Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Nudeldama skrev (1 time siden):

 

CBE kritiseres opp og ned og i mente for å posere og trekke inn det hun kan på bilder. Men viser hun ett bilde som er mer naturlig så kommer jammen meg kritikken og kommentarene på det også.

Hvis CBE har problemer med kropp og selvbilde som det ymtes mye om i denne tråden, så lurer jeg på hvordan innlegg som dette skal kunne hjelpe og støtte henne til å poste mer naturlige bilder.

Eller tar jeg feil og tråden egentlig handler om å kritisere CBE uansett hva hun gjør, som andre også har nevnt? I så fall er innlegg som dette spot on.

Det var det en person som sa, og betyr ikke at alle andre er enige i det!

Jeg synes ikke noe om den kommentaren, det er positivt at kroppen ser naturlig ut. Det er tross alt ganske sjelden. 

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (6 timer siden):

Syns dere er ufine, for det første er det INGENTING man egentlig  legger merke til OG skal hun kritiseres også når hun ikke trekker inn magen? Fy faen. Og å i det hele tatt kalle det for kul? 🤯

 

Nudeldama skrev (2 timer siden):

 

CBE kritiseres opp og ned og i mente for å posere og trekke inn det hun kan på bilder. Men viser hun ett bilde som er mer naturlig så kommer jammen meg kritikken og kommentarene på det også.

Hvis CBE har problemer med kropp og selvbilde som det ymtes mye om i denne tråden, så lurer jeg på hvordan innlegg som dette skal kunne hjelpe og støtte henne til å poste mer naturlige bilder.

Eller tar jeg feil og tråden egentlig handler om å kritisere CBE uansett hva hun gjør, som andre også har nevnt? I så fall er innlegg som dette spot on.

Jeg håper dere (som meg) har rapportert, sånn at moderator blir oppmerksom og kan gjøre jobben sin. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (46 minutter siden):

Jeg visste ikke at det var denne trådens ansvar å hjelpe og støtte CBE til å bli trygg på at hun er god nok som hun er? Jeg vet ingenting om privatpersonen Carolines psyke, men hvis hun sliter med noe, så håper jeg inderlig hun har annen støtte enn en tråd på nettet...

Forøvrig synes jeg du legger godviljen til når du hevder at tilnærmet naturlige bilder blir kritisert. Tvert imot er det vel et gjennomgangstema at hun er vakrere på bilder som ikke er ihjelredigert. Søt, pen, naturlig, relaterbar og i kontakt med publikum er noen av beskrivelsene jeg har lest, men du hoppet beleilig nok over disse.

Jeg har tidligere gjentatte ganger minnet om språkbruk og beskrivelser som kan påvirke frontfiguren i Treasures AS negativt. Jeg har sett ting som er langt utenfor hva jeg synes er greit. Men akkurat disse kommentarene regner jeg med at refererer til at hun er naturlig, ikke at hun har ølmage, er feit, eller hva du nå insinuerer. Klønete formulert, men ikke i ond hensikt. Det kan jo bare den som skrev kommentaren svare på...

De aller fleste kvinner har en liten kul på magen når vi ikke holder den inn. Det er naturlig, da det befinner seg mye inni der... Mange vil si det er feminint. Jeg synes ikke det er så galt å påpeke at CBE også har dette hvis hun ikke anstrenger seg for å se tynnest mulig ut. Hun er en helt vanlig kvinne bak poseringen og filtrene. Ansvaret til de +/- 300 000 følgerne hennes veier mer enn ansvaret for en foretningsdame som gjør sitt ytterste for å fremme et usunt kroppsfokus...

Godt skrevet! Man skal i tillegg være bra krenkbar på andres vegne dersom omtalen «kul på magen» oppleves krenkende. Det er normalt. 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (1 time siden):

Siden du åpenbart ikke har en eneste skruppel med å bruke to usle kommentarer (av knappe 73 500 (!) innlegg)  til inntekt for å fordømme denne trådens eksistens i sin helhet, samt forsvare CBE, så må det da rent logisk og kategorisk følge at du tillater andre - altså undertegnede - å fordømme din forherligelse og jubel over Lars Kristian Eriksens (ansatt av CBE i Treasures AS) forfølging, trakassering, og terrorisering av en annen kvinne. Du har tydeligvis ingen kvaler med å heie på og støtte opp under personer med uttalte misogyne trekk. Og personene det er snakk om i dette tilfellet, er nevnte Lars Kristian Eriksen, men også Caroline Berg Eriksen som lar alt skure og gå, og åpenbart deler sin geskjeftspartners mening om hvordan kvinner skal behandles.

Du er med andre ord en forkjemper for kvinneundertrykking, kvinneforakt, og kvinnehat. Wow. 

@Nudeldama

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir egentlig blanke i om fruen har kul på magen eller ikke, men når de sånn helt uten videre plutselig publiserer et bilde hvor denne kulen synes så tenker jeg at det skyldes enten a) hun glemte å trekke inn magen eller b) de glemte å redigere den bort. For er det noe de virker å være veldig bevisste på når bilder av fruen publiseres er at hun ikke har noen kul på magen, for det er som oftest slik at eventuelle kuler på magen blir transponert over til baken, eller noe, ved redigering, eller bruk av rumpeputer.
Uansett, utad så virker det som om at narrativet er at fruen ser ut slik som hun er på bildene de publiserer 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Jeg gir egentlig blanke i om fruen har kul på magen eller ikke, men når de sånn helt uten videre plutselig publiserer et bilde hvor denne kulen synes så tenker jeg at det skyldes enten a) hun glemte å trekke inn magen eller b) de glemte å redigere den bort. For er det noe de virker å være veldig bevisste på når bilder av fruen publiseres er at hun ikke har noen kul på magen, for det er som oftest slik at eventuelle kuler på magen blir transponert over til baken, eller noe, ved redigering, eller bruk av rumpeputer.
Uansett, utad så virker det som om at narrativet er at fruen ser ut slik som hun er på bildene de publiserer 

Amen🙏

Dessuten så er ikke dette en ekte kropp og ett ekte utseende slik den fremstilles på ig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (9 minutter siden):

Jeg gir egentlig blanke i om fruen har kul på magen eller ikke, men når de sånn helt uten videre plutselig publiserer et bilde hvor denne kulen synes så tenker jeg at det skyldes enten a) hun glemte å trekke inn magen eller b) de glemte å redigere den bort. For er det noe de virker å være veldig bevisste på når bilder av fruen publiseres er at hun ikke har noen kul på magen, for det er som oftest slik at eventuelle kuler på magen blir transponert over til baken, eller noe, ved redigering, eller bruk av rumpeputer.
Uansett, utad så virker det som om at narrativet er at fruen ser ut slik som hun er på bildene de publiserer 

Hvor i alle dager er kulen? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Hvor i alle dager er kulen? 

Ingen steder, det er bare ikke en «hold-inn-mage» for en gangs skyld. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (26 minutter siden):

Ingen steder, det er bare ikke en «hold-inn-mage» for en gangs skyld. 

Og det er da bra, og ikke noe å kritisere eller påpeke. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torden skrev (10 timer siden):

 

D05D89F7-1163-4AD0-8C14-3F7CA01708FD.jpeg

Positivt med bildet er at posituren er normal, ingen vridning som skaper illusjon av supersmal midje og tight gap, ingen plastpupper på vei ut og antrekket er balansert med kortkort skjørt og langermet og ikke utringet topp. 
 

Negativt er at det er helt dødt. Modellen gir ingenting, et litt lidende ansiktsuttrykk og et tomt blikk som ser på… ja, hva? 

  • Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (30 minutter siden):

Positivt med bildet er at posituren er normal, ingen vridning som skaper illusjon av supersmal midje og tight gap, ingen plastpupper på vei ut og antrekket er balansert med kortkort skjørt og langermet og ikke utringet topp. 
 

Negativt er at det er helt dødt. Modellen gir ingenting, et litt lidende ansiktsuttrykk og et tomt blikk som ser på… ja, hva? 

enig i alt😊 Hadde hun sett mot kameraet og smilt hadde bildet vært mye bedre! 

Endret av Klink
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hunter7 skrev (4 timer siden):

Siden du åpenbart ikke har en eneste skruppel med å bruke to usle kommentarer (av knappe 73 500 (!) innlegg)  til inntekt for å fordømme denne trådens eksistens i sin helhet, samt forsvare CBE, så må det da rent logisk og kategorisk følge at du tillater andre - altså undertegnede - å fordømme din forherligelse og jubel over Lars Kristian Eriksens (ansatt av CBE i Treasures AS) forfølging, trakassering, og terrorisering av en annen kvinne. Du har tydeligvis ingen kvaler med å heie på og støtte opp under personer med uttalte misogyne trekk. Og personene det er snakk om i dette tilfellet, er nevnte Lars Kristian Eriksen, men også Caroline Berg Eriksen som lar alt skure og gå, og åpenbart deler sin geskjeftspartners mening om hvordan kvinner skal behandles.

Du er med andre ord en forkjemper for kvinneundertrykking, kvinneforakt, og kvinnehat. Wow. 

Nå er det ikke bare to innlegg som reageres på vi har vært med over lengre tid og det er selvfølgelig helheten og hva man vet har blitt skrevet opp igjennom. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (4 timer siden):

Beklager, jeg kan ikke bli med til Valencia neste oktober. Veldig synd!

Kunne med glede dratt dit, og løpt, bare ikke med dem 🫣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Klink said:

Nå er det ikke bare to innlegg som reageres på vi har vært med over lengre tid og det er selvfølgelig helheten og hva man vet har blitt skrevet opp igjennom. 
 

Tvert imot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (15 minutter siden):

Tvert imot.

Trakasserer mannen hennes en kvinne? Hvem er det om jeg kan spørre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...