Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Sirisiri10 skrev (1 time siden):

Jeg var inne nå på netfit en tur av ren nysgjerrighet og tenkte det samme ang armbruken. Hun bruker mye unødvendig energi på armene og luftmotstand. Det virker også som hun bruker alt for mye legger, lander på tærne eller platfot i stede for å bruke lårene og rulle fra helen. Litt typisk nybegynner jogging. 

Andre ting jeg stusset over i og med de promotere pt og trening: bruker hun aldri vekter når hun trener styrke? I mange øvelser så holder det med kroppsvekten, men flere av øvelsene hun gjør hadde hatt bedre effekt med vekter og bedre styrke av musklene. Og man ser aldri at hun gjør flere reps på f.eks armhevinger. Og 300 squats challengen tror jeg faktisk ikke hun klarer, det er ikke nok styrke i beina og kroppen. 

Når en løper mye er styrketrening for leggene svært viktig, men kan ikke se at hun gjør dette? 

Hun tar sittups som det er bevist ikke har noen effekt 🤔 

Det er heller ikke mye muskler på henne og i øvelsene hun gjør virker det som hun har lite styrke i kroppen og blir veldig fort sliten. 

Jeg tror jeg faktisk har vært litt blendet og trodd hun har vært bedre trent enn det hun egentlig er. Jeg er ingen treningsekspert, men følger mange ig influensere som har hovedfokus på trening, trener mye selv og lest en del, men her synes jeg faktisk det var en del rart. 

Hun har endret løpestil i det siste. Før landet hun veldig på hæl, løp tungt, og fikk mye kritikk for det, hvorpå de mente det ikke var viktig om man landet på forfot eller hæl. Men nå i siste har hun altså endret løpestil og lander mye mer på forfot, sikkert fordi hun ikke takler kritikken. Men armene flagrer i kjent stil

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jamelle skrev (3 timer siden):

Enda mer synlig her.

4E4BA78A-14C4-4255-AADC-B9872C74C071.jpeg

Ekstremt flaut, men vært brukt helt siden sykkelturen på Dovre (fjellet, iallfall). 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
Anonym90059005 skrev (12 minutter siden):

Hun har endret løpestil i det siste. Før landet hun veldig på hæl, løp tungt, og fikk mye kritikk for det, hvorpå de mente det ikke var viktig om man landet på forfot eller hæl. Men nå i siste har hun altså endret løpestil og lander mye mer på forfot, sikkert fordi hun ikke takler kritikken. Men armene flagrer i kjent stil

Mon tro om hun må trene mer styrke for å klare riktig løpeteknikk? Slik jeg har lært så skal man raskt lande på helen, rulle og dra ifra med tær og lår 🤔 Etter å løpt mye så løper jeg mye raskere og lengre med den teknikken. Men er også sterk i lår og legger og trener mye styrke med vekter og apparater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (4 timer siden):

Tenk å nærme seg 40 år og drive og dra på seg en svett rumpepute inni tightsen før man skal på løpetur 😂 Altså så absurd at jeg klarer ikke.. 🙉😂

Pinsamt …. Og komisk 😂😂😂😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (7 timer siden):

Jeg får litt assosiasjoner til eksen til Rise, Maria London, som har endret seg fra en søt vanlig jente, til ugjenkjennelig og så tydelig fikset på. Den siste speilposeringen til CBE - jeg har ikke ord… 

Enig der. Også hun, i likhet med CBE, ser mangfoldige år eldre ut med fillers og filter. Hvorfor ønsker de det egentlig? 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når jobben din består i å ta selfier og bilder av seg selv og legge det ut på insta. Man får et forskrudd selvbilde. Personlig liker jeg ikke Instagram og den evige scrollingen. Bruker det lite. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (9 timer siden):

Jeg får litt assosiasjoner til eksen til Rise, Maria London, som har endret seg fra en søt vanlig jente, til ugjenkjennelig og så tydelig fikset på. Den siste speilposeringen til CBE - jeg har ikke ord… 

Ja, når hodet er større enn hoftepartiet .. 🥺

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (5 minutter siden):

I seg selv er jo bruk av rumpepute nokså lite interessant, men satt i kontekst i dette tilfellet blir det jo ytterst relevant både å diskutere og kritisere: en treningskonto hvis personer bak formidler at 🍑 er oppnådd ved masse og riktig trening. Jeg kaller sånt villedende. Juks. Bedrag. Svindel. Og ganske trist. 

Enig i det! Det er villedende. Man kan helt sikkert få slik rumpe av trening, men ikke av den treningen hun holder på med tydeligvis - så hun jukser for å gi inntrykk av å ha oppnådd resultater hun ikke har. 

Pinlig dårlig reklame for PT-opplegget til mannen. 

  • Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (19 minutter siden):

I seg selv er jo bruk av rumpepute nokså lite interessant, men satt i kontekst i dette tilfellet blir det jo ytterst relevant både å diskutere og kritisere: en treningskonto hvis personer bak formidler at 🍑 er oppnådd ved masse og riktig trening. Jeg kaller sånt villedende. Juks. Bedrag. Svindel. Og ganske trist. 

Helt enig. Det er juks og bedrag.
 

Men aller mest er det trist, trist å påvirke til at man aldri, eller på noen måte, skal være fornøyd med den man er. Det er ikke en sånn verden jeg vil ha, og jeg tror det påvirker den psykiske helsen vår i stor grad, derfor er dette viktig å sette søkelyset på og kritisere. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultiva skrev (1 time siden):

Jeg har heller aldri trodd på dette med rumpeputer, men ser jo nå at jeg har tatt feil. Herregud for et par. De fremviser altså et kroppspress som ikke engang frontfigur CBE selv kan leve opp til uten filtere, belysning, silikonimplantater og rumpeinnlegg. Ikke engang med 40 timer egentid i uken og treningsstudio i kjelleren, egen PT og gratis tilgang på kliniske skjønnhetsbehandlinger.

Ta livsløgnen fra et menneske og du tar vekk livsgleden. Det passer fint her. 300 000 IG-følgere, stivpyntet mor i trang minikjole, oppdollede og matchende barn i en av villaens tre stuer og sporty far.

Mens det gamle huset kun er et steinkast unna en kommunal parkeringsplass, kontoen har engasjementrate på 0,4 %, far betaler store summer for trakassering og hærverk, mor har rumpeputer i trusa og barna har vært fritt vilt på åpent internett i ni år.

Beste "oppsummering" jeg har hørt på lenge! 👍👍

  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (1 time siden):

Jeg har heller aldri trodd på dette med rumpeputer, men ser jo nå at jeg har tatt feil. Herregud for et par. De fremviser altså et kroppspress som ikke engang frontfigur CBE selv kan leve opp til uten filtere, belysning, silikonimplantater og rumpeinnlegg. Ikke engang med 40 timer egentid i uken og treningsstudio i kjelleren, egen PT og gratis tilgang på kliniske skjønnhetsbehandlinger.

Ta livsløgnen fra et menneske og du tar vekk livsgleden. Det passer fint her. 300 000 IG-følgere, stivpyntet mor i trang minikjole, oppdollede og matchende barn i en av villaens tre stuer og sporty far.

Mens det gamle huset kun er et steinkast unna en kommunal parkeringsplass, kontoen har engasjementrate på 0,4 %, far betaler store summer for trakassering og hærverk, mor har rumpeputer i trusa og barna har vært fritt vilt på åpent internett i ni år.

For min del kan dette innlegget stå som det aller siste i tråden her. Det er dette som er virkeligheten, og det er milesvis fra narrativet paret prøver å fortelle i kanalene. 
 

Jeg håper ingen tror på dem fremover. Skipet er sunket, og "kapteinene" forlot ikke skuta. 

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 35
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

texas1990 skrev (18 timer siden):

LKE er sikkert skuffet over at han ikke er nevnt i Kondis sin artikkel om menn norske menn som jakter rekorder i Valencia marathon 😜

 

https://www.kondis.no/dagen-foer-valencia-marathon-gidey-klar-for-rekord-gamlisene-med-troebbel.6572496-127694.html

Han står vel å skuler bort på de andre deltakerne (neida).. En slik sport hadde vært perfekt for å utvide nettverket sitt, få seg nye kontakter og bekjentskaper, men neida - han må ha kona drassende med seg, og poste mørke, dystre bilder av seg selv - Ikke så storkar som han skal ha det til, det er sikkert og visst. 

Var ikke han nettopp i en Twitter-krangel også med noen folk, om de var i maraton-miljøet er jeg usikker på. Men samtlige av de hadde mange følgere og LKE ble satt på plass.

Endret av kraftwerk
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sugar&Spice skrev (12 minutter siden):

Jeg håper ingen tror på dem fremover. Skipet er sunket, og "kapteinene" forlot ikke skuta. 

Hadde også sponsorer og annonsører fått det med seg så hadde ingenting vært bedre enn det, for hvem vil assosieres med en slik "bedrift" 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (13 timer siden):

Jeg var inne nå på netfit en tur av ren nysgjerrighet og tenkte det samme ang armbruken. Hun bruker mye unødvendig energi på armene og luftmotstand. Det virker også som hun bruker alt for mye legger, lander på tærne eller platfot i stede for å bruke lårene og rulle fra helen. Litt typisk nybegynner jogging. 

Andre ting jeg stusset over i og med de promotere pt og trening: bruker hun aldri vekter når hun trener styrke? I mange øvelser så holder det med kroppsvekten, men flere av øvelsene hun gjør hadde hatt bedre effekt med vekter og bedre styrke av musklene. Og man ser aldri at hun gjør flere reps på f.eks armhevinger. Og 300 squats challengen tror jeg faktisk ikke hun klarer, det er ikke nok styrke i beina og kroppen. 

Når en løper mye er styrketrening for leggene svært viktig, men kan ikke se at hun gjør dette? 

Hun tar sittups som det er bevist ikke har noen effekt 🤔 

Det er heller ikke mye muskler på henne og i øvelsene hun gjør virker det som hun har lite styrke i kroppen og blir veldig fort sliten. 

Jeg tror jeg faktisk har vært litt blendet og trodd hun har vært bedre trent enn det hun egentlig er. Jeg er ingen treningsekspert, men følger mange ig influensere som har hovedfokus på trening, trener mye selv og lest en del, men her synes jeg faktisk det var en del rart. 

For å forsvare CBE litt: tidligere har hun landet mer på hælen, men siste månedene har hun lagt om til å lande mer på mellomfoten, som ofte er mer energieffektivt og gir mer fart fremover, og vil ofte være mer naturlig når man løper i høyere hastigheter enn rolig jogging. Å «rulle fra hælen» er ikke mer proft enn å lande på mellomfoten (se på friidrett på tv og se hvor mange som «ruller fra hælen» der. Jeg tror du vil slite med å finne en eneste en) Det ser MYE bedre ut nå, og CBE løper også en god del fortere enn hun gjorde før, både i de løpene hun har stilt i og i intervallene hun deler på insta/strava.  Mange damer sliter med pendelbevegelsene i armene pga for svak kjerne, det ser man også på toppløpere. CBE har fortsatt en del å hente på armbevegelsene, men totalt sett ser løpingen hennes veldig bra ut nå sammenliknet med tidligere. 
 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamelle skrev (16 timer siden):

Enda mer synlig her.

4E4BA78A-14C4-4255-AADC-B9872C74C071.jpeg

Huff. Hun er nok blitt “fanget” av sin egen rumpe😅

Er jo flere år siden de begynte å skape illusjonen av stor, fyldig sprettrumpe, først med bilder der hun gjerne lå på pute i hotellseng, med baken i været. Utallige undertøy/bikinibilder og  trange kjoler med oppblåst bak. Nå også med rumpepute. Mange ønsker seg sikkert denne baken og spør om effektive rumpeøvelser.

Hun “kan” jo ikke plutselig slutte med pute og redigering, og plutselig stille med en helt vanlig flat damerumpe, da ramler jo hele Netfit sammen som et korthus. 

Hun startet jo også med posering, sminke og redigering for å gi inntrykk av fyldigere lepper før hun gikk over på fillers. Så her er nok eneste løsning rumpeimplantater:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...