Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Sursøtsaus skrev (På 10.12.2022 den 10.14):

Så ekkelt at du kan beskrive alt fra kroppen til leppene og ansiktet hennes i detalj, og til og med sier at du skulle ønske du kunne legge ut bilde av henne for å "bevise" noe. Det er nettopp denne gjennomgranskingen som gjør at folk blir enda mer fiksert på eget utseende, når folk skal scanne deg på den måten. Det synes jeg ikke noe om. Creepy oppførsel. 

Ikke enig overhodet. Jeg har sett henne flere ganger, har aldri tatt noe bilde. Men jeg sa det hadde vært fristende FORDI hun holder på så ekstremt. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carrie_S skrev (16 timer siden):

Det er ikke ulovlig å filme/fotografere og senere publisere bilder som er tatt på offentlig sted. Reglene er at de andre personene ikke må være hovedfokuset i bildet, man kan feks ikke zoome inn og poste et bilde av et enkelt menneske, men at det snarere er et situasjonsbilde. NRK og andre medier spør heller ikke om samtykke når de publiserer bilder fra offentlige idrettsarrangementer. 

Har du sett alle bildene? Ingen av bildene har verken fokus på LK, (kanskje ett),  ei heller zoomet inn. Jeg måtte stoppe opp noen sekunder for å se etter han, på et par av bildene fant jeg han nesten ikke. Det var andre personer foran på bildene, så det ga et inntrykk om at bildene var tatt av dem - og ikke han. 

Jeg hadde personlig blitt svært provosert hvis noen la ut slike bilder på en offentlig, privat blogg - av meg. Og nekter å tro at dette faktisk er lov, og det er en ganske dårlig oppførsel spør du meg. 
 

NRK legger ut bilder o.l fra store arrangementer, men der pleier ikke bildene og være nærbilde av forskjellige privatpersoner. Og tar de close-up så spør de om lov, for det er flere ganger ansikter har vært sensurert på slike bilder i store medier og på nyheter. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (18 timer siden):

Det er ikke ulovlig å filme/fotografere og senere publisere bilder som er tatt på offentlig sted. Reglene er at de andre personene ikke må være hovedfokuset i bildet, man kan feks ikke zoome inn og poste et bilde av et enkelt menneske, men at det snarere er et situasjonsbilde. NRK og andre medier spør heller ikke om samtykke når de publiserer bilder fra offentlige idrettsarrangementer. 

Det er så morsomt når man sammenligner NRK med en blogg ned fokus på silikonpupper, trening og å være tynn. Har du noen gang sett NRK filme uten å gjøre seg til kjenne? Står de bare å filme fra sidelinjen eller står de med godt markerte mikrofoner, kamera og klær? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20221212_175402_com.instagram_lite.thumb.jpg.9b6e25dacc4c5ea25340810119a9113b.jpg

Spoiler

 

Men i alle dager, bruker hun ikke rumpeputer i ull da??? Da slipper hun jo å bli så kald på rumpestumpen sin. Bare et velmenende råd til frua. 

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Minnie Mus skrev (1 time siden):

Screenshot_20221212_175402_com.instagram_lite.thumb.jpg.9b6e25dacc4c5ea25340810119a9113b.jpg

  Vis skjult innhold

 

Men i alle dager, bruker hun ikke rumpeputer i ull da??? Da slipper hun jo å bli så kald på rumpestumpen sin. Bare et velmenende råd til frua. 

Puta var nok til vask, tar noen dager og tørke sikkert også 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Keikolina said:

Puta var nok til vask, tar noen dager og tørke sikkert også 🤭

Mulig sånne syntetiske stoffer tar lengre tid å tørke enn ull...... Hva vet jeg 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den løpe-videoen hun nettopp la ut på IG der hun drar hunden hardt til seg. Det er så kunstig ut og er virkelig ubehagelig å se på... hunden slikker seg nervøst rundt munnen. Usj.

Bare jeg som synes som all kommunikasjon mellom CBE og hunden virker veldig påtatt og kunstig? Som om hun bare later som om hun liker han? Han på sin side virker ofte forvirret.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste vibben jeg får av siste bildene i skjørt er «orker ikke se på deg, ser heller på noen støvdotter i kroken mens jeg kjeder vettet av meg». Fullstendig brushet og fullstendig utrykksløs. Hvem mener de å henvende seg til? 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (26 minutter siden):

Den løpe-videoen hun nettopp la ut på IG der hun drar hunden hardt til seg. Det er så kunstig ut og er virkelig ubehagelig å se på... hunden slikker seg nervøst rundt munnen. Usj.

Bare jeg som synes som all kommunikasjon mellom CBE og hunden virker veldig påtatt og kunstig? Som om hun bare later som om hun liker han? Han på sin side virker ofte forvirret.

Det er jo en velkjent sak at mennesker med nedsatt empati, ikke klarer å lese dyrene sine - eller behandle dem ordentlig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (50 minutter siden):

Det er jo en velkjent sak at mennesker med nedsatt empati, ikke klarer å lese dyrene sine - eller behandle dem ordentlig. 

LKE hadde ikke særlig empati for den stakkars hesten han kjørte ihjel heller 😒

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (9 timer siden):

Neste trinn i utviklingen må være å slutte med nesevisheten i SoMe og ligge unna konas kommentarfelt.

Det kommer aldri til å skje, tro meg 😛

 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
~ Ada ~ skrev (5 minutter siden):

Men, hva er beste treningsøvelse for å få sånn rumpe, Caroline?

Screenshot_20221212-212637.png

Screenshot_20221212-212847.png

Bare rumpe puta som er på vei ut virker det som, beklager alt rumpe pute prat, men herregud så godt det syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (11 minutter siden):

Men, hva er beste treningsøvelse for å få sånn rumpe, Caroline?

Screenshot_20221212-212637.png

Screenshot_20221212-212847.png

Uff 😳

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkagenser skrev (8 minutter siden):

Sikkert pirkete, men når de skal fremstå som eksperter er det vanskelig å la være.

De TROR de er eksperter, men er det noe de absolutt ikke er, ja, så er det nettopp eksperter.

Og egentlig litt rart, Adrian Paul er jo med på laget, og han kan sine saker, men han lar disse liksom-ekspertene fronte Netfit, og hvorfor han lar det skje må gudene vite. Han må enten være hjernevasket eller godt betalt, som om CBE m/påheng har råd til det 😛

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (11 minutter siden):

De TROR de er eksperter, men er det noe de absolutt ikke er, ja, så er det nettopp eksperter.

Og egentlig litt rart, Adrian Paul er jo med på laget, og han kan sine saker, men han lar disse liksom-ekspertene fronte Netfit, og hvorfor han lar det skje må gudene vite. Han må enten være hjernevasket eller godt betalt, som om CBE m/påheng har råd til det 😛

 

Når man har faket og bløffet seg gjennom en SoMe-karriere, er det vel ikke annet å forvente at man fortsetter selv med noe som potensielt kunne vært drevet litt seriøst. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Når man har faket og bløffet seg gjennom en SoMe-karriere, er det vel ikke annet å forvente at man fortsetter selv med noe som potensielt kunne vært drevet litt seriøst. 

Jo, det skjønner jeg, men hvordan forklarer man at selv med en proff PT på laget så fortsetter man å bruke de u-proffe til å fronte det 😔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 minutter siden):

Jo, det skjønner jeg, men hvordan forklarer man at selv med en proff PT på laget så fortsetter man å bruke de u-proffe til å fronte det 😔

De eier vel over 50% av firmaet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...