irevin Skrevet 21. juni #110041 Skrevet 21. juni ChickNorris skrev (47 minutter siden): Sleng på noen kjøttboller og litt spagetti, med «Bella Notte» i bakgrunnen så er vi der 😏 Et hint av trening også kanskje? 4
Isild Skrevet 22. juni #110042 Skrevet 22. juni Bingo Bongo skrev (9 timer siden): Ikke is. Gelato, må vite! Ah, selvfølgelig! 😆 2 2
platypus Skrevet 22. juni #110043 Skrevet 22. juni Isild skrev (På 21.6.2026 den 16.30): Og is, håper vi får se bilder av is. Og rutete duk på fortausrestaurant.. Is som smelter nedover hendene hennes i sola. Ingen må finne på å spise isen før den har blitt foreviget, i hvert fall! 6 4
MiniMjau Skrevet 22. juni #110044 Skrevet 22. juni platypus skrev (8 minutter siden): Is som smelter nedover hendene hennes i sola. Ingen må finne på å spise isen før den har blitt foreviget, i hvert fall! Husk kvittering!!! 10 1 5
Isild Skrevet 22. juni #110045 Skrevet 22. juni Jeg gleder meg mest til "spasering" jeg. Det er så fint når LKE filmer at Caroline går (og ser rundt seg som om han ikke står/går der og regisserer det hele) Nok ironisering. Tenk om de hadde trådd inn i vokseninfluencer-verdenen, og heller tatt bilder / film - og laget tekst om noe av det de ser/besøker/opplever - ikke bare rumpe i basseng, bikinibilde i solnedgang, spasering, hånd med morgenkaffe, løping og is (unnskyld.. Gelato) De klarer ikke å ha kameraet vendt FRA seg. 26 11
Spanky Skrevet 22. juni #110046 Skrevet 22. juni Isild skrev (2 timer siden): Jeg gleder meg mest til "spasering" jeg. Det er så fint når LKE filmer at Caroline går (og ser rundt seg som om han ikke står/går der og regisserer det hele) Nok ironisering. Tenk om de hadde trådd inn i vokseninfluencer-verdenen, og heller tatt bilder / film - og laget tekst om noe av det de ser/besøker/opplever - ikke bare rumpe i basseng, bikinibilde i solnedgang, spasering, hånd med morgenkaffe, løping og is (unnskyld.. Gelato) De klarer ikke å ha kameraet vendt FRA seg. Å joda, kameraet er vendt bort fra seg når jentene skal «stalkes».. 9 6
Pusern3 Skrevet 22. juni #110047 Skrevet 22. juni Isild skrev (6 timer siden): Jeg gleder meg mest til "spasering" jeg. Det er så fint når LKE filmer at Caroline går (og ser rundt seg som om han ikke står/går der og regisserer det hele) Nok ironisering. Tenk om de hadde trådd inn i vokseninfluencer-verdenen, og heller tatt bilder / film - og laget tekst om noe av det de ser/besøker/opplever - ikke bare rumpe i basseng, bikinibilde i solnedgang, spasering, hånd med morgenkaffe, løping og is (unnskyld.. Gelato) De klarer ikke å ha kameraet vendt FRA seg. greier heller ikke vise noe nytt og spennende fra det store utland… 1
gladidag Skrevet 23. juni #110048 Skrevet 23. juni (endret) La skuta få synke i fred! Ikke gi de klikk ! 👍🤞 Endret 23. juni av gladidag 15 1 24
Fruus Skrevet 26. juni #110049 Skrevet 26. juni Hun fikk ikke dratt den joggebuksa lenger opp😆 Merkelig denne «moten» om å ha buksa oppunder armene omtrent. Damer får jo så store, rare rumper av det. 4
Ellie77 Skrevet 26. juni #110050 Skrevet 26. juni Fruus skrev (6 timer siden): Hun fikk ikke dratt den joggebuksa lenger opp😆 Merkelig denne «moten» om å ha buksa oppunder armene omtrent. Damer får jo så store, rare rumper av det. Nå må du huske at hun har gjort kroppen sin, og særlig rompa, til hele sin personlighet. 8 2
Tivi20 Skrevet 29. juni #110051 Skrevet 29. juni Jeg kan ikke huske sist jeg har sett noe av LKE ute og løpe med hunden men nå var det plutselig to dager på rad med løping med polarhund i hetebølgen (og i hvert fall en av dagene på asfalt). 9
Fruus Skrevet 29. juni #110052 Skrevet 29. juni Fruen har tatt pydykyr på tærne. Ikke bare bare å snakke med de leppene😆 14 1
cerruti Skrevet 29. juni #110053 Skrevet 29. juni Fruus skrev (1 time siden): Fruen har tatt pydykyr på tærne. Ikke bare bare å snakke med de leppene😆 Hun har bare blitt ekstremt tilgjort. Er ikke sånn på tv-program osv.
Batteri Skrevet 29. juni #110054 Skrevet 29. juni Fruus skrev (3 timer siden): Fruen har tatt pydykyr på tærne. Ikke bare bare å snakke med de leppene😆 Rart, jeg hører helt tydelig at hun sier «pedikyr». 7 3
Snødronninga Skrevet 30. juni #110055 Skrevet 30. juni Caroline snakker om sin snapchatpause på snapchat. Hun følte at innholdet hennes kanskje var litt kjedelig og at hun ikke kunne konkurrere mot clickbaitopplegget, som mange influencere sverger til. Ikke ønsker hun å dele for mye heller. En pause fra sosiale medier er fint, om man ikke er økonomisk avhengig av å være aktiv hver dag. Det skjønner jeg hun hadde godt av. Selvfølgelig får hun da meldinger om at hun er savnet, og så kom hun frem til at hun vil fortsette å dele det hun liker å dele. Pausen ga henne nok ingen nye ideer rundt innhold, heller ingen nyttige refleksjoner. Så da fortsetter vi i samme spor. En influencers verden er noe for seg selv. Det passer bra at hun vil satse for fullt på snap akkurat nå som hun skal til Tyrkia. Vi vet allerede hva innholdet vil bli. Mye mer barn enn vanlig, bikini, rumpe, mage, selfier i alt som ligner på speil, løping i altfor høy temperatur, og enda mer barn. Nøye planlagte vinkler, og anstrengte poseringer. 24 14
MiniMjau Skrevet 30. juni #110056 Skrevet 30. juni Snødronninga skrev (4 minutter siden): Caroline snakker om sin snapchatpause på snapchat. Hun følte at innholdet hennes kanskje var litt kjedelig og at hun ikke kunne konkurrere mot clickbaitopplegget, som mange influencere sverger til. Ikke ønsker hun å dele for mye heller. En pause fra sosiale medier er fint, om man ikke er økonomisk avhengig av å være aktiv hver dag. Det skjønner jeg hun hadde godt av. Selvfølgelig får hun da meldinger om at hun er savnet, og så kom hun frem til at hun vil fortsette å dele det hun liker å dele. Pausen ga henne nok ingen nye ideer rundt innhold, heller ingen nyttige refleksjoner. Så da fortsetter vi i samme spor. En influencers verden er noe for seg selv. Det passer bra at hun vil satse for fullt på snap akkurat nå som hun skal til Tyrkia. Vi vet allerede hva innholdet vil bli. Mye mer barn enn vanlig, bikini, rumpe, mage, selfier i alt som ligner på speil, løping i altfor høy temperatur, og enda mer barn. Nøye planlagte vinkler, og anstrengte poseringer. Ikke glem filmet bakfra i solnedgang i flagrende kjole og stylet hår, på vei inn på restaurant. Eller alle sammen i hvit kjole på stranda . Og manisk løping i 40 grader. Hver dag. 12 11
Hunter7 Skrevet 30. juni #110057 Skrevet 30. juni Ellie77 skrev (På 26.6.2026 den 20.20): Nå må du huske at hun har gjort kroppen sin, og særlig rompa, til hele sin personlighet. Så med andre ord ei rævva personlighet? 😉 12 5
Pusern3 Skrevet 30. juni #110058 Skrevet 30. juni Snødronninga skrev (10 timer siden): Caroline snakker om sin snapchatpause på snapchat. Hun følte at innholdet hennes kanskje var litt kjedelig og at hun ikke kunne konkurrere mot clickbaitopplegget, som mange influencere sverger til. Ikke ønsker hun å dele for mye heller. En pause fra sosiale medier er fint, om man ikke er økonomisk avhengig av å være aktiv hver dag. Det skjønner jeg hun hadde godt av. Selvfølgelig får hun da meldinger om at hun er savnet, og så kom hun frem til at hun vil fortsette å dele det hun liker å dele. Pausen ga henne nok ingen nye ideer rundt innhold, heller ingen nyttige refleksjoner. Så da fortsetter vi i samme spor. En influencers verden er noe for seg selv. Det passer bra at hun vil satse for fullt på snap akkurat nå som hun skal til Tyrkia. Vi vet allerede hva innholdet vil bli. Mye mer barn enn vanlig, bikini, rumpe, mage, selfier i alt som ligner på speil, løping i altfor høy temperatur, og enda mer barn. Nøye planlagte vinkler, og anstrengte poseringer. Med andre ord ikke noe å glede seg til 2
Laia Skrevet 1. juli #110059 Skrevet 1. juli Snødronninga skrev (På 30.6.2026 den 15.10): Caroline snakker om sin snapchatpause på snapchat. Hun følte at innholdet hennes kanskje var litt kjedelig og at hun ikke kunne konkurrere mot clickbaitopplegget, som mange influencere sverger til. Ikke ønsker hun å dele for mye heller. En pause fra sosiale medier er fint, om man ikke er økonomisk avhengig av å være aktiv hver dag. Det skjønner jeg hun hadde godt av. Selvfølgelig får hun da meldinger om at hun er savnet, og så kom hun frem til at hun vil fortsette å dele det hun liker å dele. Pausen ga henne nok ingen nye ideer rundt innhold, heller ingen nyttige refleksjoner. Så da fortsetter vi i samme spor. En influencers verden er noe for seg selv. Det passer bra at hun vil satse for fullt på snap akkurat nå som hun skal til Tyrkia. Vi vet allerede hva innholdet vil bli. Mye mer barn enn vanlig, bikini, rumpe, mage, selfier i alt som ligner på speil, løping i altfor høy temperatur, og enda mer barn. Nøye planlagte vinkler, og anstrengte poseringer. Kan det være fordi det lenge har gått nedover på Instagram at hun nå prøver seg på nytt med Snapchat? IG følgertallet har konstant stupt over en lang periode nå, engasjement og likerklikk er, for det meste, oppsiktsvekkende lavt. Jeg skjønner ikke at dette kan være spesielt gunstig å vise til for annonsører. Vil anta at annonsører etterhvert gjør grundigere sjekk av dette nå enn tidligere. Jeg vet ikke hvordan mekanismene virker på SC, men det er vel klikk og antall følgere som teller der også, mht hvor innbringende det er? 9
Lykkeliten* Skrevet 1. juli #110060 Skrevet 1. juli Laia skrev (30 minutter siden): Kan det være fordi det lenge har gått nedover på Instagram at hun nå prøver seg på nytt med Snapchat? IG følgertallet har konstant stupt over en lang periode nå, engasjement og likerklikk er, for det meste, oppsiktsvekkende lavt. Jeg skjønner ikke at dette kan være spesielt gunstig å vise til for annonsører. Vil anta at annonsører etterhvert gjør grundigere sjekk av dette nå enn tidligere. Jeg vet ikke hvordan mekanismene virker på SC, men det er vel klikk og antall følgere som teller der også, mht hvor innbringende det er? Ho er vel tilbake på snap fordi dagane får innhald når dei skal på ferie. Kvardagen heime i svart/kvit villaen byr jo ikkje på så mykje anna enn selfies ved kjøkkenbenken og framføre speilet. 4 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå