Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor skal døtrene alltid kles opp som Madicken og søstera🙄 Er da ingen unger i 2026 som går rundt sånn. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaddah123 skrev (1 time siden):

Hvorfor skal døtrene alltid kles opp som Madicken og søstera🙄 Er da ingen unger i 2026 som går rundt sånn. 

Samme tanken har jeg hatt. Alt innholdet hennes minner mer om ett reklame blad enn noen som deler åpenhjertig fra livet sitt. Alt skal være plettfritt, mye filter og barna kledd som de  kommer fra en astrid lindgren film. 
Hun er sykelig opptatt av fasade. 

• Liker 14
Skrevet

Kraftig påfyll i overleppa på instastory i dag. 🦆

• Liker 12
Skrevet
Lopploella skrev (14 minutter siden):

Kraftig påfyll i overleppa på instastory i dag. 🦆

Neida, bare brynslaminering og vippebøy, visstnok. :ironi: 
💋

• Liker 16
Skrevet
Jaddah123 skrev (2 timer siden):

Hun lever i fortiden fortsatt.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Hulderen skrev (6 timer siden):

Disse falske følgerne, hvordan får man dem? Kan man få dem på andre måter enn å kjøpe dem? Eller er det sånn at alle som nå får et brått fall av følgere har kjøpt? 

Følgermassen på større IG-kontoer er ofte en miks av kjøpte falske følgere, inaktive følgere (man må aktivt avfølge, noe som medfører at IG-kontoer "følger" innhold de aldri ser på eller får opp i feeden lenger), samt falske følgere som brukes til svindel og phishing. Sistnevnte gruppe er ikke kjøpt av influenserne, men er et stort problem da de sprer svindel f eks via lenker. Til slutt har du de ekte følgerne. Så det er 4 ulike grupper i et følgertall på instagram, hvorav kun én gruppe er faktiske og aktive følgere.

Som @Kollontajskriver så får Funky i snitt 20 000 likes på innlegg, mens CBE med halvparten så mange følgere kun får 2-300 likes i snitt. Funky har altså en mye høyere engasjementrate, noe som betyr en mye mer aktiv og ekte følgermasse. Dette har etter hvert annonsørene begynt å forstå, og derfor kan Funky velge og vrake i langvarige samarbeid med velkjente aktører, mens CBE sporadisk reklamerer for små aktører som ingen har hørt om. Nå sist en eller annen intimserviett.

Endret av Rastebenk
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Havnet tilfeldigvis innom norseman eller hva det heter. Programmet hun er i nå. Hun klarte ikke være i vannet, er det ikke det de skal svømme i x antall kilometer i blant mye annet? Har hun misforstått? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Havnet tilfeldigvis innom norseman eller hva det heter. Programmet hun er i nå. Hun klarte ikke være i vannet, er det ikke det de skal svømme i x antall kilometer i blant mye annet? Har hun misforstått? 

Hun forventet tilpasninger på grunn av vannskrekk. Snevert 

• Liker 8
Skrevet
Rastebenk skrev (7 timer siden):

Følgermassen på større IG-kontoer er ofte en miks av kjøpte falske følgere, inaktive følgere (man må aktivt avfølge, noe som medfører at IG-kontoer "følger" innhold de aldri ser på eller får opp i feeden lenger), samt falske følgere som brukes til svindel og phishing. Sistnevnte gruppe er ikke kjøpt av influenserne, men er et stort problem da de sprer svindel f eks via lenker. Til slutt har du de ekte følgerne. Så det er 4 ulike grupper i et følgertall på instagram, hvorav kun én gruppe er faktiske og aktive følgere.

Som @Kollontajskriver så får Funky i snitt 20 000 likes på innlegg, mens CBE med halvparten så mange følgere kun får 2-300 likes i snitt. Funky har altså en mye høyere engasjementrate, noe som betyr en mye mer aktiv og ekte følgermasse. Dette har etter hvert annonsørene begynt å forstå, og derfor kan Funky velge og vrake i langvarige samarbeid med velkjente aktører, mens CBE sporadisk reklamerer for små aktører som ingen har hørt om. Nå sist en eller annen intimserviett.

Tusen takk for god forklaring! 👍🏻

• Liker 1
Skrevet

I hvilken episode av podcasten hun har med Guri snakker hun om sin deltagelse i Norseman?

Skrevet

Empties-trenden...er det fisking etter spons?  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (15 timer siden):

Så ikke at det er reklame, men det er det. Med kostymekledde mindreårige. 

• Liker 5
Skrevet
Jaddah123 skrev (16 timer siden):

Fordi de ønsker å gi et inntrykk  av klasse og  «old money»- estetikk. 

• Liker 7
Skrevet
Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Fordi de ønsker å gi et inntrykk  av klasse og  «old money»- estetikk. 

Det er dårlig gjort å fremstille ungene sine så creepy.

• Liker 7
Skrevet
MiniMjau skrev (4 timer siden):

Empties-trenden...er det fisking etter spons?  

Det fremstår som enten desperat fisking, eller umerket reklame...

• Liker 5
Skrevet

Jeg var innom instagramen hennes nå, det er lenge siden, og det var helt utrolig pregløst og kjedelig. Man skjønner jo virkelig at engasjementet går nedover, alt var bare en beige samling av ingenting, hun evner jo ikke en gang å inspirere seg selv. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Det fremstår som enten desperat fisking, eller umerket reklame...

Har vært en trend på TikTok, men alle kan vise frem «tomme» tuber og flasker og hevde de er brukt opp. En ny måte for influencere å prøve å fremstå troverdige på, i stedet for å vise kliss nye produkter. Smart, altså. 😆

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
Skrevet
chi skrev (6 timer siden):

I hvilken episode av podcasten hun har med Guri snakker hun om sin deltagelse i Norseman?

Episoden heter "Levervenn, Sytekjerring med skilsmissehund".

Her forklarer hun nøye hva hun ikke var fornøyd med, hun lener seg på tanken om at opplegget ikke var slik hun trodde. Da mener jeg at Caroline var naiv og ikke forberedt på at "alt" kunne skje. Hun kunne også gått aktivt inn for å øve på å være i kaldt vann FØR deltagelsen, det var tydeligvis ikke i hennes tanker i det hele tatt. 

Det er også litt spesielt å fortelle med så mye intensitet (på samme måte som når hun snakka om netthat), hvor feil Jørgine tok da hun kommenterte Caroline sin prestasjon. Jeg er et voksent menneske, hvis du tror jeg har meldt meg på Norseman...jeg VET hva det vil si. Nei du vet ikke helt hva det vil si, når du sutrer over småting, som den slentring-kommentaren. Du kunne bare sagt: jaja, da skal jeg passe på å ikke bruke for lang tid neste gang. I stedet gjøres det et nummer ut av at hun fikk tilsnakk, du må regne med litt tøffe tak og kommentarer på opptak til Norseman. Blir du sur for en kommentar om at du bruker for lang tid, har du ingenting der å gjøre. "Sånn sier man ikke til meg", svarte hun. Allerede der i første episoden, fikk man se "prinsesse" holdningen hennes. 

Å være selvkritisk, virker å være helt fremmed for Caroline Berg Eriksen. Det eneste hun innrømmer i podden, er at hun ikke hadde fortjent billetten fordi hun ikke gjorde som hun skulle. Samtidig er alt annet andre sin skyld. Hele forklaringen er bare provoserende å høre på. 

• Liker 20
  • Nyttig 16
Skrevet
loffen skrev (18 timer siden):

Neida, bare brynslaminering og vippebøy, visstnok. :ironi: 
💋

😂 Artig hvordan hun tror det ikke er synlig, hun har jo reine verandaleppa! 

• Liker 14
Skrevet

Men det er vel ikke usannsynlig at hun har blitt castet litt som «jålete influenser som ikke tåler å få vann i håret». Realityprogrammer er stort sett mer regisserte enn folk tror. Jeg tror på at de dårligste sidene og prestasjonene hennes har fått mye plass, og at de har villet gi henne den rollen.

Jeg er ikke fan av CBE på noen måte, teit innhold, men hvis hun har reell vannskrekk og fikk beskjed om at hun skulle få hjelp med dette, men nesten bokstavelig talt ble kastet ut i det, er det i så fall kritikkverdig. Og så vet man aldri hva som er grunnen til at folk er som de er og har de fobiene de har. Tviler selvfølgelig på at det er så dramatisk, men jeg har problemer med å ha hodet under vann fordi jeg ble kvalt under en voldtekt, og ikke liker å ikke få puste. Men hadde ikke meldt meg på Norseman, da .., . 

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...