Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ganymedes skrev (2 timer siden):

Ny reklame for Morrocan Oil.. null refleksjon, men ser ut til at forrige reklamepost for dem er sletta? 

Hele 1 (!) kommentar under innlegget (da regner jeg ikke CBE’s eget tilsvar på denne) og 71 likes etter å ha ligget ute i 18 timer må da være rekordlavt? Og ja refleksjon synes å være fraværende. Jeg finner heller ikke den forrige posten om M.O. Kanskje det ble for pinlig å la  kommentarene som kom der der vises ovenfor annonsøren? Synes også det er rart at hun tydeligvis også har et parallelt samarbeid om hårprodukter fra Kerastase (post 1. april). Samtidig som hun skrytte M.O. hårprodukter opp i skyene i det, nå slettede, innlegget. Det går fint an å være fornøyd med, og bruke, produkter fra ulike merker men litt rart å på en måte sette de opp mot hverandre i reklamekampanjer synes jeg.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den andre reklamen for MO ligger under reels, den er ikke slettet. Det er kankje en måte å skjule tidligere reklamer fra feeden på.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (13 timer siden):

Man må kunne forvente at en voksen dame kjenner regelverket.

Hun har selv forklart hvordan regelverket er i et eget blogginnlegg - for flere år siden.

Så ja, Berg Eriksen kjenner regelverket særs godt, etter mange tilbakemeldinger fra forbrukertilsynet.

Endret av Reverend
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke tenkt å utsette meg for det, men ser i story at damene deler tips for hvordan jobbe seg gjennom angsten (i podcasten.) To lekfolk? 🧐 For alt jeg vet er det angst for rynker de snakker om, håper egentlig det. 

• Liker 14
Gjest Xstrella
Skrevet

Ja man blir stor og sterk av litt yoghurt og papaya etter ei økt. Altså... 

Zoomet inn vekten på pull down. Som jeg visste, frua er ikke sterk. Spis mer mat, cbe så blir du sterkere og mer utholden. Tåpelig innlegg på en 'pt' konto. 😡

Skrevet
Xstrella skrev (21 minutter siden):

Ja man blir stor og sterk av litt yoghurt og papaya etter ei økt. Altså... 

Zoomet inn vekten på pull down. Som jeg visste, frua er ikke sterk. Spis mer mat, cbe så blir du sterkere og mer utholden. Tåpelig innlegg på en 'pt' konto. 😡

HVa var vekten?

Gjest Xstrella
Skrevet
hvalstad45 skrev (6 minutter siden):

HVa var vekten?

33 kg. 

Skrevet

Det er sånt jeg gjør 3x15 av, og jeg har ikke noen egen fitnesskanal eller later som noe som helst.

• Liker 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (11 timer siden):

HVa var vekten?

Nei, hun tar 43 kg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (13 timer siden):

33 kg. 

40 kg. Ikke ille mtp at hun er lett. Jeg tar 70 men veier jo sikkert dobbelt så mye som CBE. 😆 

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hvis hun veier 50 kg, så er det litt over begynnervekt, iallfall. 
https://strengthlevel.com/strength-standards/lat-pulldown/kg

Det er feil øvelse. Denne er mer sammenlignbar, for en på 50 kg vil 42 kg tilsvarte "viderekomne". 

https://strengthlevel.com/strength-standards/close-grip-lat-pulldown

Vi trenger ikke overdrive hvor svak vi syns hun bør være... 🙄 

Den viser dessuten 1RM - vekta må så klart være lavere når du tar mer enn en repetisjon. 

Screenshot_20260523_113542_Chrome.jpg

Endret av NoaideBiehtar
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommer jo også helt an på hvor mange repetisjoner hun tar med den vekta. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Til å trene så mye som påstått, er ikke resultatene så mye å snakke om når mesteparten av jobben gjøres på kjøkkenet. For alt vi vet er det kun 1rm for bildenes skyld, noe som kan bekreftes av ustabiliteten som vises hvis man ser en reel som ikke er i loop.

Skulle Berg Eriksen finne på å spise normalt en måned og underhudsfettet normaliseres, forsvinner inntrykket av trent persona. Hun er, etter mitt syn, verken sterk eller har jobbet frem muskler, når hun lever kronisk med lav fettprosent.

Jeg prøver hardt å ikke disse kroppen hennes, men det er vanskelig å unngå det når Berg Eriksen selv dytter kroppen i monitor og forsøker seg som PT for betalende kunder. Med sin egen kropp som produktet som markedsføres. En tilsynelatende definert kropp jeg mener hun har jukset seg til, nettopp ved å opprettholde en kunstig lav fettprosent over tid samt bildebehandling, ikke gjennom styrketrening som er en del av pakka hun selger.

Endret av Reverend
  • Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg aner ikke hva hun gjør, men det resirkuleres iallfall bilder og film på den kontoen. 

• Liker 12
Skrevet
Reverend skrev (1 time siden):

Til å trene så mye som påstått, er ikke resultatene så mye å snakke om når mesteparten av jobben gjøres på kjøkkenet. For alt vi vet er det kun 1rm for bildenes skyld, noe som kan bekreftes av ustabiliteten som vises hvis man ser en reel som ikke er i loop.

Skulle Berg Eriksen finne på å spise normalt en måned og underhudsfettet normaliseres, forsvinner inntrykket av trent persona. Hun er, etter mitt syn, verken sterk eller har jobbet frem muskler, når hun lever kronisk med lav fettprosent.

Jeg prøver hardt å ikke disse kroppen hennes, men det er vanskelig å unngå det når Berg Eriksen selv dytter kroppen i monitor og forsøker seg som PT for betalende kunder. Med sin egen kropp som produktet som markedsføres. En tilsynelatende definert kropp jeg mener hun har jukset seg til, nettopp ved å opprettholde en kunstig lav fettprosent over tid samt bildebehandling, ikke gjennom styrketrening som er en del av pakka hun selger.

Å leve med kronisk lav fettprosent er jo også en sikker oppskrift på å ofte bli syk.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (3 timer siden):

40 kg. Ikke ille mtp at hun er lett. Jeg tar 70 men veier jo sikkert dobbelt så mye som CBE. 😆 

Det er feil øvelse. Denne er mer sammenlignbar, for en på 50 kg vil 42 kg tilsvarte "viderekomne". 

https://strengthlevel.com/strength-standards/close-grip-lat-pulldown

Vi trenger ikke overdrive hvor svak vi syns hun bør være... 🙄 

Den viser dessuten 1RM - vekta må så klart være lavere når du tar mer enn en repetisjon. 

Screenshot_20260523_113542_Chrome.jpg

Løfta 70 kgs batteri når jeg veide 55 kg og jobba på lager 😄 Voksne menn måtte gå inn og spørre om hjelp, var flaut at ei som var så lita klarte å løfte det 😄

Endret av Korsihalsen
  • Liker 4
Skrevet
hvalstad45 skrev (31 minutter siden):

Å leve med kronisk lav fettprosent er jo også en sikker oppskrift på å ofte bli syk.

Samt: Hadet østrogen, velkommen osteoporose.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg aner ikke hva hun gjør, men det resirkuleres iallfall bilder og film på den kontoen. 

Resirkulering er jo fint ig bra for miljøet. Et par bambustannkoster og noen gamle reels - vips, kjeeeempemiljøvennlig og miljøbevisst og sosiale statuspoeng. I noens verden, vel å merke. Ikke i min,  men så er jeg ikke influencer heller. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis du mener PT-kontoen, så tok jeg nettopp en kikk for å se hva hun gjør og fikk et reellt hakeslepp. Det fins ingenting inspirerende der, bare Berg Eriksen inne, alene, full av memes og med Sarpsborgs minste trenings-bh.

Tror ikke jeg har sett andre norske trenings/PT-kontoer med sunn livsstil som fokus som presenterer seg slik, full av selvfokus, ingen teaser-presentasjon av hva hun selger av program og med en total mangel på tilbakemeldinger fra fornøyde, reelle kunder. Jeg skjønner ikke hvem som tiltales nok og føler at de vil bli godt ivaretatt av dette til å kjøpe et månedsprogram for kr. 599,-

Det vil si, jeg ser bare at PT-Caroline egentlig ikke har lyst på kunder.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Reverend skrev (47 minutter siden):

Hvis du mener PT-kontoen, så tok jeg nettopp en kikk for å se hva hun gjør og fikk et reellt hakeslepp. Det fins ingenting inspirerende der, bare Berg Eriksen inne, alene, full av memes og med Sarpsborgs minste trenings-bh.

Tror ikke jeg har sett andre norske trenings/PT-kontoer med sunn livsstil som fokus som presenterer seg slik, full av selvfokus, ingen teaser-presentasjon av hva hun selger av program og med en total mangel på tilbakemeldinger fra fornøyde, reelle kunder. Jeg skjønner ikke hvem som tiltales nok og føler at de vil bli godt ivaretatt av dette til å kjøpe et månedsprogram for kr. 599,-

Det vil si, jeg ser bare at PT-Caroline egentlig ikke har lyst på kunder.

Hun har vel bare lyst til å fortsette det navlebeskuende livet hvor hun kan konsentrere seg om å holde seg tynn, ta dass-selfie med trutmunn og bar (flat!!) mage. Ar det fremdeles genererer inntekt er faktisk helt merkelig..

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...