Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

kraftwerk skrev (1 time siden):

Jeg er i slutten av tyveårene, og selv jeg som er så mye yngre enn CBE - hadde aldri funnet på å gå med slike klær. Hva er det greia med å skulle vise frem mest mulig kropp, absolutt hele tiden? Syntes det er direkte flaut. Det var normalt å kle seg som dette (i min omgangskrets) når jeg var 16-18 år gammel. Hadde vært mye mer interessant og kult, hvis CBE faktisk hadde en elegant, kul stil - hun har jo pengene til å kjøpe virkelig kvalitet. Klarer ikke forstå hvorfor hun kaster bort pengene sine på sånt ræl, det er rett og slett drit-harry og litt whitetrash. 

Mor vingler rundt på stiletter og i åletrang kjole, hele året. Det er bare merkelig og unormalt. 

(dette er ikke ment som hets mot CBE eller noen andre, jeg klarer bare ikke forstå) 

Å bruke uttrykket white trash om andre er hets.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (2 timer siden):

Litt av et antrekk til lutefisklag 10.desember når hun flere ganger de siste dagene har klaget over hvor mye hun fryser ...

Screenshot_20221210-211554_Instagram.jpg

Usmakelig antrekk. Jo eldre hun blir, jo mindre stoff dekker kroppen. Pinlig eksempel på null klasse 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (9 timer siden):

Litt av et antrekk til lutefisklag 10.desember når hun flere ganger de siste dagene har klaget over hvor mye hun fryser ...

Screenshot_20221210-211554_Instagram.jpg

 

Endret av Haloman
Oops, klønet med redigeringen
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (9 minutter siden):

Jeg ser at flere har tenkt det samme som meg! 
 

Er det mulig å levere det samme innholdet om og om igjen. Det er samme uttrykk. Det er samme vinkel på hodet. Det er samme type kjole. Kortest mulig og dypest mulig utringning. Samme ugjenkjennelige ansiktet. Samme sted som alltid, på do. Samme stive poseringen. Alt er det samme! Hver fuckings gang. 
 

Er det mulig å kjøre seg så fast i et mønster der alt må gå på repeat. Det føles som innhold med strenge rammer der det er umulig å produsere variasjon. Det er jo de samme bildene hver gang!
Så sitter hun sikkert og fryser i tillegg, for det er ikke måte på hvor frossen hun er av seg. 
 

I tillegg er det visst viktig å ikke fremstå som varm, hyggelig, naturlig, avslappet..egentlig alt det som gjør et menneske til et menneske. Dette her burde virkelig ikke inspirere noen.

Håper hun våkner opp en dag og tenker «Hva faen er det jeg holder på med?»

Bilder fra instastory


 

0298386E-C167-4AAA-9C8B-C9F5DB55E41D.jpeg

Akkurat min tanke og. Har hun ansiktet fullt av botox eller er det et eget botox filter? For meg er det helt absurd å publisere et bilde som er så langt fra sannheten om hvordan hun ser ut i virkeligheten. Kanskje hun tror på det selv mens hun koser seg med likes og skrytekommentarer. Litt merkelig at man ikke kan kose seg i et selskap uten å planlegge for å gå på do for å ta selfier. For et liv. 

  • Liker 26
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (7 timer siden):

Man må kunne kle seg som man vil men at hun hver gang hun er på noe må gå på do midt i selskapet for å ta selfier og bruke så mye filtre at hun ser ut som en helt annen person, det er bare helt fjernt. Flaut. 

En influenser dokumenter livet sitt. Jeg vet ikke om jeg håper hun går på toalettet utelukkende for å ta et bilde, eller om hun faktisk tar et bilde hver gang hun går på do.......

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (7 timer siden):

CBE i følge CBEs IG-kanal:

https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

CBE i følge virkeligheten/bilder tatt av andre enn paret selv:

https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256

Altså, det er to vidt forskjellige mennesker. Ikke engang ansiktsformen ligner.

Screenshot_20221211-003415_Instagram.jpg

Screenshot_20221211-003626_Samsung Internet.jpg

Jeg skulle ønske hun kunne se selv hvor utrolig mye mer vakker, søt, livlig og varm hun ser ut på det nederste bildet.
 

Ser faktisk «likanes» ut (om man ikke kjenner til historien til Treasures AS, da).

  • Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 timer siden):

En influenser dokumenter livet sitt. Jeg vet ikke om jeg håper hun går på toalettet utelukkende for å ta et bilde, eller om hun faktisk tar et bilde hver gang hun går på do.......

Uansett, hvorfor ta selfier på et toalett? Er det slutt på at en av de hun er sammen med kunne tatt et helt vanlig bilde i normale omgivelser uten å ihjelredigere ansiktet. Ser sjeldent hun er med på bilder med venner lenger, bare selfier fra doen når hun er ute på noe sosialt. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (10 timer siden):

CBE i følge CBEs IG-kanal:

https://www.instagram.com/p/ClmBpfLDLx0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

CBE i følge virkeligheten/bilder tatt av andre enn paret selv:

https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256

Altså, det er to vidt forskjellige mennesker. Ikke engang ansiktsformen ligner.

Screenshot_20221211-003415_Instagram.jpg

Screenshot_20221211-003626_Samsung Internet.jpg

Wow. Bare wow. Jeg kan skjønne tretten år gamle jenter som poserer for å ligne ett eller annet idol, men dette var nesten litt skremmende.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bo sammen med en som kaller seg fotograf, og de eneste bildene du har av deg selv er selfies sammen med et toalett.... 🤷‍♀️

  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Uansett, hvorfor ta selfier på et toalett? Er det slutt på at en av de hun er sammen med kunne tatt et helt vanlig bilde i normale omgivelser uten å ihjelredigere ansiktet. Ser sjeldent hun er med på bilder med venner lenger, bare selfier fra doen når hun er ute på noe sosialt. 

Bilder tatt av andre med henne, har hun ikke kontroll over, og det er muligheter for at venner ikke vil eksponeres. En annen ting, er andet kan jo tenkes mobilen legges bort når hun er i sosialt lag, men ettersom kvelden må dokumenteres så er do-selfie hennes måte. 

Jeg er syns det er heeelttullete med disse do-selfiene når det er sagt, kommentaren min var nok med en undertone av sarkasme..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo et filter, ikke bilder som redigeres manuelt for det tar for lang tid. Smalere ansikt, større øyne, endret nese, større lepper og munnen mer «ut» fra ansiktet, rundere hake osv. Er en grunn til at mange på IG ser helt like ut. 
Ett av mange som brukes https://www.instagram.com/p/CWoFR8ltpHf/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av Kollontaj
  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda A skrev (11 timer siden):

Å bruke uttrykket white trash om andre er hets.

Det er vel en oppgave moderator har, og virker som de finner den innafor - så da lever jeg godt med det 😉

Hvis du leser hele innlegget mitt, så står det altså ikke at CBE er whitetrash - for jeg snakker ikke om hennes utseende. Jeg skriver om klesstil - og det handler ikke direkte om hun, det er en generell kommentar vdr alle som bruker slike klær. Så du hoppet relativt høyt over alt jeg skrev og skapte deg en konklusjon. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (34 minutter siden):

Tenk å bo sammen med en som kaller seg fotograf, og de eneste bildene du har av deg selv er selfies sammen med et toalett.... 🤷‍♀️

Ikke sant 😂. En fotograf ansatt av bedriften for å ta bilder til bedriftens sosiale medier og som alltid er til stede.

Likevel virker det til hun gang på gang dras mot toalettet?! Spesielt når hun gjør det på offentlige toaletter ødelegges det lekre storartede hun nok prøver å formidle, for hvem i alle dager ønsker å bruke mer enn høyest nødvendig tid på en offentlig dass? Ut over CBE som ikke kan holde seg unna speilet? 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (1 time siden):

Fordi på toalettet er døren låst og du kan bruke lang tid på å posere så hodet ser svært ut og lårene smale. Ingen ser at du stikker rumpa ut og vinkler hodet i perfekt vinkel så man ser smalest ut ;)

Derfor.

Der knakk du koden. Det ville være litt rart å stille seg opp i sosialt lag for sin sedvanlige Instagramvennlige posering:

https://breakbrunch.com/skeleton-on-instagram-and-tiktok/

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...