Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden):

2. Hvis dyne og sengetøy ikke isolerer nok - kjøp kvalitet.

Er neppe noen som forhandler kvalitet som vil sponse de, og det blir sikkert for dyrt for de å kjøpe selv 😛

 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (7 timer siden):

Er neppe noen som forhandler kvalitet som vil sponse de, og det blir sikkert for dyrt for de å kjøpe selv 😛

 

Det enkleste når en fryser er oftest å kle seg fornuftig. Eventuelt å kle på seg. Enkelte velger i stedet å tigge spons når resten av landet for det meste sliter med økende utgifter.

Dessverre er det slik at vi mtp carolinebergeriksenno ikke kan forholde oss til annet enn det utmalte og delte behovet for å klage over pysj, sokker og morgenkåpe til sengs til tross for at shorts og strømpebukser eller bare føtter i småsko vinterstid er arbeidsuniform ellers. #narrativ

Endret av Revenge o'Cavatina
omformulert
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Det er jo et ønske om kakkelovn på soverommet? 

Da er det bare til å gjøre som oss andre, se om en finner noe på Finn eller kjøpe nytt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (39 minutter siden):

1. Spis mer enn en kaffekopp før morgentrening. 2. Hvis dyne og sengetøy ikke isolerer nok - kjøp kvalitet. 3. Kle deg lag på lag. Lag innhold av det. 4. Ikke lag innhold av å svinse rundt i bikini i minusgrader for så å klage over frysing. Overlates til Sophie Elise AS. 5. Hvis du sover med pysj, morgenkåpe og ullsokker sammen med en halvmeter rabiat styreleder i 40-årene, har dere flere intimitetsproblemer - søk veiledning.

Jeg er veldig frysen av meg, og vi har et ekstremt kaldt soverom. Så nå sover vi på et underlagspledd av lammeull, som ligger under lakenet. Skikkelig deilig og det isolerer godt 😇 - og flanell nå som det er kaldt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig frysen av meg, og vi har et ekstremt kaldt soverom. Så nå sover vi på et underlagspledd av lammeull, som ligger under lakenet. Skikkelig deilig og det isolerer godt 😇 - og flanell nå som det er kaldt. 

Høres veldig komfortabelt ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Og hvorfor ikke bytte ut pysj og frottémorgenkåpe med ullsett eventuelt? :klo:

Ekstra dyne? 

Tenkte akkurat det samme. Ull er gull.

Blir så overrasket når folk ikke er klar over hvor viktig det er med ull.

Og selvfølgelig  varm vinterdyne. Man har da vært ute en vinternatt? ❄️ 

  • Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest YellowC
pøbelsara skrev (14 timer siden):

Haha, det tviler jeg på. Smålige, hatefulle sladreinnlegg - ja, absolutt. Men ikke dette. Det er en innsidespøk. 

På innsiden av hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (På 7.12.2022 den 22.02):

Men da blir jo hus og hytte regnet som formue?

Ikke hvis det er belånt til pipa nei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (12 timer siden):

Da ville jo folk der sett hvordan hun og kroppen hennes EGENTLIG ser ut.

Nettopp 🤪😜😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (8 timer siden):

Hvem skal coache, PT-Åge m/fettklype på FaceTime? 😝

Da blir det nok en lang kø av folk som vil trene med han 😜🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Caroline sier på instastory at hun er så frossen av seg at hun sover med pysjamas, frottemorgenkåpe og ullsokker. Sikkert ikke godt å være så frossen, men da har jeg et forslag. Hva med å ikke gå så tynnkledd om vinteren? Regner med hun da også fryser lett ute, men stadig vekk stusser jeg på hvorfor hun ikke kler seg etter årstiden. SÅ enkelt kan det altså gjøres, kanskje holder du deg LITT varmere. 

Og kanskje godta ha litt fett på kroppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg holder på å fryse ihjel"-snutten var sikkert fisking etter samarbeid med produsenter for superundertøy/dyner etc. 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rastebenk skrev (11 minutter siden):

CBE både sa og skrev eksplisitt at hun ønsker seg kakkelovn på soverommet. Tydeligere tigging etter spons enn det er vel ikke mulig. For meg fremstår det ekstremt smålig å tigge etter rådyre luksusprodukter som knapt kommer til å bli brukt til annet enn dekor på instagrambilder (seriøst, kakkelovn på soverommet??), samtidig som det fremvises et ekstremt overforbruk. Veldig umusikalsk av påvireren, mens stadig flere sliter med å betale for strøm, mat og drivstoff.

Akkurat denne Desembermåneden syns jeg de blir helt stereotype "overfladiske rike mennesker" som ofte opptrer i julefilmer og julekalendere før jul (Erle i Kristiania magiske tivolitheater som et eksempel) 

I slike filmer, opptrer disse karakterene som "liksom-empatiske" ovenfor fattige og mennesker som sliter, mens de bak fasaden bare bryr seg om å se bra ut, ha overflod (kakkelovn på soverommet) og at andre skal være misunnelige på dem. 

Slutten pleier å handle om at de rike klysenes hjerter smelter, og vi får se de oppleve ekte glede og ekte verdier. De blir hyggelige og jordnære. 

Men, det er jo bare på film det skjer... 

  • Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

CBE både sa og skrev eksplisitt at hun ønsker seg kakkelovn på soverommet. Tydeligere tigging etter spons enn det er vel ikke mulig. For meg fremstår det ekstremt smålig å tigge etter rådyre luksusprodukter som knapt kommer til å bli brukt til annet enn dekor på instagrambilder (seriøst, kakkelovn på soverommet??), samtidig som det fremvises et ekstremt overforbruk. Veldig umusikalsk av påvireren, mens stadig flere sliter med å betale for strøm, mat og drivstoff.

Hva skjedde med biopeisen som hun ELSKET?

https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/03/detaljer-pa-soverommet-elektrisk-peis/

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...