Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (2 timer siden):

Blir dere ikke lei den rumpeputa? 

 

Emma Marie skrev (1 time siden):

Nei, kommer til å skrive om bruken av rumpepute helt til den dagen hun innrømmer det og ikke prøver å narre mennesker at dette kommer fra trening. 
Noe mer du lurte på?

 

Klink skrev (17 minutter siden):

Ja, blir du ikke lei? 

Du fikk faktisk svar her, altså. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kommentere at man synes "kul" (hvor er den kulen egentlig!!??) på magen med en spydig emoji er ufint er ikke det samme som å være enig med bedriftens holdninger eller presentasjon av kropp. Dette blir paparazzioppførsel som hører 00-tallet til hvor damer kritiseres for å fronte dårlig kroppsfokus for så å latteliggjøre mer naturlige kroppspositurer (som fortsatt passer inn i samfunnet kjønnhetsstandard). Det er verken saklig eller nødvendig og det bidrar hvertfall ikke til å fjerne kroppsfokuset. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (5 timer siden):

Kvinnens navn er ikke offentlig kunngjort, så av personvernhensyn vil jeg heller ikke si noe om det. 

Fru Johansen har lagt ut seks reels på IG som omhandler saken: 

Del 1: https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/

Del 2: https://www.instagram.com/reel/CkeA4bLK0wr/

Del 3: https://www.instagram.com/reel/CkgBNPPqNnv/

Del 4: https://www.instagram.com/reel/CkiUc2RKWNp/

Del 5: https://www.instagram.com/reel/CkluY5zK8ZB/

Del 6: https://www.instagram.com/reel/CklxrXcqzbf/

I tilfelle du av ulike årsaker ikke har fått med deg diskusjonen, så begynner den her:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/3519/#comments

 

Takk. Jeg har hørt han ikke er helt god.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emma Marie said:

Jeg svarte nei. Regner med blodfan’en kan lese? 

Av og til kan man lure på hvordan det står til med leseferdighetene eller forståelsen av det som står skrevet......

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Ja, blir du ikke lei? 

Du trenger ikke å leke moralpoliti, med de uttalelsene du har hatt om CBE. Det er veldig komisk at du går etter andre når du selv har sagt mindre pene ting om vedkommende.

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kanskje å anse som noe usaklig, men når det gjelder styreleders historisk sett gjennomgående lite adekvate adferd forbeholder jeg meg retten til å ikke gidde å kråsse møkk når jeg kan drite sjæl, som det heter på Indre Enfoldsk fra gammelt av.

Visst er det vanskelig for enkelte å være innflytter i Østfold, men å totalskade karrosseriet på en bil tilhørende en kvinne som henter barn, utenfor SFO(?) fremstår som særs lite formildende og lite økonomisk til sunnmøring å være. Han må gjerne prøve seg her.

Så tenker jeg at @Klink kanskje har noe meningsfylt å uttale om dette, fremfor å få hikke av kritikk av den illusoriske redigeringen av kroppen til en betalt påvirker hen selv har kommentert på styggeste vis? Vi kan jo håpe.

Endret av Revenge o'Cavatina
fileskreiv
  • Liker 43
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Blir dere ikke lei den rumpeputa? 

Blir ikke du lei av å kommentere og pirke på hva andre skriver? 

  • Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (37 minutter siden):

Dette er kanskje å anse som noe usaklig, men når det gjelder styreleders historisk sett gjennomgående lite adekvate adferd forbeholder jeg meg retten til å ikke gidde å kråsse møkk når jeg kan drite sjæl, som det heter på Indre Enfoldsk fra gammelt av.

Visst er det vanskelig for enkelte å være innflytter i Østfold, men å totalskade karrosseriet på en bil tilhørende en kvinne som henter barn, utenfor SFO(?) fremstår som særs lite formildende og lite økonomisk til sunnmøring å være. Han må gjerne prøve seg her.

Så tenker jeg at @Klink kanskje har noe meningsfylt å uttale om dette, fremfor å få hikke av kritikk av den illusoriske redigeringen av kroppen til en betalt påvirker hen selv har kommentert på styggeste vis? Vi kan jo håpe.

Har alt skrevet om det, vet ikke hva mer det er å si om den saken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (53 minutter siden):

Jeg svarte nei. Regner med blodfan’en kan lese? 

Visst kan jeg det. Blir du ikke lei av å kalle meg blodfan? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (43 minutter siden):

Du trenger ikke å leke moralpoliti, med de uttalelsene du har hatt om CBE. Det er veldig komisk at du går etter andre når du selv har sagt mindre pene ting om vedkommende.

Jeg har uttalt at hun dessverre ikke så frisk ut på noen bilder og ytret bekymring for hvordan det går med helsa hennes. Det ser jeg ikke noe galt i. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (12 minutter siden):

Blir ikke du lei av å kommentere og pirke på hva andre skriver? 

Jeg er ikke lei av diskusjonen, mest lei av rumpeputer og kommentar om kul på magen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Jeg har uttalt at hun dessverre ikke så frisk ut på noen bilder og ytret bekymring for hvordan det går med helsa hennes. Det ser jeg ikke noe galt i. 

Det var det du skrev? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (31 minutter siden):

Jeg har uttalt at hun dessverre ikke så frisk ut på noen bilder og ytret bekymring for hvordan det går med helsa hennes. Det ser jeg ikke noe galt i. 

Og du nevnte utstikkende bein. Det er vel noe du mener hun har hele tiden, siden hun har den kroppen hun har? Skjønner ikke greia med å leke moralpoliti stadig vekk, og hele tiden få frem at du ikke synes ditt og datt er greit å kommentere. 

Endret av Snødronninga
Feil formulering
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 minutter siden):

Visst kan jeg det. Blir du ikke lei av å kalle meg blodfan? 

Nix, fordi det er første gangen jeg har skrevet til deg🙌

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pust skrev (21 minutter siden):

Det er helt og aldeles utrolig at en enkelt bruker kan få så mye oppmerksomhet fordi hen stadig repeterer ett enkelt innlegg og kommenter om og om igjen et annet innlegg. Hele tråden blir derved gjennomsyret av en type enfold og ensidighet som får alle til å fremstå som mindre begavet.

Beklager. Måtte bare si det. Tråden er helt ute å kjøre.

Jeg er enig. Noen ganger så er det lurt å ignorere. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (33 minutter siden):

Og du nevnte utstikkende bein. Det er vel noe du mener hun har hele tiden, siden hun har den kroppen hun har? Skjønner ikke greia med å leke moralpoliti stadig vekk, og hele tiden få frem at du ikke synes ditt og datt er greit å kommentere. 

På de bildene. Senere har det ikke vært lignende bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

På de bildene. Senere har det ikke vært lignende bilder. 

Herregud, kan ikke du bare gå litt i deg selv nå, og kutte ut det evinnelige gnålet ditt? Peke litt innover, ikke bare utover? 

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en halv side i tråden består av (for min del) beskjed om at jeg har valgt å ignorere innhold som så siteres av andre, vil jeg påstå at "noen" har et bittelite problem med å gjennomgående måtte "lufte sin ubegrunnede mening" om andres innlegg uten å tilføre noe nytt til debatten, og derav burde holde fingrene unna tastaturet. Det gagner ikke engang positivt for cbe selv og virker bare like irriterende som sølvkre på badet fordi du vet at fuktproblemer ikke går over av seg selv.

Takk for oppmerksomheten, jeg rapporterer meg selv.

 

  • Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...