Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Beklager min uvitenhet, men er det snakk om det at han brukte ulike kontoer i kommentarfeltet med støtte til kona? Eller er det noe annet/nytt? 

Nei, nå er det over på et helt nytt nivå. Om du blar litt bakover i tråden er det forklart. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å lese CBE og denne tråden for mange år siden. Ikke gjorde det noe godt for psyken min å alltid føle man ikke rakk til, og det var et umennesklig press å leve etter hennes livsstil. 

Noe som dere og @FruJohansen har vært utrolig flinke på er fokuset på deling av bilder og informasjon om barna. Jeg har selv i det siste halvvåret jobbet hardt med å fjerne egen digitale fingeravtrykk, og jeg har problemer med å få MINE EGNE innlegg fjernet!  HELDIGVIS har ikke mine foreldre delt noe av min barndom for det hadde vært klin umulig å fjerne. Deres bilder og informasjon vil for alltid leve på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniBaguette skrev (4 minutter siden):

Han har tatt steget fra tastaturkriger og ut i den virkelige verden. Sjekk frujohansen på instagram, der får du historien. 

Ok takk😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne saken er intet mindre enn sinnssyk!

Og det er sinnssykt at vi faktisk er i en slik situasjon at vi tenker: WOW - så modig fruJohansen er, som TØR fortelle denne historien! (selv uten å nevne navn).

Det hadde jeg aldri turt under fullt navn! Hvorfor ikke? Jo - av frykt for represalier! Det er hinsides!


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, kraftwerk said:

Så du mener hun skal vise frem dokumentene på videoen? Det er ikke hennes dokumenter, og fru Johansen kan risikere å bli anmeldt til politiet - hvis hun legger ut slike sensitive opplysninger på nett. 

Så når Tv2 har en artikkel om en drapsdømt/kriminell, og skriver "tv2 har sett dokumentasjon for saken, og kan bekrefte dette", så mener du at tv2 også må legge ut disse dokumentene i artikkelen? Siden det blir veldig drøyt å hevde noe uten at du får lese det? 

Domslutninger er offentlig informasjon som alle kan få ved å henvende seg til retten. I noen tilfeller, som i seksualsaker, blir det regnet som for sensitivt til at de deler utover pressen, da kan også pressen få forbud mot å sitere detaljer fra saken og dommen. I dette tilfellet vil det ikke være ulovlig å dele dommen. 
 

 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (3 minutter siden):

En "tilståelsesdom" vil da bety at vedkommende har tilstått og blitt dømt for forholdene?

Ja, da har han tilstått og fått redusert straff pga tilståelse. 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 minutter siden):

Denne saken er intet mindre enn sinnssyk!

Og det er sinnssykt at vi faktisk er i en slik situasjon at vi tenker: WOW - så modig fruJohansen er, som TØR fortelle denne historien! (selv uten å nevne navn).

Det hadde jeg aldri turt under fullt navn! Hvorfor ikke? Jo - av frykt for represalier! Det er hinsides!


 

har helt frysninger her....fy fader så tøff hun er

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (3 minutter siden):

Ja, da har han tilstått og fått redusert straff pga tilståelse. 

Takk for svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...