Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (27 minutter siden):

Det er rart å sammenligne en enkeltperson som har fått høre noe om en influenser med profesjonelle journalister på en TV-kanal. Så ja jeg stoler mer på tv2 enn på frujohansen naturlig nok. 

Nå startet FruJohansen videoen sin, med å forklare dokumentasjonene til saken - og at hun ville snakke om saken og ikke personen. Jeg spør ikke hvem du stoler mest på, jeg prøvde å poengtere hvor dumt det høres ut, å si at du syntes det er drøyt å påstå ting, uten at du kan se noen form for beviser. Selv når det er en troverdig skikkelse som forteller deg noe. Hvis det er slik du tenker om alle andre også, så må du ha svært lite tillit til folk rundt deg. Eller er det bare vedrørende influencere du ber om dokumentasjon? 

Endret av kraftwerk
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (1 minutt siden):

Del 2 er ute. Dette er hinsides. Jeg har faktisk vondt for å ta det innover meg 

Jeg får ikke sett 😫.. Har ikke Ig-konto. Finnes det en annen måte jeg kan få sett dette på? 

Endret av kraftwerk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (2 minutter siden):

Jeg får ikke sett 😫.. Har ikke Ig-konto. Finnes det en annen måte jeg kan få sett dette på? 

Har du prøvd linken noen sider tilbake? Jeg fikk se der uten å være logget inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (12 minutter siden):

I hvilken kanal på discord ligger dette? Finner ingenting om disse to

Under influencere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mange som kjenner historien i og med at det blir diskutert så mange steder. Har ikke fått hørt alt enda, men håper mulig annonsører får dette med seg! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (3 minutter siden):

Har du prøvd linken noen sider tilbake? Jeg fikk se der uten å være logget inn

Fikk sett del 1, men siden jeg ikke har bruker får jeg ikke sett noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (5 minutter siden):

Dette er faktisk så sykt at ingen samarbeid med disse to noen gang bør se dagens lys igjen. Hvis han tror dette hjelper på boikottinga tar han virkelig feil. Jeg blir kvalm, vil aldri noen gang støtte noe som helst som kan knyttes til navnet til disse personene. 

Samme her, aldri om jeg noen gang vil støtte bedrifter som sponser de her

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk sett del 2 nå, og ble veldig sjokkert. Tenk å faktisk oppføre seg på den måten - truende og ekkel. Fy fader.. Dette er jo en farlig mann, midt på lyse dagen. Hadde aldri kunnet vært sammen med noen som oppfører seg slik ovenfor andre mennesker.

  • Liker 29
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

neon_sun skrev (5 minutter siden):

😱😱😱

Jeg er faktisk nesten tom for ord. Dette her er helt hinsides. Dette er jo farlig. Jeg HÅPER dette kommer frem i media og at de legger bed bedriften, for dette har gått alt for langt. Dette finnes det ingen unskyldninger for. 

 

Og fru johansen for president!!! 👸

Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å fatte! Tatt trollingen et langt steg videre, tydelig ikke nok å angripe bak et tastatur lenger. Hva blir det neste? Jeg har delt reels’en til @FruJohansen med diverse medier, håper mange andre gjør det samme. 

  • Liker 44
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? 

Han har tatt steget fra tastaturkriger og ut i den virkelige verden. Sjekk frujohansen på instagram, der får du historien. 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...