Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Malum skrev (3 minutter siden):

Herregud, kan ikke du bare gå litt i deg selv nå, og kutte ut det evinnelige gnålet ditt? Peke litt innover, ikke bare utover? 

Ja la oss bli ferdige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden):

Mitt spørsmål er på hvilken plattform disse trenings-/løpsreisene selges i og med at Netfit.no ligger brakk, og larskristianeriksen.com ikke er helt klar. Ikke er han registrert i Brønnøysundregisteret heller, og salg av treningstjenester og treningsreiser krever mva. Ja, det kan være fornuftig å selge tjenester med lansering frem i tid de to siste månedene før nyttår for å slippe årsregnskapsarbeid dersom en vil måle behovet og tjene litt egenkapital før lansering av et AS. Men hvorfor bruke stories på Carolinebergeriksenno til å selge noe? Hvor selges det? Hvor kan man kjøpe det som selges? Skal man kjøpe tjenestene via Carolinebergeriksenno, og på hvilken måte?

Det fremstår så uprofesjonelt og lite gjennomsiktig når de faktisk har et regnskapsbyrå i ryggen som jeg vil tro gir litt veiledning.

En generell betraktning, Anne Brith Davidsen solgte også en hel del bjørner før de var skutt. 

  • Liker 40
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (2 minutter siden):

En generell betraktning, Anne Brith Davidsen solgte også en hel del bjørner før de var skutt. 

Og snakk om å se et tog-krasj i slow-motion, alle så hvor det bar, men AB bare jadda jadda, vi kjører på, men det gikk som fortjent ja

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (6 minutter siden):

En generell betraktning, Anne Brith Davidsen solgte også en hel del bjørner før de var skutt. 

Hvis de må følge i ABD's fotspor, så står det virkelig dårlig til. 2023 vil vise.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Jeg er enig. Noen ganger så er det lurt å ignorere. 

Enig, hvis det er nye brukere, men gjengangere som faktisk selv skriver de verste omtalene og deretter kritiserer andre? Nei. Da sier jeg fra. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste reklame på IG i desember, har vært noe klær på story som er billigere for annonsører, men det fremstår stusselig med reklameverdien. 

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (2 timer siden):

Jeg er enig. Noen ganger så er det lurt å ignorere. 

Kan jeg spørre hvordan man kan ignorere på iPad? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Kleenex said:

Lars Kristian Eriksen skriver nå som fotballfrue skrev før, iallefall tilnærmet likt. Rart igrunn. 

Kanskje Lasse var "Fotballfrue" all along?

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke lei av diskusjonen, mest lei av rumpeputer og kommentar om kul på magen. 

Kul? Er det ribbeina du mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Ikke en eneste reklame på IG i desember, har vært noe klær på story som er billigere for annonsører, men det fremstår stusselig med reklameverdien. 

Var vel en sort kjole hvor bildet kan innrapporteres  pga manglende merking av redigert bilde. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Ikke en eneste reklame på IG i desember, har vært noe klær på story som er billigere for annonsører, men det fremstår stusselig med reklameverdien. 

De klærne som annonseres...jeg lurer på hvor mange tobarnsmammaer over 35 (eller generelt for den saks skyld) som løper halveis påkledt på fest etter fest etter fest. Er målgruppen endret? Ja, det må den være siden filter, posering og redigering er så fremtredende på salgskanalen og stua hjemmefra.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

De klærne...jeg lurer på hvor mange tobarnsmammaer over 35 (eller generelt for den saks skyld) som løper halveis påkledt på fest etter fest etter fest. Er målgruppen endret? Ja, det må den være siden filter, posering og redigering er så fremtredende på salgskanalen og stua hjemmefra.

Vet ikke, har vært på en del julegreier med voksne fra 20-60 år siste ukene og ikke sett noe lignende bekledning. Kanskje til hjemmebruk? 😎

Endret av Kollontaj
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 time siden):

Enig, hvis det er nye brukere, men gjengangere som faktisk selv skriver de verste omtalene og deretter kritiserer andre? Nei. Da sier jeg fra. 
 

Ja noe må en jo kritisere folk for.Selv om det er basert på usannheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Ja noe må en jo kritisere folk for.Selv om det er basert på usannheter. 

Hvilke usannheter? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Revenge o'Cavatina skrev (14 minutter siden):

Påstanden om usannheter?

Ikke lite frekt. Først beklages det, deretter hevdes det å være kritikk basert på usannheter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Enig, hvis det er nye brukere, men gjengangere som faktisk selv skriver de verste omtalene og deretter kritiserer andre? Nei. Da sier jeg fra. 

Det kan jeg forstå, men det er nå flere sider med tilsvar og avsporinger. Også er det bare å vente på neste runde med samme bruker..

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...