Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Det er anbefalt å ignorere den typen brukere og det har jeg gjort, men når side etter side består av ignorerte innlegg som man vet kun består av kommentar uten innhold til andre brukeres innlegg uten å bringe noe nytt til bordet, så blir i alle fall jeg lei. Hva er motivasjonen bak å kommenttere hvert eneste innlegg? Ikke å belyse noe betimelig, bare å få tråden til å dreie seg om sin egen  synsing uten å underbygge selv på direkte, konkrete spørsmål.

@Klink Har du svar her?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (10 timer siden):

Du definerer det som en usannhet. Jeg mener det er en av de verste kommentarene skrevet i tråden, langt verre enn det du mener er ufint fra en annen bruker. Vi skal altså ha et annet syn på drittkommentarer fra brukere som oftest forsvarer CBE.no? Et eget sett med regler der kommentarer ikke defineres som ufine? Hva er de da? Konstruktive,  fordi brukeren liksom oppveier det med metakritikk og omtaler av andre kritikere?

Du beklaget innholdet i kommentaren vedlagt. Bra. Da burde du holdt kjeft etterpå og ikke beskyldt meg for usannheter. 

1187F5C4-9264-45BE-9416-0381CD91456D.png

Jeg skriver jo her at bildene oppfattes som uheldige - thinspo. Ekstremt kroppsfokus. Når hun nå la ut et bilde uten det fokuset på å være tynn så er det feil også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Jeg skriver jo her at bildene oppfattes som uheldige - thinspo. Ekstremt kroppsfokus. Når hun nå la ut et bilde uten det fokuset på å være tynn så er det feil også? 

Aner ikke hva du mener med siste setning. Antar det er bortforklaringsforsøk fra deg, siden det jeg har adressert er omtalene dine av CBE.no som du mener er innafor, mens du skal få kritisere andre som skriver langt mindre krenkende. 
Du skriver om utstående bein, ser syk ut, mener du virkelig at det er ok? Mer ok enn andre du har kritisert siste sidene? 
 

  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

@Klink Har du svar her?

Du, jeg regner ikke med at det kommer noe fornuftig fra den kanten, all den tid vedkommende ikke vil svare på betimelige spørsmål om LKEs utagering og cbes barneeksponering, ei heller å underbygge påstandene sine, og som tydeligvis foretrekker å legge seg på et  dobbeltmoraliserende og uredelig drøvtyggernivå med kommentarer til andre brukeres innlegg om f.eks. "kul eller ikke kul på magen" og påstander om usannheter.

Nok er nok.

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (56 minutter siden):

Hvis han faktisk overveier å arrangere reiser bør han tenke seg godt om. Det er som du skriver betydelige utgifter før man i det hele tatt får startet og som reisearrangør har man stort ansvar og stort regelverk å forholde seg til. Det er til og med institusjoner som forlanger reisearrangører følger opp på en helt annen måte enn FTs influencer-koseprat. Fallgruvene er dype, tidskrevende og dyre.
Enklere hvis han "bare" møter kunden på destinasjonen og lager ett opplegg der, men her er jeg også sikker på han sterkt undervurderer mengden jobb det krever. Han slår meg ikke som en person med høy arbeidskapasitet og utholdenhet når oppgavene er kjedelige.

Men det jeg er mest skeptisk til er kundeservice. Hvordan reagerer LKE når han får kritikk eller klager. Berettiget eller uberettiget. Han har alltid framstått som helt uimottagelig for gode råd og tilbakemeldinger som ikke stryker ham medhårs. Jeg er ikke for utsagn som «kunden har alltid rett» men i LKEs tilfelle kan det fort oppstå situasjoner hvor «kunden kan faktisk ha rett og arrangøren ta feil». Hvordan vil han takle det? Henge dem ut på SoMe? Forfølge kunden til flyplassen og ripe opp kofferten deres? 

Takk!:nikke:  Enig med deg her, kan tilføye at jeg verken er overbevist om eller har tro på at dette er noen god vei å gå for verken Treasures, Netfit eller coachen alene. Den nødvendige innsikt og erfaring for å kunne lykkes med den typen tilbud og den type kunder og å kunne jobbe med mennesker, kan jeg ikke se at noen av de har opparbeidet gjennom årenes løp. De har kanskje Adrian Paul fortsatt med på laget, men han glimrer mest med sitt fravær bortsett fra noen gamle skrytebilder pre pandemi her og der.

Endret av Revenge o'Cavatina
omformulert
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inocybe skrev (36 minutter siden):

Hvis han faktisk overveier å arrangere reiser bør han tenke seg godt om. Det er som du skriver betydelige utgifter før man i det hele tatt får startet og som reisearrangør har man stort ansvar og stort regelverk å forholde seg til. Det er til og med institusjoner som forlanger reisearrangører følger opp på en helt annen måte enn FTs influencer-koseprat. Fallgruvene er dype, tidskrevende og dyre.
Enklere hvis han "bare" møter kunden på destinasjonen og lager ett opplegg der, men her er jeg også sikker på han sterkt undervurderer mengden jobb det krever. Han slår meg ikke som en person med høy arbeidskapasitet og utholdenhet når oppgavene er kjedelige.

Men det jeg er mest skeptisk til er kundeservice. Hvordan reagerer LKE når han får kritikk eller klager. Berettiget eller uberettiget. Han har alltid framstått som helt uimottagelig for gode råd og tilbakemeldinger som ikke stryker ham medhårs. Jeg er ikke for utsagn som «kunden har alltid rett» men i LKEs tilfelle kan det fort oppstå situasjoner hvor «kunden kan faktisk ha rett og arrangøren ta feil». Hvordan vil han takle det? Henge dem ut på SoMe? Forfølge kunden til flyplassen og ripe opp kofferten deres? 

Tenker akkurat det samme. Det er ingenting hittil som tyder på at cbe.no er villige til å virkelig legge tid, krefter og penger i prosjekter som dette. Funkygine har vel hatt slike reiser, men hun har jo virkelig lagt krefter og tid i å skape interesse rundt trening og knyttet til seg mange. Hun har masse prosjekter og viser at hun virkelig er villig til å stå på for å gjennomføre. Det er veldig vanskelig å se for seg at cbe.no er i nærheten av dette. Og da vil det jo handle om andre og ikke dem selv, det er vanskelig å se for seg for å si det mildt. 

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (11 timer siden):

Det er utrolig hvor mye forstyrrelser @Klinkforårsaker. En deilig saus av kverulanter og Livets Hatde Skole angriper i flokk. Fort gjort å glemme formålet med tråden? 

Heia @Klink!

De som forsøker å degradere, nedvurdere og være spydige mot brukerne i tråden oppfatter jeg som sjalu og misunnelige. Det har jeg lært av CBE.no. 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (49 minutter siden):

Tenker akkurat det samme. Det er ingenting hittil som tyder på at cbe.no er villige til å virkelig legge tid, krefter og penger i prosjekter som dette. Funkygine har vel hatt slike reiser, men hun har jo virkelig lagt krefter og tid i å skape interesse rundt trening og knyttet til seg mange. Hun har masse prosjekter og viser at hun virkelig er villig til å stå på for å gjennomføre. Det er veldig vanskelig å se for seg at cbe.no er i nærheten av dette. Og da vil det jo handle om andre og ikke dem selv, det er vanskelig å se for seg for å si det mildt. 

Selv om Funky hadde mange rutinerte samarbeidspartnere, så møtte de på utfordringer underveis. Tviler på at LKE klarer å håndtere dette uten at det er noen samarbeidspartnere med,  som kan håndtere kundeservice. 

Endret av Lill :)
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (2 timer siden):

Hvis han faktisk overveier å arrangere reiser bør han tenke seg godt om. Det er som du skriver betydelige utgifter før man i det hele tatt får startet og som reisearrangør har man stort ansvar og stort regelverk å forholde seg til. Det er til og med institusjoner som forlanger reisearrangører følger opp på en helt annen måte enn FTs influencer-koseprat. Fallgruvene er dype, tidskrevende og dyre.
Enklere hvis han "bare" møter kunden på destinasjonen og lager ett opplegg der, men her er jeg også sikker på han sterkt undervurderer mengden jobb det krever. Han slår meg ikke som en person med høy arbeidskapasitet og utholdenhet når oppgavene er kjedelige.

Men det jeg er mest skeptisk til er kundeservice. Hvordan reagerer LKE når han får kritikk eller klager. Berettiget eller uberettiget. Han har alltid framstått som helt uimottagelig for gode råd og tilbakemeldinger som ikke stryker ham medhårs. Jeg er ikke for utsagn som «kunden har alltid rett» men i LKEs tilfelle kan det fort oppstå situasjoner hvor «kunden kan faktisk ha rett og arrangøren ta feil». Hvordan vil han takle det? Henge dem ut på SoMe? Forfølge kunden til flyplassen og ripe opp kofferten deres? 

Det er da vedens enkleste sak for dem å samarbeide med for eksempel Apollo. Apollo lager en «pakke» hvor LK/CBE er reiseleder/instruktør, og Apollo har ansvar for betalinger, bookinger osv. LK/CBE står så for reklamering og innsalg.  Så fakturerer LK/CBE en avtalt cut per deltager. Er jo massevis av influencere og andre som gjør dette…

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Aner ikke hva du mener med siste setning. Antar det er bortforklaringsforsøk fra deg, siden det jeg har adressert er omtalene dine av CBE.no som du mener er innafor, mens du skal få kritisere andre som skriver langt mindre krenkende. 
Du skriver om utstående bein, ser syk ut, mener du virkelig at det er ok? Mer ok enn andre du har kritisert siste sidene? 

 

Du kan da kritisere hva jeg har skrevet samtidig  som jeg kan være uenig i hva andre har skrevet. 
Jeg sier til og med at det som står der om utstikkende bein ikke er helt heldig skrevet. Betyr det at jeg aldri kan si meg uenig i hva andre skriver? 

Endret av Klink
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (36 minutter siden):

skal vel kopiere Funkygine.  men hun samarbeidet/er med ving og har vel også hatt litt problemer 

Å kopiere Funkygine tror jeg ikke de er i nærheten av å klare,hadde vært livredd hele oppholdet,tenk bare på hva som kunne dukket opp på døren uten at du ante hva du hadde gjort eller sagt feil??

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Du, jeg regner ikke med at det kommer noe fornuftig fra den kanten, all den tid vedkommende ikke vil svare på betimelige spørsmål om LKEs utagering og cbes barneeksponering, ei heller å underbygge påstandene sine, og som tydeligvis foretrekker å legge seg på et  dobbeltmoraliserende og uredelig drøvtyggernivå med kommentarer til andre brukeres innlegg om f.eks. "kul eller ikke kul på magen" og påstander om usannheter.

Nok er nok.

Unnskyld meg men jeg har alt skrevet og vært med på diskusjon om både barneeksponering og LKEs utagering. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (25 minutter siden):

Det er da vedens enkleste sak for dem å samarbeide med for eksempel Apollo. Apollo lager en «pakke» hvor LK/CBE er reiseleder/instruktør, og Apollo har ansvar for betalinger, bookinger osv. LK/CBE står så for reklamering og innsalg.  Så fakturerer LK/CBE en avtalt cut per deltager. Er jo massevis av influencere og andre som gjør dette…

Problemet er at LKE/CBE ikke har en like stor følgermasse som Funky, eller er like relevante. Det er vel få som melder seg på et sånt opplegg med en «ukjent» influenser. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde IKKE dratt på tur med han der, eller ønsket å bli trent av han med det kvinnesynet som han har

Ei heller burde seriøse tur-operatører inngå et evt. samarbeid med LKE dersom det blir snakk om det

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

LKE er på ingen måte kjent som hverken influencer eller nettcoach. Jeg tenker derfor at mange av de som evt vurderer å bli med på en slik treningstreise vil google han først, for å sjekke hvem han er. 

Og google bjudar på: 

https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 (LKE utgir seg for å være blandt annet lege i kommentarfelt) 

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564 (LKE om at Beyonce veier 15 - 20 kg for mye) 

https://www.vg.no/rampelys/i/WVkB2/lars-kristian-eriksen-tar-kona-i-forsvar (LKE omtaler alkoholloven som "tåpelig" ) 

Et googlesøk gir også masse linker hit. Blandt annet til hans sjarmerende "Hestekjøtt på camperen", "Psykobitch og nesevis møkkakjerring", "Lada-familien" og sist men ikke minst - hans siste og mest alvorlige: stalking og skremming av kvinner, og herverk. Med påfølgende bot. 

Jeg hadde IKKE dratt på tur med han der, eller ønsket å bli trent av han. 

Nei, han fremstår som en lite hyggelig type utifra måten han fremstiller seg i sosiale medier.

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må vel kjøpe tjenestene av et reisebyrå eller annen arrangør. Det er mye som skal ordnes og mye som kan gå galt. Altfor omfattende til at disse to klarer å ta hånd om det samtidig som de bruker hele dagen på å trene. Slikt som vi andre må gjøre før eller etter arbeidsdagen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (14 minutter siden):

Han må vel kjøpe tjenestene av et reisebyrå eller annen arrangør. Det er mye som skal ordnes og mye som kan gå galt. Altfor omfattende til at disse to klarer å ta hånd om det samtidig som de bruker hele dagen på å trene. Slikt som vi andre må gjøre før eller etter arbeidsdagen. 

Å, mener du at noen der borte faktisk må bruke dagen på en ekte jobb med kundekontakt, innsalg, markedsføring, alminnelig kontorarbeid, og sette opp programmer, avtaler og budsjett osv. istedet for å løpe etter partneren for å forevige denne på dennes jobb der bookingagenten skaffer jobbene?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...