Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanutrine skrev (17 minutter siden):

Slutter med podcast… «blir en del endringer fremover» og deretter stille på SoMe🤔

Herlig! Det må gjerne fortsette slik. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden):

Herlig! Det må gjerne fortsette slik. 

Samme med Anette Haga, stille i lang tid. Det er enten et lite stunt for å vekke interesse og få mer engasjement blant følgere, eller så har de skjønt at influenseryrket er i ferd med å dø ut. Folk er lei av viss vass og fasadeliv. Ingen som blir inspirert av noe sånt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje hun har innsett realitetene og begynt i vanlig jobb 1.6🤓

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan i hvert fall ikke tenke meg et verre sted å være enn på Elle-festen. Haugevis av pr.kåte, preppa, posende, filmende influencere. Uff. 

• Liker 5
Skrevet

Er hun med på en ny konkurranse kanskje? Selge seg igjen….

• Liker 2
Skrevet
cerruti skrev (8 timer siden):

Jeg kan i hvert fall ikke tenke meg et verre sted å være enn på Elle-festen. Haugevis av pr.kåte, preppa, posende, filmende influencere. Uff. 

Var hun der?

Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Var hun der?

Aner ikke, jeg tenkte bare på «kollegaene» hennes og viktigheten av å ha en vanlig jobb - ikke bare fly rundt på slike event, lage trutmunn osv…

• Liker 1
Skrevet

Så vidt jeg vet, har hun ikke delt noe som tilsier at hun er med på en innspilling eller en forklaring på hvorfor hun er borte. Kan hende jeg ikke har fått det med meg. Hun har tross alt noen fans der ute, så det er rart å trekke seg tilbake fullstendig (uten om et par innlegg på ptkontoen) uten å bry seg om de som faktisk gjør at hun kan jobbe som influencer. 

• Liker 5
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Så vidt jeg vet, har hun ikke delt noe som tilsier at hun er med på en innspilling eller en forklaring på hvorfor hun er borte. Kan hende jeg ikke har fått det med meg. Hun har tross alt noen fans der ute, så det er rart å trekke seg tilbake fullstendig (uten om et par innlegg på ptkontoen) uten å bry seg om de som faktisk gjør at hun kan jobbe som influencer. 

Det samme gjorde hun da hun sluttet med bloggen. Forsvant over natten uten noen forklaring. En god stund etter kom hun tilbake og annonserte at bloggen skulle opp igjen, men det skjedde heller ikke. 

Hun klarer ikke å stå i noe over tid etter at blogging ble avleggs. Der hennes kollegaer hev seg rundt og hadde livesendinger under covid og tjener millioner på snap, så orker ikke prinsessen å stå i det. Konseptet med snap fordrer jo at man våger å vise seg noenlunde spontant og det går jo ikke når man hele tiden skal være on fleek. Jeg tror hennes dager som influenser er talte, hun taklet ikke overgangen fra redigerte bilder til film. Da kom det frem at hun faktisk har samme personlighet og sjarm som en våt vott. 

• Liker 17
Skrevet
Pæddan skrev (2 timer siden):

Nye 🍒 på G kanskje?

Må være noe slikt. Hun har flagga realitydeltagelser før, og skjønner kanskje at  folk ikke går på «influensa» en gang til. 

• Liker 2
Skrevet

Der dukka det opp en forklaring på instastory, hun har ikke vært helt i form og trengte en pause.

Hun sier at hun må slutte med å stå opp fem, halv seks for å trene. Halleluja! Endelig har hun innsett noe som faktisk er viktig for helsen. Det er sykt å få så lite søvn og stresse seg opp for å trene så grytidlig. Som har vært et tema flere ganger i tråden også. 

Men, nå er hun tilbake for fullt, i følge henne selv. Håper de andre endringene hun har nevnt, også er av det fornuftige slaget. Null barneeksponering kanskje? Det er nok å dra strikken for langt. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønte ikke den storyen. Og har hun en milliard ting å gjøre? 🧐 Hun har heller aldri sagt noe om å stå opp 5-halv 6, alltid nevnt kl 6, men hun vet vel best selv. 

• Liker 6
Skrevet

Fjorten dager ferie - etter at GS sa CBE hadde så mye å gjøre fremover.

Etter fjorten dager ferie fra sosiale medier, som hun sier, så kommer hun tilbake med enda et "nytt" ansikt, eller filter eller hva enn hun velger å kalle det. 

Helt merkelig, hun greier ikke å fremstille noe som helt som virker troverdig.

Tidligere sa hun vel noe om at hun alltid sovnet kl 22 for å få åtte timer søvn, gjorde hun ikke det? Hadde hun ikke et eget begrep for deg, som hun hadde tatt fra andre influensere?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (18 minutter siden):

Etter fjorten dager ferie fra sosiale medier, som hun sier, så kommer hun tilbake med enda et "nytt" ansikt, eller filter eller hva enn hun velger å kalle det. 

Tidligere sa hun vel noe om at hun alltid sovnet kl 22 for å få åtte timer søvn, gjorde hun ikke det? Hadde hun ikke et eget begrep for deg, som hun hadde tatt fra andre influensere?

LeggeTI🫣

• Liker 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (20 minutter siden):

Er ikke enig i at hun har nytt ansikt, men det brukes nok et beautyfilter. Det er ikke noe nytt. 

Hun gjorde nok et forsøk på å legge seg kl 22 fordi hun måtte (ja måtte) opp tidlig for å trene. Dette gikk nok ikke så bra, og hun innrømte at kl fort ble midnatt før hun kom seg i seng. Ikke rart man ikke får robust helse av nesten konstant lite søvn, og å plage kroppen til å trene så fort man står opp. Blir stressa bare av å høre om det. 

• Liker 6
Skrevet
Charminia skrev (11 minutter siden):

LeggeTI🫣

Det var det, ja... takk! 😊

Skrevet
Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Er ikke enig i at hun har nytt ansikt, men det brukes nok et beautyfilter. Det er ikke noe nytt. 

Hun gjorde nok et forsøk på å legge seg kl 22 fordi hun måtte (ja måtte) opp tidlig for å trene. Dette gikk nok ikke så bra, og hun innrømte at kl fort ble midnatt før hun kom seg i seng. Ikke rart man ikke får robust helse av nesten konstant lite søvn, og å plage kroppen til å trene så fort man står opp. Blir stressa bare av å høre om det. 

Det eneste hun har fremstilt de siste årene er jo oppskriften på uhelse. 

Manisk forhold til rutiner (mååå trene kl 6 uansett søvn, forkjølelse, kroppens form osv.) og farlig lav fettprosent for kvinner, for lite mat, sykelig fokus på utseende. 

Oppskriften hun har solgt inn som "Fitfemme" - som alle advarsler har fortalt kom til å gi dårlig helse, gjentatte infeksjoner osv. - det har hun solgt inn som "helse" og "sunnhet".

Feiltrening, farlig fokus på kropp og trening = Fitfemme!

Hun har lagt ut en video på pt-kontoen sin om nedtrekk, hvor hun ikke greier å gjøre noen av variantene korrekt og kontrollert - men slenger av seg uttrykk som høres ut som LKEs typiske skryting av visse uttrykk som beskriver bevegelser. Samtidig så er det en dårlig skjult nedrakking av at "de fleste lærer"... 

Fitfemme med Caroline Berg Eriksen og Treasures AS (med Lars-Kristian Eriksen lurkende i krokene) = oppskrift på uhelse, feiltrening, hvordan få et sykelig fokus på kropp, utseende og vekt!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Oh the irony! Godt å lese dette svart på hvitt da når hun sier at man ikke skal trene når man er syk og så har gjort det 🙄

IMG_3776.png

IMG_3778.png

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjempereklame for Fitfemme eller hva det nå heter. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...