Jump to content
MissLucy

carolinebergeriksen.no

Recommended Posts

Fortsetter under...

Kleenex
29 minutter siden, MissLucy skrev:

Caroline Berg Eriksen kaller seg influencer, og bruker bloggen sin, instagramkontoen og snapchat som plattformer til å selge annonser.

Denne virksomheten har vært gjenstand for kritikk, som er oppsummert her, med tilhørende dokumentasjon.

Det dreier seg i hovedtrekk om skjult reklame og brudd på markedsføringsloven, bruk av barn i sosiale media, kroppsfokus, perfeksjonisme og overforbruk.

Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold.

Takk! 

filifjonka

"Men det er jo så fine bilder"! Kjøss katta...

2ney

Har noen sett IG story til Morten Dalhaug? Han la inn en kommentar på at CBE hadde kjøpt følgere på IG!!! 

Kommentaren ble sletter på sekundet.

Ser det har gått 24 timer siden Morten postet storyen, så starten er borte 🙄

Edited by 2ney

Annonse

MissLucy
13 minutter siden, 2ney skrev:

Har noen sett IG story til Morten Dalhaug? Han la inn en kommentar på at CBE hadde kjøpt følgere på IG!!! 

Kommentaren ble sletter på sekundet.

Ser det har gått 24 timer siden Morten postet storyen, så starten er borte 🙄

jeg har ikke sett den storyen, men på Influencerebloggen har jo Asti vist at Caroline Berg Eriksen har svært lav engasjementrate på instagram, så det er jo sammenheng i informasjonen for å si det slik

https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Million

Kan jeg få spørre et helt ærlig spørsmål som jeg lurer på? Hvorfor i alle dager gidder dere å følge alle disse bloggerne når dere bare har negative ting å si om dem uansett? Er det ikke bare å droppe det? Eller leser dere bloggene for å ha noe å "ta dem" på og skrive kritikk og sånt om?

Jeg følger ingen bloggere. 

Annonse

Halle-Palle

Iflg IG er fruen på teaterøvelse samtidig som mine kommentarer på bloggen blir slettet.

Multitasking på høyt nivå eller er hr cbe alene hjemme og holder fortet?

MissLucy
9 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Iflg IG er fruen på teaterøvelse samtidig som mine kommentarer på bloggen blir slettet.

det er masse ventetid på teaterøvelser, og hun har vel bare en statistrolle, så det går sikkert an å gjøre begge deler vil jeg tro?

Revenge of Cthulhu
14 minutter siden, Rubella skrev:

Skal man bare ta på skylapper og ikke bry seg om noe annet enn ens egen navlelo?

Jeg engasjerer meg f.eks. i dyrevern også. Synes jo ikke det er inspirerende eller morsomt å se alle kattene som blir forlatt/mishandlet osv. heller, men det er et stort problem i samfunnet som jeg brenner for å kaste lys på.

Det samme gjelder barns rett til privatliv, skjult reklame, fucka utseendefokus, miljøsvineri og all annen drit denne millionbedriften promoterer.

Jeg syns skarve 5 mill i 2017 etter 10 år med rosablogging uten annet å vise for seg, er en dråpe i havet sammenlignet med 70 mill og tre entreprenørskap borte hos søta bror med konsernet til Isabella Løwengrip for samme år og etter like lang fartstid.

Ellers enig med du.

Klaraku78
24 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det samme har skjedd meg.  Jeg fikk svar på en kommentar på bloggen,  mens cbe var ute og løp.