Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

123Frustrert skrev (13 minutter siden):

Jeg også😂 så om noen ser hva som er svart hadde det vært gøy å se 😀

Vet ikke hvilken kommentar som medførte blokkering, men han våser bare som om han vet best i alle innleggene sine på Twitter. For eksempel ironisere over at maratonløpere tar et par ekstrarunder for å roe ned muskulaturen etter fullført løp, laktatforbedringer og selvsagt treningen til Warholm. Intet nytt der.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest22 skrev (5 minutter siden):

Caroline reklamer for 25% på Chiquelle i kveld, på mail får jeg reklame om 40% på alt

160A005B-EA3B-41E1-9644-DAC1D570F0B9.png

Bortkasta markedsførings-kroner for Chiquelle altså, at de fortsatt sponser CBE skjønner jeg ikke, men de skjønner vel ikke stort dersom de tror at det å bruke CBE er en god deal 😛

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar heller treningstips fra Warholm, enn en liten mann som LK er. Warholm har fått til mye i livet han, hva kan LK skimte med?

Å skrape opp en bil er ikke noe mesterstykke akkurat. 

  • Liker 44
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Bortkasta markedsførings-kroner for Chiquelle altså, at de fortsatt sponser CBE skjønner jeg ikke, men de skjønner vel ikke stort dersom de tror at det å bruke CBE er en god deal 😛

 

De bruker flere influensere om dagen. Ser SE også har et samarbeid med de. 
Er ikke sikkert det er noe bortkastet. Med mindre mange boikotter de pga samarbeid. Jeg har ikke funnet klær jeg syns er spesielt fine der selv. 
 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en kjapp titt på Twitterkontoen til Eriksen igjen, og konstaterer at til å være "ekspert" på hvordan SoMe fungerer (burde vært, all den tid han er del av Treasures AS) så er han akkurat så relevant for de 3600 følgerne han har at han knapt synes i terrenget selv om han poster noe så og si daglig. Hva formålet hans med å bruke Twitter på ubehjelpelig engelsk er meg en gåte.

  • Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Merkelig at CBE aldri figurerer på siden på IG https://instagram.com/chiquelle?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

Kanskje cbe har en avtale med chiquelle som chiquelle ikke kjenner til? Ref rabattkode 25% (affiliatelenke)  vs. rabattkode 40% (nyhetsbrev).

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
hvalstad45 skrev (57 minutter siden):

Noen som har en kort oppsummering? Orker ikke å trykke meg inn på sånne videoer, mer reklame enn innhold!

Andre skal orke for deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, RødeRandi said:

Andre skal orke for deg?

 

Hen sikter vel til at noen som allerede har sett den kan gi et lite referat, det er på ingen måte en latskap-erklæring. Jeg også trykket meg ut da jeg så at det var en video, nettopp fordi jeg ikke gidder å se på reklame som varer lengre enn selve innholdet.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...