Ganymedes Skrevet 14. mai #109821 Skrevet 14. mai (endret) Jaddah123 skrev (5 timer siden): Endret 14. mai av Ganymedes Slettet
Surikatt Skrevet 14. mai #109823 Skrevet 14. mai Finngirl skrev (På 12.5.2026 den 19.16): Innlegg på instastory; someday, your child will describe their childhood to someone you’ve never met. Cbe tenker antakelig at timer med kjoler i hvitt og pastell, snurring foran kamera, stylet hår og store smil til kameraet utgjør en idyllisk barndom. Er det mulig å ha større skylapper på? Tviler ikke på at barna har det bra hjemme, men en barndom til salgs kommer - garantert- i fremtiden til å bli assosiert med dårlig dømmekraft av foreldrene. Hjelpes. Snakk om å være Innhyllet i egen boble. Veldig idyllisk å få tusenvis av bilder og filmer av seg selv spredt på nettet fra de var baby. Det er heller grotesk, grådig og totalt uansvarlig. Sånn går det når mor er så selvopptatt at hun må poste selfier til og med fra dass. 20 6
Escadamango Skrevet 15. mai #109824 Skrevet 15. mai Vært veldig rolig fra cbe i det siste, hun har vel gjort snap privat. Jeg følger henne ikke av prinsipp, noen som får med seg hva som legges ut på snapchat?
Isola2 Skrevet 15. mai #109825 Skrevet 15. mai Godt gjort å stryke duken uten å sette i kontakten.. bilde fra carolinebergeriksenno på Instagram. 18 26
Frisk Frosk Skrevet 15. mai #109826 Skrevet 15. mai Isola2 skrev (8 minutter siden): Godt gjort å stryke duken uten å sette i kontakten.. bilde fra carolinebergeriksenno på Instagram. Det går virkelig ikke fremover der i gården. Hennes beste tips er altså å stryke duken etter at du har lagt den på bordet... Drit i at du risikerer å ødelegge bordplaten. Og så lite "delikat" å ha en glatt duk på bordflaten (sistnevnte trolig skadet), og så skrukkete deler av duken som henger ned på alle sider. Nei, vent - hun har jo allerede strøket duken før hun la den på bordet... Jeg antar hun gjorde dette kun i et håp om å få oppmerksomhet i media. Pinlig og desperat som vanlig. 20
Keaton Skrevet 15. mai #109827 Skrevet 15. mai Hehe, stryke duken etter at den blir lagt på bordet? 😳 Tror ikke det! Ikke på mitt fine eikebord, iallfall. 😬 Du trenger skjøteledning, CBE! 🤭 11 2
Lærke Skrevet 16. mai #109828 Skrevet 16. mai Kollontaj skrev (7 timer siden): Hehe, stryke duken etter at den blir lagt på bordet? 😳 Husker farmor gjorde slik Først strøk eller rullet hun duken, og så ventet hun til strykejernet var kjølet seg noe ned og så strøk hun over igjen, mens duken lå på bordet. 2 2
friskbris Skrevet 16. mai #109829 Skrevet 16. mai For et sjelløst hjem. Skulle nesten tro det var svart/hvitt bilde. 11 3
Melkebart1 Skrevet 16. mai #109830 Skrevet 16. mai Isola2 skrev (12 timer siden): Godt gjort å stryke duken uten å sette i kontakten.. bilde fra carolinebergeriksenno på Instagram. Hun fikk kommentar på det, og løy først og sa hun hadde skjøteledning 🤭 Men et annet tips var å varme opp strykejernet først, så hum måtte finne en annen forklaring på løgnen sin ja… 5
Melkebart1 Skrevet 16. mai #109832 Skrevet 16. mai Lopploella skrev (27 minutter siden): Brannfarlig tips med sløyfer rundt lysene. Bare det estetiske er pent nok, så gjør det ikke noe om det er brannfarlig eller sånn. Pent må det være, fasaden først 3
Lopploella Skrevet 16. mai #109833 Skrevet 16. mai Melkebart1 skrev (46 minutter siden): Bare det estetiske er pent nok, så gjør det ikke noe om det er brannfarlig eller sånn. Pent må det være, fasaden først Å knytte en flaggsløyfe rundt et kubbelys er ikke akkurat veldig vakkert eller nyskapende heller. 10
Melkebart1 Skrevet 16. mai #109834 Skrevet 16. mai Lopploella skrev (21 minutter siden): Å knytte en flaggsløyfe rundt et kubbelys er ikke akkurat veldig vakkert eller nyskapende heller. Caroline mener nok det😅 ellers hadde hun nok valgt å gjøre det annerledes 🫠 2
Snødronninga Skrevet 16. mai #109835 Skrevet 16. mai Jeg synes at Carolines borddekking er veldig overvurdert. Det er synd at hun er livredd for farger, det ser man jo i hele huset og i garderoben. 17. mai bordet er ikke fælt å se på, det er fint men ikke noe spesielt heller. Har du fint bestikk, glass og tallerkener så pynter det veldig bare det. Dette er noe de aller fleste får til 🇳🇴 7
Keaton Skrevet 16. mai #109836 Skrevet 16. mai Snødronninga skrev (4 minutter siden): Jeg synes at Carolines borddekking er veldig overvurdert. Det er synd at hun er livredd for farger, det ser man jo i hele huset og i garderoben. 17. mai bordet er ikke fælt å se på, det er fint men ikke noe spesielt heller. Har du fint bestikk, glass og tallerkener så pynter det veldig bare det. Dette er noe de aller fleste får til 🇳🇴 Ja. Maren Baxter er vel en av dronningene av bord-dekking. Der ser man det er både tenkt og jobbet. 2
Holger Pan Skrevet 16. mai #109837 Skrevet 16. mai (endret) Berg Eriksen var en gang ganske godt på akkurat bordpynting når hun fikk lånt litt utstyr fra Kitchn og laget skjult reklame. Synd at hun har sakket akterut også der. Kanskje ikke så motiverende når det ikke er noe samarbeid? Mtp. brannsikkerhet, hvorfor ikke bruke led-lys? Det har kommet veldig mye som ser ganske ekte ut nå og i tillegg med fjernkontroll. Det er mitt tips til bordpynting. Tilføyelse: Rommene er jo fulle av gammel spons og samarbeid, så at det er fargeløse og kjedelig i sort/hvitt er vel et resultat av at de var ment for å være showroom både for lysekroner, kunstig oliventre, møbler, tepper, kjøkkenøy, kjøkkenfliser, badekar, garderobe, maling, soveromsinnredning, og generell stæsj som pynt og plakater fra Jysk til Desenio. Endret 16. mai av Reverend 14 2
Christiane_W Skrevet 16. mai #109838 Skrevet 16. mai (endret) Lærke skrev (11 timer siden): Husker farmor gjorde slik Først strøk eller rullet hun duken, og så ventet hun til strykejernet var kjølet seg noe ned og så strøk hun over igjen, mens duken lå på bordet. Mener å huske at min bestemor brukte et slags dukunderlag når hun dekket bord til spesielle anledninger med fin duk. Det minnet litt om et tynt flanellteppe om jeg ikke husker feil. Duken lå ikke rett på bordplata. Endret 16. mai av Christiane_W 5
Isola2 Skrevet 16. mai #109839 Skrevet 16. mai Christiane_W skrev (1 time siden): Mener å huske at min bestemor brukte et slags dukunderlag når hun dekket bord til spesielle anledninger med fin duk. Det minnet litt om et tynt flanellteppe om jeg ikke husker feil. Duken lå ikke rett på bordplata. Antar de plugga strykejernet i kontakten i det minste😅 5 1
Melkebart1 Skrevet 17. mai #109840 Skrevet 17. mai Isola2 skrev (12 timer siden): Antar de plugga strykejernet i kontakten i det minste😅 🤣🤣🤣 Jeg døøør av den dama der😂😂 Kunne i det minste innrømmet feilen sin i stedet for å lyve på seg en skjøteledning 😄😅 12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå