkeksempel på hva man IKKE legger ut. Hun lever i sin egen lille verden hvor hun ikke lenger har et normalt forhold til kropp fordi alt dreier deg om den. Må være slitsomt å ha det sånn. 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loffen skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt at det muligens har noe å gjøre med tightsen, men den er seamless og ser absolutt ikke slik ut på andre bilder? :klo:  
https://www.icaniwill.se/sv/dam/dam-tights-leggings/dam-tights-leggings-seamless/ombre-7-8-seamless-tights-dk-purple#

Nei, det er nok rumpenissen som er ute og går her.

  • Liker 39
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (44 minutter siden):

Nei, det er nok rumpenissen som er ute og går her.

Rumpenissen :skratte:

Fetteren til PT-Åge? 

  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (9 timer siden):

Jeg tolket det først seriøst, og skrev en lang kommentar 😅, men får håpe og tro det er tull….. Den brukeren har vel vært her inne tidligere og er positiv til CBE, har sett hen i andre rampelys-tråder også - så kan faktisk hende det ikke var tull når jeg tenker meg om 🤔

Ha ha det var bare forsøk på tull fra meg 🙈 Og nei jeg har aldri vært positiv til noe som CBE har gjort. 

  • Liker 17
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (30 minutter siden):

Ha ha det var bare forsøk på tull fra meg 🙈 Og nei jeg har aldri vært positiv til noe som CBE har gjort. 

Beste på lenge😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (6 timer siden):

Det er sikkert jeg som er dum, men jeg klarer ikke å se hvordan overkroppen er proporsjonert i den brune toppen. Utringningen går langt nede på magen, og ingen brystvorte...? 🤷‍♀️

Rapporter bildet på ig for nakenhet👍

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (43 minutter siden):

Postet kl 07.03. Så får vi se hvor lenge det får stå. 

28E5C386-980F-4184-BD32-BB8813E5D3BA.png

Den er fylt med mange aktiviteter også, må vite.. Det blir nok svaret, om ikke sletting.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marsh skrev (15 minutter siden):

Skattelistene, Kjendis | Jørgine Massa Vasstrand er Norges best betalte influenser for tredje år på rad (nettavisen.no)

Knappe 500000 i inntekt, 0 i formue, kan vel tyde på at ikke all pr er god pr...

 

Håper de synes det er verdt å eksponere kropp og unger for den prisen. Jeg er klar over at den inntekten ikke viser «alt», men lista er uansett et skudd for baugen. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (31 minutter siden):

Skattelistene, Kjendis | Jørgine Massa Vasstrand er Norges best betalte influenser for tredje år på rad (nettavisen.no)

Knappe 500000 i inntekt, 0 i formue, kan vel tyde på at ikke all pr er god pr...

 

Shit! Håper det er per hode (altså at LKE også tjener tilsvarende), hvis ikke er det jo ganske krise. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...