Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy
 Del

Anbefalte innlegg

loffen skrev (3 timer siden):

En fysioterapeut vet at det heter rumpe, ikke rompe... så det sier seg selv at vedkommende bare troller eller fleiper.

En fysioterapeut vet også at muskler har fascier, vev og sener i endene - og vil derfor ikke stoppe sånn på den måten. Ja, man kan få et «løft» i hopp,løp osv, men ikke på denne måten. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert jeg som er dum, men jeg klarer ikke å se hvordan overkroppen er proporsjonert i den brune toppen. Utringningen går langt nede på magen, og ingen brystvorte...? 🤷‍♀️

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (50 minutter siden):

Det er sikkert jeg som er dum, men jeg klarer ikke å se hvordan overkroppen er proporsjonert i den brune toppen. Utringningen går langt nede på magen, og ingen brystvorte...? 🤷‍♀️

Det er vel noen filtre og/eller  vidvinkel som gjør hele bildet fordreid, alt fra vegger og gulv til kropp. Bildet er et skrekkeksempel på hva man IKKE legger ut. Hun lever i sin egen lille verden hvor hun ikke lenger har et normalt forhold til kropp fordi alt dreier deg om den. Må være slitsomt å ha det sånn. 

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Jeg har tenkt at det muligens har noe å gjøre med tightsen, men den er seamless og ser absolutt ikke slik ut på andre bilder? :klo:  
https://www.icaniwill.se/sv/dam/dam-tights-leggings/dam-tights-leggings-seamless/ombre-7-8-seamless-tights-dk-purple#

Nei, det er nok rumpenissen som er ute og går her.

• Liker 41
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (44 minutter siden):

Nei, det er nok rumpenissen som er ute og går her.

Rumpenissen :skratte:

Fetteren til PT-Åge? 

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inocybe skrev (14 minutter siden):

Rumpenissen :skratte:

Fetteren til PT-Åge? 

😂😂😂😂😂👌

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (9 timer siden):

Jeg tolket det først seriøst, og skrev en lang kommentar 😅, men får håpe og tro det er tull….. Den brukeren har vel vært her inne tidligere og er positiv til CBE, har sett hen i andre rampelys-tråder også - så kan faktisk hende det ikke var tull når jeg tenker meg om 🤔

Ha ha det var bare forsøk på tull fra meg 🙈 Og nei jeg har aldri vært positiv til noe som CBE har gjort. 

• Liker 19
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (30 minutter siden):

Ha ha det var bare forsøk på tull fra meg 🙈 Og nei jeg har aldri vært positiv til noe som CBE har gjort. 

Beste på lenge😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (6 timer siden):

Rapporter bildet på ig for nakenhet👍

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (43 minutter siden):

Postet kl 07.03. Så får vi se hvor lenge det får stå. 

28E5C386-980F-4184-BD32-BB8813E5D3BA.png

Den er fylt med mange aktiviteter også, må vite.. Det blir nok svaret, om ikke sletting.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsh skrev (15 minutter siden):

Skattelistene, Kjendis | Jørgine Massa Vasstrand er Norges best betalte influenser for tredje år på rad (nettavisen.no)

Knappe 500000 i inntekt, 0 i formue, kan vel tyde på at ikke all pr er god pr...

Håper de synes det er verdt å eksponere kropp og unger for den prisen. Jeg er klar over at den inntekten ikke viser «alt», men lista er uansett et skudd for baugen. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (31 minutter siden):

Skattelistene, Kjendis | Jørgine Massa Vasstrand er Norges best betalte influenser for tredje år på rad (nettavisen.no)

Knappe 500000 i inntekt, 0 i formue, kan vel tyde på at ikke all pr er god pr...

Shit! Håper det er per hode (altså at LKE også tjener tilsvarende), hvis ikke er det jo ganske krise. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan det ser ut i lille Sarpsborg når de kommer gående og får døtrene til å løpe en og en inn i gågata. Hva sier de til jentene at de skal? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Postet kl 07.03. Så får vi se hvor lenge det får stå. 

28E5C386-980F-4184-BD32-BB8813E5D3BA.png

CBE gir seg en klapp på skulderen når kalenderen er ferdigstilt?? Altså 🙄

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...