Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Emma Marie skrev (1 time siden):

Ikke samme rumpe for fem flate øre..

651344D5-3088-47B0-96CC-74957B54A280.jpeg

Det ser ut som at bilde er heftig redigert. Hvis dere titter på den bakre rumpeballen, helt nederst. En unaturlig "suck-in" eller noe. 🤔

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kraftwerk skrev (20 minutter siden):

Det ser ut som at bilde er heftig redigert. Hvis dere titter på den bakre rumpeballen, helt nederst. En unaturlig "suck-in" eller noe. 🤔

At de gidder å holde på med dette sirkuset 🥴

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når oppstod den beryktede «medfødte svaien»? Svært synlig på gårdsdagens reel (svart kjole). Ikke akkurat like synlig på noen år eldre bilder. 
 

CDBD29E8-28FD-4708-907D-0C8B06A5BF24.jpeg.5f21febe025dafb1454b06673456ace3.jpeg

lenke:  https://pin.it/10aZmKv

604A533D-AC65-43E9-ACAC-0F1F9E5EACDC.jpeg

Lenke: Story CBE sin IG 13.12.22

Endret av rinne
Fjernet to bilder som jeg ikke hadde lenke til. Lagt til lenker på ovenstående bilder. 
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnnePåLande said:

At de gidder å holde på med dette sirkuset 🥴

Ja, jeg skjønner at man kan mene det snakkes for mye om kropp her nå, men det er jo nesten helt umulig å la være når hun SÅ tydelig manipulerer sin egen! Jeg skulle ønske jeg hadde fått med meg Dana Mercer tidligere, da jeg var mer lettpåvirkelig, men det var kanskje i den tiden hun var det og. Har vært SÅ øyeåpner å se alle triksene. Men rumpepute, det tror jeg knapt Mercer har adressert!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (38 minutter siden):

Når oppstod den beryktede «medfødte svaien»? Svært synlig på gårdsdagens reel (svart kjole). Ikke akkurat like synlig på noen år eldre bilder. 
 

 

34836985-F9F0-4AE2-AB4B-A4841A605B8E.jpeg

604A533D-AC65-43E9-ACAC-0F1F9E5EACDC.jpeg

Kan ikke ta stilling til fotobonanzaen uten at du legger ved lenke som Kvinneguiden krever.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (37 minutter siden):

Ja, jeg skjønner at man kan mene det snakkes for mye om kropp her nå, men det er jo nesten helt umulig å la være når hun SÅ tydelig manipulerer sin egen! Jeg skulle ønske jeg hadde fått med meg Dana Mercer tidligere, da jeg var mer lettpåvirkelig, men det var kanskje i den tiden hun var det og. Har vært SÅ øyeåpner å se alle triksene. Men rumpepute, det tror jeg knapt Mercer har adressert!

Er enig med det du skriver. Skjønner ikke at CBE og Co gidder å holde på med dette sirkuset.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (1 time siden):

Når oppstod den beryktede «medfødte svaien»? Svært synlig på gårdsdagens reel (svart kjole). Ikke akkurat like synlig på noen år eldre bilder. 
 

 

34836985-F9F0-4AE2-AB4B-A4841A605B8E.jpeg

604A533D-AC65-43E9-ACAC-0F1F9E5EACDC.jpeg

Oida! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpepute på plass, igjen? Dette ser bare helt idiotisk ut. Hvem tror hun at hun lurer? Kan umulig ha det bra med seg selv. 

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (5 minutter siden):

Rumpepute på plass, igjen? Dette ser bare helt idiotisk ut. Hvem tror hun at hun lurer? Kan umulig ha det bra med seg selv. 

De eneste de lurer er seg selv, men det er noe de aldri vil innse eller innrømme

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste mye bedre med rumpeputer enn med rumpeimplantat, slik som noen andre influencere har skaffet seg. Rumpepute er bare latterlig, det er ikke helsefarlig.

  • Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Rumpepute er bare latterlig, det er ikke helsefarlig

Jo, mentalt kan det være helsefarlig 😛

 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (8 minutter siden):

Det er å overdrive det noe voldsomt. 

Nei, det vil jeg ikke si, for når du hele tiden, mer eller mindre, må benytte rumpeputer for å visstnok vise at baken er større enn hva den egentlig er, ja, da er det noe mentalt med i bildet, rett og slett

  • Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (2 minutter siden):

Nei, det vil jeg ikke si, for når du hele tiden, mer eller mindre, må benytte rumpeputer for å visstnok vise at baken er større enn hva den egentlig er, ja, da er det noe mentalt med i bildet, rett og slett

Ja mentale kom først så rumpepute. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (14 minutter siden):

Det er i det minste mye bedre med rumpeputer enn med rumpeimplantat, slik som noen andre influencere har skaffet seg. Rumpepute er bare latterlig, det er ikke helsefarlig.

Hvorfor benyttes denne rumpeputen? Er det for å selge en illusjon om at CBEs treningsprogram kan medføre til sprettrumpe? 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrottefar skrev (3 minutter siden):

Nei, det vil jeg ikke si, for når du hele tiden, mer eller mindre, må benytte rumpeputer for å visstnok vise at baken er større enn hva den egentlig er, ja, da er det noe mentalt med i bildet, rett og slett

Det kan iallfall skape en følelse,  blant de som vil se ut som henne, at det ikke er mulig å få til. Og det stemmer jo, men klart; noen tror jo på dette narrespillet.  

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Antrekket ved juletreet var fint , med grønt skjørt, topp og støvletter. 

Men siden hun poserer som hun gjør stående, så ser det ut som at hun har kul på magen.. 

på bilde nr 2

Endret av Torden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (4 minutter siden):

Men siden hun poserer som hun gjør stående, så ser det ut som at hun har kul på magen.. 

på bilde nr 2

Glemte nok å trekke inn magen der og samtidig glemte å redigere bildet 😛

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være grusomt å løpe i kulden, med en filmende mann som presser til 9 km..? 
Lurer på hva hun hadde gjort hvis hun var helt alene noen dager? Løpt? Eller slappet av?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...