Jump to content
MissLucy

carolinebergeriksen.no

Recommended Posts

Rubella
14 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Jeg syns skarve 5 mill i 2017 etter 10 år med rosablogging uten annet å vise for seg, er en dråpe i havet sammenlignet med 70 mill og tre entreprenørskap borte hos søta bror med konsernet til Isabella Løwengrip for samme år og etter like lang fartstid.

Ellers enig med du.

Var mest for å understreke at dette er en BEDRIFT og ikke en personlig dagbok på nett av en stakkarslig fjortis.

Fortsetter under...

MissLucy

men hvis det er slik som noen tror, at Caroline Berg Eriksen kjøper følgere på IG, så får jo ikke annonsørene det de betaler for. Eller betaler de ikke for antall følgere, men for engasjementsraten?

ashera

Har dere sett diskusjonen under Ørjan Burøes frekke krøssklepp med fotballmorsdag og komikermorsdag på IG?

morhjertegod
11 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Ser at LK også har fått flere følgere etter å ha vært stabil i mange mnd.  Hvis man blar kjapt igjennom følgerne hans, så ser man veldig mange uten profilbilde,  med privat bruker med kanskje 0-2 bilder.  Det er kanskje kjøpte følgere?  Det morsomme er at cbe har mange av de samme. 

I tillegg har LK mange 05 og 06- ere.  Syns det er merkelig at han skal ha så mange unge følgere.  Dattera mi som er 05 vet ikke hvem han er.... 

De unge følgerne til Lars Kristian kan komme av at han har spilt fotball, unge gutter som spiller fotball på Odd feks. bare en tanke.

Edited by morhjertegod

Annonse

MissLucy
11 minutter siden, ashera skrev:

Har dere sett diskusjonen under Ørjan Burøes frekke krøssklepp med fotballmorsdag og komikermorsdag på IG?

det er over 500 kommentarer, så jeg har ikke orket å lese så mye, men jeg fikk jo med meg essensen, og den er at alle gjennomskuer morsdagsteateret til Caroline Berg Eriksen. Bortsett fra de ca 30 som hyller henne på hennes egen blogg da. Meget spesielt at det er ikke er kommet en eneste kritisk kommentar på bloggen forresten, for inntrykket herfra, fra Burøes instagram, og fra influencerbloggen er vel at reaksjonen enten er sterkt negativ, eller så blir hele tablået bare avfeid som komisk og latterlig.

Edited by MissLucy

PurpleRain

Hadde vært så sykt gøy om hun kunne laget en til blogg som var en parodi på den hun har nå. Der man fikk se bilder av hvordan det så ut etter at de var ferdige å spise frokost på morsdagen, hvordan hun så ut før hun klinte trynet fult av en ny sponset sminke, hvordan kakebordet i bursdagene så ut etter at bursdagen var ferdig, hvordan hun ser ut etter en svett treningsøkt...

Den skulle jeg lest!

Pæddan
20 minutter siden, morhjertegod skrev:

De unge følgerne til Lars Kristian kan komme av at han har spilt fotball, unge gutter som spiller fotball på Odd feks. bare en tanke.

Mener han trener et guttelag i Tune....

Snaskesnusken
2 timer siden, Million skrev:

Kan jeg få spørre et helt ærlig spørsmål som jeg lurer på? Hvorfor i alle dager gidder dere å følge alle disse bloggerne når dere bare har negative ting å si om dem uansett? Er det ikke bare å droppe det? Eller leser dere bloggene for å ha noe å "ta dem" på og skrive kritikk og sånt om?

Jeg følger ingen bloggere. 

Hvorfor gidde å være samfunnsengasjert? 

Revenge o'Cavatina
33 minutter siden, Rubella skrev:

Var mest for å understreke at dette er en BEDRIFT og ikke en personlig dagbok på nett av en stakkarslig fjortis.

Nei, Carolinebergeriksen.no er i aller høyeste grad et firma med organisasjonsnummer som er MVA-pliktig betaler ut arbeidsgiveravgift for minst to?.Men jeg kan ingenting om slikt, så kanskje 5 mill er mer enn nok for to lønninger og et showroom til 8.5 mill med adresse Sarpsborg?

PecanPie

Ok, dette er en filleting, men jeg kjenner jeg blir litt trist når hun skriver at hun «ofrer tid» for å dra på teaterøvelse. Hvis du føler at du må ofre noe for å dra på øvelse har du enten feil fokus, prioriterer tiden din dårlig, eller rett og slett er så engasjert i hobbyen din.

Jeg møter andre for å drive med hobbyen min minst 2x3 timer hver uke, men jeg ofrer ikke ett minutt av min tid. Til tider GÅR det mye tid til det, men det er vel heller at jeg ofrer hobbytiden min hvis jeg må noe annet. 

Guest INGNTNG
4 minutter siden, PecanPie skrev:

Ok, dette er en filleting, men jeg kjenner jeg blir litt trist når hun skriver at hun «ofrer tid» for å dra på teaterøvelse. Hvis du føler at du må ofre noe for å dra på øvelse har du enten feil fokus, prioriterer tiden din dårlig, eller rett og slett er så engasjert i hobbyen din.

Jeg møter andre for å drive med hobbyen min minst 2x3 timer hver uke, men jeg ofrer ikke ett minutt av min tid. Til tider GÅR det mye tid til det, men det er vel heller at jeg ofrer hobbytiden min hvis jeg må noe annet. 

Man må jo forstå at dette er et offer for en travel forretningskvinne som henne. Hun kunne tross alt sittet hjemme og klippet ut massevis av bittesmå hjerter til Valentins-shooten på torsdag. 

Annonse

Ella Grisella

Jeg blir også litt trist av å tenke på at barna muligens finner disse trådene på nett en dag... 😧

Sol79

Glad mannen min kan fylle tiden sin med annet enn å følge meg til frisøren... 😂

Perelandra

Tråden er ryddet for persondebatt (om barn) og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

MissLucy
4 timer siden, Gulleplutt skrev:

Årets morsdagsinnlegg er noe av det tristeste jeg har sett på lenge. Jeg blir fysisk dårlig av å tenke på det. Vet ikke hva jeg kan skrive uten at det blir moderert bort. 

vel, vi kan tydeligvis ikke skrive hvem som var med på bildene :klo:. Det var jo det jeg synes var det verste. Men det var likevel umerket reklame for Kappahl.

Annypanny

Ok, jeg har noen spørsmål.

1. Den peiskos-kvelden sitter de og spiller Ludo, alle 4. Er dette iscenesatt, eller kan en 2-åring forstå reglene for Ludo?? Ingen 2-åringer jeg vet om i alle fall. 

2. Huset deres som hun kaller «Villa Kulås». Ja, det er en villa som ligger ved Kulås, men kan man bare «ta» navnet «Villa Kulås» fordiom? Det står ingenting i prospektet om at huset har et navn. Kan man bare kalle huset sitt det om man vil? Link: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061

3. I en kommentar under innlegget om peiskos skriver hun at huset deres er 500 m2. I prospektet på huset står det at det er 358 m2. Har de bygd på?

Mrs Robinson
4 minutter siden, Annypanny skrev:

Ok, jeg har noen spørsmål.

1. Den peiskos-kvelden sitter de og spiller Ludo, alle 4. Er dette iscenesatt, eller kan en 2-åring forstå reglene for Ludo?? Ingen 2-åringer jeg vet om i alle fall. 

2. Huset deres som hun kaller «Villa Kulås». Ja, det er en villa som ligger ved Kulås, men kan man bare «ta» navnet «Villa Kulås» fordiom? Det står ingenting i prospektet om at huset har et navn. Kan man bare kalle huset sitt det om man vil? Link: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061

3. I en kommentar under innlegget om peiskos skriver hun at huset deres er 500 m2. I prospektet på huset står det at det er 358 m2. Har de bygd på?

En 2 åring skjønner ikke det nei 😛

kjøttkaker
2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Hvorfor gidde å være samfunnsengasjert? 

Du tuller? Hva med å lese aviser? Hvor samfunnsnyttig er dette? Ærlig talt.