Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Hvorfor benyttes denne rumpeputen? Er det for å selge en illusjon om at CBEs treningsprogram kan medføre til sprettrumpe? 

Det lurer jeg på. På bildet med den sorte kjolen er det bare ikke fint. Uansett. Too much 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (5 timer siden):

Må være grusomt å løpe i kulden, med en filmende mann som presser til 9 km..? 
Lurer på hva hun hadde gjort hvis hun var helt alene noen dager? Løpt? Eller slappet av?

Akkurat det å løpe 9km i litt kaldt vær er ikke så grusomt, hun tar det faktisk rolig (ref. strava), så det er jo ikke noe problem.  Den filmende mannen hadde jeg blitt mer irritert på.  
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (4 timer siden):

Det lurer jeg på. På bildet med den sorte kjolen er det bare ikke fint. Uansett. Too much 

Jeg tror ikke hun bruker noen pute her. Jeg tror hun bare poserer med en voldsom svai i ryggen. Alt er gjennomtenkt: svai rygg, rumpe ut, overkropp litt frem, skuldre trukket bak, føttene langt nok fra hverandre til at man får thigh gap, litt knekk i knærne, ansiktet kun en vei osv. Alt dette gjør det umulig å fremstå komfortabel og naturlig foran kamera, og det fører til helt merkelige måter å snu seg på, med mange ekstra støtteskritt bl.a. 
 

Bildet under viser hvor spent muskulatur hun har i midtre del av m.trapezius fordi hun presser skulderbladene sammen. 
 

BE3F52D0-D41D-408E-961C-375C8F29C05D.thumb.jpeg.7cf9bd17ca6dca60cd8c2efa3722ac85.jpeg

Kilde: Screenshot av video på story på CBE sin IG 13.12.22

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (10 timer siden):

Når oppstod den beryktede «medfødte svaien»? Svært synlig på gårdsdagens reel (svart kjole). Ikke akkurat like synlig på noen år eldre bilder. 
 

CDBD29E8-28FD-4708-907D-0C8B06A5BF24.jpeg.5f21febe025dafb1454b06673456ace3.jpeg

lenke:  https://pin.it/10aZmKv

604A533D-AC65-43E9-ACAC-0F1F9E5EACDC.jpeg

Lenke: Story CBE sin IG 13.12.22

SÅ mye mer inspirerende det øverste er, og menneskelig. Smil og rufsehår🧡

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (8 timer siden):

Men siden hun poserer som hun gjør stående, så ser det ut som at hun har kul på magen.. 

på bilde nr 2

Normal da med andre ord ? La ikke merke til noen kul. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (11 timer siden):

Når oppstod den beryktede «medfødte svaien»? Svært synlig på gårdsdagens reel (svart kjole). Ikke akkurat like synlig på noen år eldre bilder. 
 

CDBD29E8-28FD-4708-907D-0C8B06A5BF24.jpeg.5f21febe025dafb1454b06673456ace3.jpeg

lenke:  https://pin.it/10aZmKv

604A533D-AC65-43E9-ACAC-0F1F9E5EACDC.jpeg

Lenke: Story CBE sin IG 13.12.22

Hvis ikke denne rumpa på nederste bildet er redigert, så vet ikke jeg. Og hvorfor er den redigert oppover?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun har en medfødt naturlig stor svai har hun poengtert i årevis, lenge før hun ble mamma. ( jfr det naturlige bildet av henne over her fra bassengkanten). Så da kan man slå fast at denne overdrivelsen er urgammel. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun bruker noen pute her. Jeg tror hun bare poserer med en voldsom svai i ryggen. Alt er gjennomtenkt: svai rygg, rumpe ut, overkropp litt frem, skuldre trukket bak, føttene langt nok fra hverandre til at man får thigh gap, litt knekk i knærne, ansiktet kun en vei osv. Alt dette gjør det umulig å fremstå komfortabel og naturlig foran kamera, og det fører til helt merkelige måter å snu seg på, med mange ekstra støtteskritt bl.a. 
 

Bildet under viser hvor spent muskulatur hun har i midtre del av m.trapezius fordi hun presser skulderbladene sammen. 
 

BE3F52D0-D41D-408E-961C-375C8F29C05D.thumb.jpeg.7cf9bd17ca6dca60cd8c2efa3722ac85.jpeg

Kilde: Screenshot av video på story på CBE sin IG 13.12.22

Glem ikke å pressa tunga opp i ganen og holde pusten.. ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (11 timer siden):

Glemte nok å trekke inn magen der og samtidig glemte å redigere bildet 😛

 

Skjermdump av bildetved treet? Blokkert.....🤣🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (3 timer siden):

Hvis ikke denne rumpa på nederste bildet er redigert, så vet ikke jeg. Og hvorfor er den redigert oppover?

Bildet er redigert eller hun har polstring. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (12 timer siden):

Glemte nok å trekke inn magen der og samtidig glemte å redigere bildet 😛

 

Syns dere er ufine, for det første er det INGENTING man egentlig  legger merke til OG skal hun kritiseres også når hun ikke trekker inn magen? Fy faen. Og å i det hele tatt kalle det for kul? 🤯

Endret av Klink
  • Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det sammenlignes gamle og nye bilder, med ros om hvor "naturlig" CBE så ut da, så husk:
Den gangen ble modellen også redigert tynnere.

Intensjonen bak dette glansede nettmagasinet, nå insta, har neppe vært å vise modellen uten poseringer og redigering til det de mener er perfekt. Det betenkelige er at mange blir lurt til å tro at de presenterer virkeligheten og en eksepsjonelt fit modell, og at andre kan oppnå en i virkeligheten uoppnåelig kropp ved å følge deres trenings- og kostholdsopplegg.
Dronningen og kongen av falsk markedsføring der, altså. Og av til dels livsfarlig inspirasjon.

 

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det ikke merkes at det er filter på de reklamene filter er brukt? De siste reklamene på stories er ikke merket, selv om hun tydelig bruker filter.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (5 minutter siden):

Ingen Vixen-nominasjon i år heller 🤷

Så rart... :P 
Skjønner ikke at hun tror det er så inspirerende med hva den nissen skal gjøre om natten også filme hvordan barna reagerer på det?? Er det barne-TV eller wtf hun har gått over til? 
Dette blanda med unaturlig tissernestenpåmegholdepusten-posering foran bilder på veggen hun titter inn i og smiler til seg selv fra venstre (eller er det høyre). 

Komisk! Latterlig! Det er det det er. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loffen skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at hun tror det er så inspirerende med hva den nissen skal gjøre om natten også filme hvordan barna reagerer på det??

Det triste er jo behovet for å dele noe så privat..å ikke la barna få ha adventsstunden om morgenen i fred og å vise nattbustehodene deres er et overtramp.

Tragisk at hun ikke kan legge fra seg mobilen og rette oppmerksomheten mot barna. 
Ingen trenger se dette cbe. La barna få ha dette privat.

  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (16 timer siden):

Men siden hun poserer som hun gjør stående, så ser det ut som at hun har kul på magen.. 

på bilde nr 2

 

Skrottefar skrev (16 timer siden):

Glemte nok å trekke inn magen der og samtidig glemte å redigere bildet 😛

 

CBE kritiseres opp og ned og i mente for å posere og trekke inn det hun kan på bilder. Men viser hun ett bilde som er mer naturlig så kommer jammen meg kritikken og kommentarene på det også.

Hvis CBE har problemer med kropp og selvbilde som det ymtes mye om i denne tråden, så lurer jeg på hvordan innlegg som dette skal kunne hjelpe og støtte henne til å poste mer naturlige bilder.

Eller tar jeg feil og tråden egentlig handler om å kritisere CBE uansett hva hun gjør, som andre også har nevnt? I så fall er innlegg som dette spot on.

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Nudeldama said:

 

CBE kritiseres opp og ned og i mente for å posere og trekke inn det hun kan på bilder. Men viser hun ett bilde som er mer naturlig så kommer jammen meg kritikken og kommentarene på det også.

Hvis CBE har problemer med kropp og selvbilde som det ymtes mye om i denne tråden, så lurer jeg på hvordan innlegg som dette skal kunne hjelpe og støtte henne til å poste mer naturlige bilder.

Eller tar jeg feil og tråden egentlig handler om å kritisere CBE uansett hva hun gjør, som andre også har nevnt? I så fall er innlegg som dette spot on.

For å si det enkelt, så handler denne tråden om kritikkverdige sider av bissnissen til en bissnissdame. Ikke om bissnissdamen. Når denne bissnissdamen selv hevder at produktet er henne selv, blir det mer komplisert. Siden bildene av bissnissdamen er falske, vil dette lett bli påpekt i diskusjonstråden. Forståelig kanskje, at folk da kommenterer når det falske, perfekte bildet glipper en sjelden gang. Naturligvis ikke ok å pirke på og kommentere folks utseende, men grenseoppgangen er vanskelig i dette tilfellet. Når er CBE privat og når er CBE annonsesalg? Vi må gå ut fra at alt som blir publisert offentlig på sosiale media er annonsesalg, og dermed må tåle å bli diskutert og kritisert.

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (25 minutter siden):

For å si det enkelt, så handler denne tråden om kritikkverdige sider av bissnissen til en bissnissdame. Ikke om bissnissdamen. Når denne bissnissdamen selv hevder at produktet er henne selv, blir det mer komplisert. Siden bildene av bissnissdamen er falske, vil dette lett bli påpekt i diskusjonstråden. Forståelig kanskje, at folk da kommenterer når det falske, perfekte bildet glipper en sjelden gang. Naturligvis ikke ok å pirke på og kommentere folks utseende, men grenseoppgangen er vanskelig i dette tilfellet. Når er CBE privat og når er CBE annonsesalg? Vi må gå ut fra at alt som blir publisert offentlig på sosiale media er annonsesalg, og dermed må tåle å bli diskutert og kritisert.

Dette innlegget er i akkurat dette tilfellet bare bullshit! Her kommenteres «kul» på magen som omtrent ikke syns engang! Lavmål. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...