Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳

 

Kilde: CBE sin instastory (screenshot) 

Screenshot_20221203_202801_com.instagram.android_edit_954285435146051.jpg

Endret av Malum
  • Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Skrottefar said:

 

Løpet er vel ikke før i morgen

Aha, forholdt meg kun til det som ble skrevet her. Men ser han plutselig klager masse over hamstringvondter en dag før løpet. Han passer alltid på å ha en unnskyldning for om det ikke går bra, så påtakelig! Han må være best, eller ha en unnskyldning for hvorfor ikke.
 

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Malum said:

Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳

Screenshot_20221203_202801_com.instagram.android.jpg

Kilde: CBE sin instastory (screenshot) 

Noe så flaut 🤣 Men frua selv skjønner vel ikke betydningen av ordet flaut, med tanke på alt det flaue og pinlige dette paret legger ut i sosiale medier.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamelle skrev (45 minutter siden):

Enda mer synlig her.

4E4BA78A-14C4-4255-AADC-B9872C74C071.jpeg

Hvem i all verden er det de tror de lurer? (Til syvende og sist lurer de jo ingen andre enn seg selv...)

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamelle skrev (1 time siden):

Enda mer synlig her.

4E4BA78A-14C4-4255-AADC-B9872C74C071.jpeg

Er det bare hos meg dette bildet ikke synes? ☹️

 

edit: nå syntes det plutselig likevel etter jeg siterte innlegget. Ser helt dust ut🤦🏼‍♀️

Endret av SKE87
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke mulig å bortforklare det der 😳

Screenshot_20221203_202801_com.instagram.android.jpg

Kilde: CBE sin instastory (screenshot) 

Rart at ikke den über super fantastisk store treningseksperten LKE ikke har justert armbruken til CBE under løp. Kunne jo spart 70% energibruk og forbedret løpetiden med flere timer uten den armføringa der

  • Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (2 timer siden):

Noe så flaut 🤣 Men frua selv skjønner vel ikke betydningen av ordet flaut, med tanke på alt det flaue og pinlige dette paret legger ut i sosiale medier.

Herregud,det verste er at det ser ut som det er forsøkt å redigere (skygge).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirisiri10
SKE87 skrev (3 minutter siden):

Rart at ikke den über super fantastisk store treningseksperten LKE ikke har justert armbruken til CBE under løp. Kunne jo spart 70% energibruk og forbedret løpetiden med flere timer uten den armføringa der

Jeg var inne nå på netfit en tur av ren nysgjerrighet og tenkte det samme ang armbruken. Hun bruker mye unødvendig energi på armene og luftmotstand. Det virker også som hun bruker alt for mye legger, lander på tærne eller platfot i stede for å bruke lårene og rulle fra helen. Litt typisk nybegynner jogging. 

Andre ting jeg stusset over i og med de promotere pt og trening: bruker hun aldri vekter når hun trener styrke? I mange øvelser så holder det med kroppsvekten, men flere av øvelsene hun gjør hadde hatt bedre effekt med vekter og bedre styrke av musklene. Og man ser aldri at hun gjør flere reps på f.eks armhevinger. Og 300 squats challengen tror jeg faktisk ikke hun klarer, det er ikke nok styrke i beina og kroppen. 

Når en løper mye er styrketrening for leggene svært viktig, men kan ikke se at hun gjør dette? 

Hun tar sittups som det er bevist ikke har noen effekt 🤔 

Det er heller ikke mye muskler på henne og i øvelsene hun gjør virker det som hun har lite styrke i kroppen og blir veldig fort sliten. 

Jeg tror jeg faktisk har vært litt blendet og trodd hun har vært bedre trent enn det hun egentlig er. Jeg er ingen treningsekspert, men følger mange ig influensere som har hovedfokus på trening, trener mye selv og lest en del, men her synes jeg faktisk det var en del rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt assosiasjoner til eksen til Rise, Maria London, som har endret seg fra en søt vanlig jente, til ugjenkjennelig og så tydelig fikset på. Den siste speilposeringen til CBE - jeg har ikke ord… 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et liv, sier jeg bare: så vanvittig slitsomt det må være å hele tiden forsøke å være en annen enn sitt naturlige jeg. Å alltid måtte tenke på hvordan man står når noen tar bilde, så man ser ut som det uoppnåelige idealet man selv har skapt. Å være avhengig av filterbruk for selfie, og seriøst mene at man må dytte et føkkings rumpeinnlegg nedi buksa for å være bra nok..!? Det er så sjukt 😳

  • Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirisiri10

Har sett en del av styrkeøvelser hennes hvor rompa er mye større enn resten av kroppen. Man får ikke sånn rompe av hverken løping eller 15 min styrke med kroppsvekten. Fysisk umulig 😔 og hun har for lav fettprosent til at det kan være noe annet enn muskler. Det krever enormt med trening, riktig trening og tunge vekter. 

Hvis de vil inn i treningsverden bør de vurdere å fjerne den rompeputa. Sånn for seriøsitets skyld ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (2 timer siden):

Hvem i all verden er det de tror de lurer? (Til syvende og sist lurer de jo ingen andre enn seg selv...)

«Du må jo har Norges flotteste kropp» er en av kommentarene. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...