Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Laia skrev (38 minutter siden):

Kan det være fordi det lenge har gått nedover på Instagram at hun nå prøver seg på nytt med Snapchat? IG følgertallet har konstant stupt over en lang periode nå, engasjement og likerklikk er, for det meste, oppsiktsvekkende lavt. Jeg skjønner ikke at dette kan være spesielt gunstig å vise til for annonsører. Vil anta at annonsører etterhvert gjør grundigere sjekk av dette nå enn tidligere. Jeg vet ikke hvordan mekanismene virker på SC, men det er vel klikk og antall følgere som teller der også, mht hvor innbringende det er?

Forstår ikke at noen blir inspirert av å se henne gjøre seg til, posere oppstilt og kunstig på tyvende året. Helt meningsløst. 

• Liker 20
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferietid. Tid for å digge seg selv og se på seg selv med et sensuelt blikk… usedvanlig smal midje, utstikkende ribben. Merkelige proporsjoner. 
God sommer da dere 

🫪IMG_8216.thumb.jpeg.ba4311efe81af50634942130b9a771f8.jpeg

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet
Melkebart1 skrev (3 minutter siden):

Ferietid. Tid for å digge seg selv og se på seg selv med et sensuelt blikk… usedvanlig smal midje, utstikkende ribben. Merkelige proporsjoner. 
God sommer da dere 

Uff, dette blir bare mer og mer tragisk!

Etter de to "ferieukene" hun hadde har ansiktet hennes endret seg.

Her har hun enten mye sminke og/eller voldsomt filter.

Her er i tillegg pro-anaen tilbake for fullt.

Og dette er bare dager etter at hun flashet egen bak på stranden og i sjøen, kun med en stringtruse, på ene bildete dratt så opp i baken at det skulle se ut som om hun var omtrent naken mens hun svømte (og stalker-fugleperspektivet var selvfølgelig også brukt). Få dager etter flashingen av egen nestennakne bak var det så ny story med eldste barnet. 

Det virker mer og med desperat, mer og mer manisk og sykelig.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen er ikke med på ferie?

Skrevet
MiniMjau skrev (6 timer siden):

Mannen er ikke med på ferie?

Jo, han er med👌🏽

• Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Uff, dette blir bare mer og mer tragisk!

Etter de to "ferieukene" hun hadde har ansiktet hennes endret seg.

Her har hun enten mye sminke og/eller voldsomt filter.

Her er i tillegg pro-anaen tilbake for fullt.

Og dette er bare dager etter at hun flashet egen bak på stranden og i sjøen, kun med en stringtruse, på ene bildete dratt så opp i baken at det skulle se ut som om hun var omtrent naken mens hun svømte (og stalker-fugleperspektivet var selvfølgelig også brukt). Få dager etter flashingen av egen nestennakne bak var det så ny story med eldste barnet. 

Det virker mer og med desperat, mer og mer manisk og sykelig.

Ja, det her er skikkelig trist å se på. Kjenner henne ikke igjen…  

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Mye filter, ser det godt under munnen der det ikke dekker så godt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (12 timer siden):

God sommer da dere 

Eg reknar med at all jobb og fokus på hud og kropp er for å bremsa/skjula aldringa, men i mine auge så ser ho minst ut som sin eigen alder. Mannen min som ikkje har kontroll på influensere og deira like tippa at ho er 45 år, og det skjønar eg. Behandlingar og filter gjer dei ikkje yngre, men meir like. Er det Maga-stil det kallas i Amerika? Store lepper, høge kinnbein og stram, stram hud over null underhudsfett. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (13 timer siden):

God sommer da dere 

Plastikkdama.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk henne tilfeldig opp på snap nå. Filmer mens hun åpner døra til badet hvor døtrene står og sminker seg, den yngste i det som ser ut som undertøy, ser irritert ut idet mor kommer inn med mobilen opp i fleisen hennes. Den eldste står i bar overkropp, med ryggen halvveis til, heldigvis, men dog. "Det er ikke bare jeg som ordner meg lenger😂" Én ting er å filme det, men å legge det ut på en offentlig snapstory?? Hun er virkelig ikke sann. Vet ikke hvorfor jeg fortsatt blir sjokkert.

• Liker 24
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)
Malum skrev (55 minutter siden):

Fikk henne tilfeldig opp på snap nå. Filmer mens hun åpner døra til badet hvor døtrene står og sminker seg, den yngste i det som ser ut som undertøy, ser irritert ut idet mor kommer inn med mobilen opp i fleisen hennes. Den eldste står i bar overkropp, med ryggen halvveis til, heldigvis, men dog. "Det er ikke bare jeg som ordner meg lenger😂" Én ting er å filme det, men å legge det ut på en offentlig snapstory?? Hun er virkelig ikke sann. Vet ikke hvorfor jeg fortsatt blir sjokkert.

Jeg så også den snappen, og det var virkelig ille! For det første respekterer hun ikke privatlivet til disse barna, men å legge ut film av de halvnakne for hele verden å se, er så stygt at jeg mangler ord! Hun serverer de på sølvfat til folk med skumle hensikter.

Caroline (og Lars Kristian), jeg vet du leser her inne. Nå skal du få et boktips å ta med deg inn i ferien. Det mørkeste rommet, av Hilde Reikrås og Ingunn Røren. Les den, så kanskje det går opp for deg hvordan enkelte mennesker tenker. Det kan være hvem som helst, i følge wikipedia er rundt 5% av befolkningen pedofile (selv om jeg har lest lavere tall andre steder).

Endret av Felis
  • Liker 16
  • Nyttig 16
Skrevet
Malum skrev (54 minutter siden):

:sjokk: 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vil legge meg flat her inne, for å ha vært for fersk til å se dere "drevne" sitt perspektiv. Jeg syns dog fremstillingen hennes av hverdsgen er blitt verre - men det kan også være at jeg bare har lært å legge merke til mer. Og samtidig takk til dere her inne, som gang på gang holder dere på en saklig linje og begrunner godt hva som ligger bak det dere sier.  

Jeg er nå blandt dere som er oppriktig bekymret for hennes helse. Om det er villet eller ikke; hun virker å ikke være i slag. Spakere, blir mindre, vanskeligere å følge opp med innhold, osv. Jeg er også usikker på om det etter siste pause er slik at brystene ser større ut fordi livet er smalere, eller om livet ser smalere ut fordi brystene er større. Det spiller jo ikke så stor rolle i seg selv, annet enn at det ser ut til å være tydelig kroppslige endringer... 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Malum skrev (1 time siden):

Klikker meg ikke inn for å se. Men for et overtramp og overgrep og invasjon av små jenters privatliv.  

Dette er virkelig ille.

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet

Hadde nærmest håpet på at denne påvirkeren nå bare ble tiet i hjel, og ikke diskuteret her inne en gang.

Det er jo nytteløst å forsøke og vekke disse fra hva de gjør mot sine mindreårige eller varsle myndigheter om brudd på barnekonvensjon, barnearbeid osv.

At dette firmaet fremstiller carolinebergeriksen slik det ønskes at vedkommende modell skal se ut er nå så.

Men at de bevisst bruker sine døtre som "teaser" for de som måtte ha interesse av slikt, på sine offentlige forretningsplattformer, nærmer etter min mening seg nå en sak for barnevern eller andre myndigheter.

Det er rystende hva de tidvis legger ut delvis gjemt i "stories" ,og som det nevnes her i snap'er. Lolita-inspirert stylet, planlagt og lagt ut av egne foreldre. De som er interessert i dette har vel ingen problemer med å ta screenhots av det de ser.

Seksualisert mor er ganske kleint, men seksualiserte barn 😭!

• Liker 18
  • Nyttig 10
Skrevet

Hadde jeg dratt opp mobilen på Gardermoen og stått og filmet ungene og spurt om vi skulle på ferie, for deretter å legge det ut på snap da hadde de kverket meg. Og sånn skal det være. Ferien hennes består i å filme seg selv og ungene mest mulig for å legge på snap mens hun stiller dem tåpelige spørsmål. Må være utrolig stress å ha den filminga pågående hele tiden. Kan hun ikke la de ungene være i fred på ferie. Det er helt sykt det hun driver med. Skulle likt å spørre henne hvorfor hun gjør det. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
Malum skrev (2 timer siden):

De ser nok hva bilder og snutter av døtrene gjør for engasjementet. Det er så ufattelig trist. Jeg vet ikke om noen andre enn influencere og wannabes som fremdeles deler den slags. 

At de to er fullstendig ute av takt og derfor skaper innhold som er fullstendig utdatert er kun et problem for dem. At de bruker døtrene for å skape engasjement burde være ulovlig.

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Å filme sine mindreårige halvpåkledde døtre gjennom en glipe i badedøra - eg har ikkje ord. 

• Liker 15
  • Nyttig 12
Skrevet

Var inne på hennes IG for å kikke etter å ha lest litt her. Og siste post hvor hun er på vei til å se kampen mellom Norge - Brasil🙈🙈Ser jo ut som hun skal på galla. Hadde jeg møtt opp et sted for å se kampen i den outfit’n så hadde ungene lurt på om jeg tulla eller skulle på karneval….🙈🙈🙈. Hva i all verden slags verden er det hun lever i? Drister meg til å si at hun er en av bloggerne som er blitt syk av å jobbe som influencer. Kan jo ikke være bra slik hun fronter kropp, utseende og ikke minst eksponeringen av barn. Er det ingen som har vett til å prate fornuft med den dama? Eller har hun ikke familie og venner som reagerer? Hvem er det som syns hun er inspirerende? Om noen her inne lar seg inspirere av henne, så fortell meg gjerne hva ved denne influenceren som virkelig er det «o store»

• Liker 16
  • Nyttig 8
Skrevet
Malum skrev (5 timer siden):

Skikkelig ugreit og bekymringsfullt. 😳

• Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...