Zenhouse Skrevet 11. mai #109801 Skrevet 11. mai Reverend skrev (6 timer siden): Vet ikke hvor dette med vannskrekk dukket opp, men om hun påberoper seg vannskrekk så er dette flunkende nytt. Berg Eriksen har i alle år postet (seksualiserte) bilder av seg selv i basseng, badekar, brygge og sjø der hun har hoppet uti vannet, hatt hodet under vann, klatret opp fra vann og basseng, gått opp fra bølgesprutende saltvann, og dytter nesen ned i isbitvann som skjønnhetsremedie hver morgen, etter eget utsagn. Det blir vanskelig å tro på eventuell nyoppstått vannskrekk. Hun viste vel at hun ikke kan ha hodet under vann uten å holde seg for nesa under Kompani Lauritzen. Så selv om jeg også har inntrykk av at hun er glad i vann ( på stjerten) , så har inntrykket vært at hun ikke behersker verken å dukke under eller svømming særlig godt. 3
cerruti Skrevet 11. mai #109802 Skrevet 11. mai Hva hun og mannen sympatiserer med politisk, er vel en privatsak? 1
Era Vulgaris Skrevet 11. mai #109803 Skrevet 11. mai cerruti skrev (19 minutter siden): Hva hun og mannen sympatiserer med politisk, er vel en privatsak? Da burde de i så fall tiet om det i offentligheten. 27 4
Reverend Skrevet 11. mai #109804 Skrevet 11. mai Zenhouse skrev (56 minutter siden): Hun viste vel at hun ikke kan ha hodet under vann uten å holde seg for nesa under Kompani Lauritzen. Så selv om jeg også har inntrykk av at hun er glad i vann ( på stjerten) , så har inntrykket vært at hun ikke behersker verken å dukke under eller svømming særlig godt. Aha, sånn ja. Da skjønner jeg i hvert fall ikke at Berg Eriksen dytter nesen nedi en bolle med isvann hver morgen hvis hun ikke klarer å ha hodet under vann uten å holde for nesen. Jeg kan anbefale neseklype. 10 1
FruRosa Skrevet 11. mai #109805 Skrevet 11. mai Tror hun på dette selv? At det er mindre sminke som gjør henne ugjenkjennelig. 19 8
Jaddah123 Skrevet 11. mai #109806 Skrevet 11. mai FruRosa skrev (5 minutter siden): Tror hun på dette selv? At det er mindre sminke som gjør henne ugjenkjennelig. Ikke så farlig å nevne filter🙄 24
Kollontaj Skrevet 11. mai #109807 Skrevet 11. mai (endret) Heisan, jeg skvatt! 😳 Merkelig at noen endrer seg så mye på noen år. https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 Endret 11. mai av Kollontaj 14 2
Frisk Frosk Skrevet 11. mai #109808 Skrevet 11. mai Kollontaj skrev (19 minutter siden): Heisan, jeg skvatt! 😳 Merkelig at noen endrer seg så mye på noen år. https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 På tide å minne igjen om det hun skrev på sin blogg i 2016, etter å ha blitt avslørt for alt bildejuks m.m. Hun skulle aldri jukse med eget utseende, for hun ville ikke at datteren skulle vokse opp med en mor som følte behov for å endre eget utseende. Spol frem ti år, og vi har plastic non-fantastic... Det hun viser frem på sine bedriftskanaler gir bare inntrykk av et mer og mer sykelig utseendefokus. 23 3
miagunda Skrevet 11. mai #109809 Skrevet 11. mai Reverend skrev (11 timer siden): Vet ikke hvor dette med vannskrekk dukket opp, men om hun påberoper seg vannskrekk så er dette flunkende nytt. Berg Eriksen har i alle år postet (seksualiserte) bilder av seg selv i basseng, badekar, brygge og sjø der hun har hoppet uti vannet, hatt hodet under vann, klatret opp fra vann og basseng, gått opp fra bølgesprutende saltvann, og dytter nesen ned i isbitvann som skjønnhetsremedie hver morgen, etter eget utsagn. Det blir vanskelig å tro på eventuell nyoppstått vannskrekk. Ja, og da ser vi henne bare bakifra, sikkert sminkeløs. Hun er så forfengelig så hun kunne ikke smelte sminken sin på skjermen. 3
miagunda Skrevet 11. mai #109810 Skrevet 11. mai Jaddah123 skrev (1 time siden): Ikke så farlig å nevne filter🙄 🤪🤪 1
Pusern3 Skrevet 11. mai #109811 Skrevet 11. mai Reverend skrev (12 timer siden): Vet ikke hvor dette med vannskrekk dukket opp, men om hun påberoper seg vannskrekk så er dette flunkende nytt. Berg Eriksen har i alle år postet (seksualiserte) bilder av seg selv i basseng, badekar, brygge og sjø der hun har hoppet uti vannet, hatt hodet under vann, klatret opp fra vann og basseng, gått opp fra bølgesprutende saltvann, og dytter nesen ned i isbitvann som skjønnhetsremedie hver morgen, etter eget utsagn. Det blir vanskelig å tro på eventuell nyoppstått vannskrekk. Det ble sagt at hun er redd for mye vann i ansiktet. Helt enig i at dette ikke har vært inntrykk av henne tidligere 4
Reverend Skrevet 12. mai #109812 Skrevet 12. mai Pusern3 skrev (14 timer siden): Det ble sagt at hun er redd for mye vann i ansiktet. Helt enig i at dette ikke har vært inntrykk av henne tidligere Ok. Så hva menes med "for mye vann i ansiktet"? Hun har jo reels der hun hopper ut i vann med barna fra en brygge, selv om hun holder for nesen. Og hun bader fjeset i isvann hver morgen sier hun. Den troverdigheten er like tynn som den alltid har vært. 22 5
Finngirl Skrevet 12. mai #109813 Skrevet 12. mai Innlegg på instastory; someday, your child will describe their childhood to someone you’ve never met. Cbe tenker antakelig at timer med kjoler i hvitt og pastell, snurring foran kamera, stylet hår og store smil til kameraet utgjør en idyllisk barndom. Er det mulig å ha større skylapper på? Tviler ikke på at barna har det bra hjemme, men en barndom til salgs kommer - garantert- i fremtiden til å bli assosiert med dårlig dømmekraft av foreldrene. Hjelpes. Snakk om å være Innhyllet i egen boble. 32 3
MiniMjau Skrevet 13. mai #109814 Skrevet 13. mai Ja.... BIL vi se 17.mai-bordet? Sikkert et ekstremt arbeidspress i Sarpsborg idag, da det ikke var tid til å korrekturlese en kort setning engang. 19
Hulderen Skrevet 13. mai #109815 Skrevet 13. mai Ganymedes skrev (På 11.5.2026 den 16.52): Det har jeg ikke fått med meg, så takk for at du oppsummerer 🙂 Kun 11 kommentarer, hvor av 2 er fra søsteren på et slikt oppslag sier noe om engasjementsraten og hvor lite relevant hun er. Hva er brukeren til søsteren?
loffen Skrevet 13. mai #109816 Skrevet 13. mai Hulderen skrev (3 timer siden): Hva er brukeren til søsteren? ivildensky 1
Hulderen Skrevet 14. mai #109817 Skrevet 14. mai loffen skrev (5 timer siden): ivildensky Takk. Jeg har lest noen av svarene hennes der hun forsvarer Caroline på IG nå. Hun virker veldig enkel og påståelig i argumentasjonen sin. 8
Jaddah123 Skrevet 14. mai #109818 Skrevet 14. mai Hulderen skrev (49 minutter siden): Takk. Jeg har lest noen av svarene hennes der hun forsvarer Caroline på IG nå. Hun virker veldig enkel og påståelig i argumentasjonen sin. Tror de fleste i den familen er enkle. 9
Finngirl Skrevet 14. mai #109819 Skrevet 14. mai Hulderen skrev (4 timer siden): Takk. Jeg har lest noen av svarene hennes der hun forsvarer Caroline på IG nå. Hun virker veldig enkel og påståelig i argumentasjonen sin. Søsteren hevder hun står for natur, organiske greier, bærekraft og miljø. Mens cbe representerer plast, ræl, fast fashion, overforbruk, null samfunnsinteresse og alt av kosmetiske inngrep. Søsteren kunne jo nevnt noe av det i det merkelige forsvaret sitt 😅 19 5
BuffyTheVampire Skrevet 14. mai #109820 Skrevet 14. mai Kollontaj skrev (På 11.5.2026 den 23.03): Heisan, jeg skvatt! 😳 Merkelig at noen endrer seg så mye på noen år. https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 Det er så trist, synes hun var en naturlig pet og søt dame før. Men mest synd at hun ikke klarte se det selv. 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå