Sol79 Skrevet 24. mai #109901 Skrevet 24. mai Tipper hun var der som plus one for Guri Schanke? Eller har de vært på noe reality sammen? 2
Snødronninga Skrevet 24. mai #109902 Skrevet 24. mai Hirondelle skrev (12 minutter siden): Caroline virker jo å være det minst spirituelle mennesket i VERDEN. Nettopp! Sol79 skrev (1 minutt siden): Tipper hun var der som plus one for Guri Schanke? Eller har de vært på noe reality sammen? Jeg leste at Bendriss har vært med i bare ett realityprogram, Spillet. Så nei. Men plus one for Guri, høres sannsynlig ut. 5
MiniMjau Skrevet 24. mai #109903 Skrevet 24. mai Sol79 skrev (1 time siden): Tipper hun var der som plus one for Guri Schanke? Eller har de vært på noe reality sammen? Kan jo være at det er samme produksjonsselskap eller en eller annen link sånn. Spillet og kompani gikk jo på tv2... 3 1
Gjest Xstrella Skrevet 24. mai #109904 Skrevet 24. mai Bra hun ikke er så syltynn på andre sine bilder. Men trist hun har fikset så mye på ansiktet sitt. Kunne ikke se det var henne før jeg zoomet.
NoaideBiehtar Skrevet 25. mai #109905 Skrevet 25. mai (endret) LilleSnupp skrev (23 timer siden): 43 kg er vel det gjennomsnittet av vanlige norske kvinner tar på pulldown, etter mine observasjoner. Er ikke en teknisk krevende øvelse, men krever nogenlunde riktig teknikk for å pushe 100 kg. Hilsen 1RM 146 kg Nå er det jo vist statistikk her på at det ikke er snittet for "vanlige kvinner". 1RM på 143 kg? Det er jo helt insane! Sikker på at apparatet ditt ikke viser pounds i stedetfor kilo? 😅 Hvis du veier 75 kg er du fortsatt langt over elitenivå. Imponerende! Og hvorfor gidder jeg å bry meg? Fordi når man kommer inn her og påstår at en gitt vekt er svak og at man selv løfter det tre til firedobbelte så rakker man samtidig ned på mange andre (sterke!) kvinners styrke også. 43 kg er ikke svakt for en kvinne av CBEs størrelse. Finn andre måter å kritisere henne på, men ærlig talt, å dikte opp en annen normal er jo tåpelig. Endret 25. mai av NoaideBiehtar 10 3
LilleSnupp Skrevet 25. mai #109906 Skrevet 25. mai NoaideBiehtar skrev (8 minutter siden): Nå er det jo vist statistikk her på at det ikke er snittet for "vanlige kvinner". 1RM på 143 kg? Det er jo helt insane! Sikker på at apparatet ditt ikke viser pounds i stedetfor kilo? 😅 Hvis du veier 75 kg er du fortsatt langt over elitenivå. Imponerende! Og hvorfor gidder jeg å bry meg? Fordi når man kommer inn her og påstår at en gitt vekt er svak og at man selv løfter det tre til firedobbelte så rakker man samtidig ned på mange andre (sterke!) kvinners styrke også. 43 kg er ikke svakt for en kvinne av CBEs størrelse. Finn andre måter å kritisere henne på, men ærlig talt, å dikte opp en annen normal er jo tåpelig. Jeg trener tung styrke - for å bli sterk, ikke sterkere og er rimelig dedikert. Å løfte 43 kg er som sagt gjennomsnittlig - og overhode ikke noe negativt. Det er gjennomsnittet. Synes hun ser rimelig lik ut på de to bildene, jeg da.
Lopploella Skrevet 25. mai #109907 Skrevet 25. mai Det er veldig mye filter på hennes egne på Instagram i hvert fall. Totalt glattpolert. 16 4
Keaton Skrevet 25. mai #109908 Skrevet 25. mai (endret) Venstre bilde er lesset med filter, ikke bare huden er forbedret, men ansiktsformen er endret. Smalere kjeve dvs hele ansiktet er smalnet, panna er høyere. Større øyne. Endret 25. mai av Kollontaj 16 2
NoaideBiehtar Skrevet 25. mai #109909 Skrevet 25. mai LilleSnupp skrev (10 minutter siden): Jeg trener tung styrke - for å bli sterk, ikke sterkere og er rimelig dedikert. Å løfte 43 kg er som sagt gjennomsnittlig - og overhode ikke noe negativt. Det er gjennomsnittet. Synes hun ser rimelig lik ut på de to bildene, jeg da. Men det er ikke gjennomsnittlig for hennes størrelse, det er bare noe du påstår, og prøver å bekrefte med et helt annet urealistisk tall. Det er ganske uredelig av deg. 6 2
jawn Skrevet 25. mai #109910 Skrevet 25. mai Må si at alle bildene var lite flatterende av alle kjendisene på vg. Rar vinkel og lyssetting. Ser ut som et slags freak-show 😆 1
Svartfugl Skrevet 25. mai #109911 Skrevet 25. mai Hirondelle skrev (14 timer siden): Var 200 gjester invitert til den festen, så tviler på at den connectionen trenger være … sterk. Caroline virker jo å være det minst spirituelle mennesket i VERDEN. Tja, synes hin passer godt inn. Å forholde seg til virkeligheten, fakta og vitenskap er i alle fall ikke noe jeg forbinder med henne. 4
MiniMjau Skrevet 25. mai #109912 Skrevet 25. mai Svartfugl skrev (13 minutter siden): Tja, synes hin passer godt inn. Å forholde seg til virkeligheten, fakta og vitenskap er i alle fall ikke noe jeg forbinder med henne. Synes hele festen, fargene, menyen oser av "arrangert av management", ikke Lilis personlige bursdag. Rosa cupcakes.?? 2
Frisk Frosk Skrevet 25. mai #109913 Skrevet 25. mai Ved å støtte opp om dette arrangementet hos Grand Hotell, så retter de profilerte som var med også fingeren til de som er i streik der... Men det er vel ikke så nøye heller for LB og gjengen hennes eller CBE... Og i mellomtiden har Caroline Berg Eriksen reklamert mer for det israelske merket, hvor hun bruker egen rumpe for å selge lipgloss... hvor hun i det aller meste av reklamen har en annen leppestift på (ev. filteret som gjør det) enn den hun liksom annonserer for. Det er lagt inn et par korte glimt av den lipglossen på hennes (antar jeg) lepper, og der ser det ut som om hun har begynt å få arrvev pga. injeksjoner, ev. at hun injeksjonsvesken kapsler seg. Filteret hun bruker i reklamen greier dessuten ikke å følge ansiktet hennes ordentlig, så i profil forsvinner ytterkantene av ansiktet ut i en grumsete masse. Flott "arbeid" av mor som i 2016 lovet alle at hun aldri skulle endre eget utseende, for hun ville ikke at hennes datter skulle vokse opp med en mor som har behov for å endre eget utseende. 12 11
Snødronninga Skrevet 25. mai #109914 Skrevet 25. mai Man ser det er samme kvinne, men det er også vesentlige forskjeller. Belysningen CBE selv bruker er så skarp at hun ikke får opp øynene skikkelig. Caroline bruker alt som brukes kan, for å se bra ut på some. Men du ser jo ikke best mulig ut på denne måten,Caroline. Når alt skal glattes bort, forsvinner mennesket. Det oppleves distansert, kaldt og som en person uten identitet. Man får følelsen av en KI-generert skapning. Caroline ser hundre ganger bedre ut på bilder fra festen. Uten tvil. Jeg vet det ikke kommer til å skje, men jeg skulle ønske det snart gikk opp et lys for CBE om hva skjønnhet er. Det er utrolig mye jobb som legges i å se mindre levende ut. Du er en usunn rollemodell når du hele tiden viser at den ekte versjonen av deg selv, ikke er bra nok. 12 8
Gjest Xstrella Skrevet 25. mai #109915 Skrevet 25. mai Utrolig at en kan fikse et ansikt så mye. Bilder fra tidligere viser hvor mye hun har fikset på seg selv. Kan ikke ha vært billig.
Hunter7 Skrevet 26. mai #109916 Skrevet 26. mai Xstrella skrev (19 timer siden): Utrolig at en kan fikse et ansikt så mye. Bilder fra tidligere viser hvor mye hun har fikset på seg selv. Kan ikke ha vært billig. Eller just fordi det var billig er det også så synlig 3 3
Stargaze Skrevet 26. mai #109917 Skrevet 26. mai Tror hun selv at hun ser ut som på det filtrerte bildet? Alle som treffer henne/ser offentlige bilder ser jo hvordan hun egentlig ser ut. 3 1
Holger Pan Skrevet 26. mai #109918 Skrevet 26. mai (endret) Hunter7 skrev (49 minutter siden): Eller just fordi det var billig er det også så synlig Er det ikke TM klinikken til venninna som har utført alle endringene unntatt tennene, øyelokkene og bryst-viruset? https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/jeg-sa-ut-som-en-and-3267324 Endret 26. mai av Reverend 6 2
Lopploella Skrevet 26. mai #109919 Skrevet 26. mai Frisk Frosk skrev (På 25.5.2026 den 10.59): Ved å støtte opp om dette arrangementet hos Grand Hotell, så retter de profilerte som var med også fingeren til de som er i streik der... Men det er vel ikke så nøye heller for LB og gjengen hennes eller CBE... Og i mellomtiden har Caroline Berg Eriksen reklamert mer for det israelske merket, hvor hun bruker egen rumpe for å selge lipgloss... hvor hun i det aller meste av reklamen har en annen leppestift på (ev. filteret som gjør det) enn den hun liksom annonserer for. Det er lagt inn et par korte glimt av den lipglossen på hennes (antar jeg) lepper, og der ser det ut som om hun har begynt å få arrvev pga. injeksjoner, ev. at hun injeksjonsvesken kapsler seg. Filteret hun bruker i reklamen greier dessuten ikke å følge ansiktet hennes ordentlig, så i profil forsvinner ytterkantene av ansiktet ut i en grumsete masse. Flott "arbeid" av mor som i 2016 lovet alle at hun aldri skulle endre eget utseende, for hun ville ikke at hennes datter skulle vokse opp med en mor som har behov for å endre eget utseende. Ja og hvis ikke hun SLENTRER i den reklamen så vet ikke jeg. 😀 Noe hun ble så fornærmet over at de sa i Norseman-opplegget, for det gjorde hun ALDRI!! Jeg tror fortsatt at hun ikke vet hva det ordet betyr. 12 5
MissCortado Skrevet 27. mai #109920 Skrevet 27. mai Lopploella skrev (18 timer siden): Ja og hvis ikke hun SLENTRER i den reklamen så vet ikke jeg. 😀 Noe hun ble så fornærmet over at de sa i Norseman-opplegget, for det gjorde hun ALDRI!! Jeg tror fortsatt at hun ikke vet hva det ordet betyr. Kanskje hun tenker det er beslektet med unnasluntrer? 5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå