Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
LilleSnupp skrev (På 25.5.2026 den 8.38):

Jeg trener tung styrke - for å bli sterk, ikke sterkere og er rimelig dedikert. Å løfte 43 kg er som sagt gjennomsnittlig - og overhode ikke noe negativt. Det er gjennomsnittet.

Synes hun ser rimelig lik ut på de to bildene, jeg da.

66E2E400-0E67-45FA-8EE0-D82A285F66CD.jpeg

Er det til høyre Caroline? Det hadde jeg ikke gjettet. Der ligner hun hverken på bildene fra egen IG eller på bildene fra Compani Lauritsen. Jeg bruker jo å kjenne igjen de to versjonene, men denne var ny.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler nyeste episoden av podcasten «sporty mama». Der snakker de om influencere uten peil på trening som driver coaching. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Villroses hage
Feil
Skrevet
Villroses hage skrev (6 minutter siden):

Du tuller ?🫢?? Altså CBE og selvinnsikt.....

Hun snakker om seg selv, altså. Ja, akkurat det er vel ikke noe nytt der i gården.

Men CBE er vel ikke med i episoden? Det er vel programlederne i podcasten som ranter. 

Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Anbefaler nyeste episoden av podcasten «sporty mama». Der snakker de om influencere uten peil på trening som driver coaching. 

Det er jo flere anerkjente og EKTE kunnskapsrike  pter som nå går ut mot disse treningsinfluenserne/helseinfluensere som kommer med vranglære, sprer feilinformasjon, utnytter sårbare grupper.  

• Liker 6
Skrevet

Da var det på tide å bruke egne barn i reklamesammenheng igjen. Den minste er med mor og plukker blomster, holder hender, og løper idyllisk. Det var egentlig bare den snurringen som manglet. Pharma nordic har visst ingen problemer med å bruke navngitte barn, og som vi vet det har ikke mor selv heller. Å tjene penger på barna sine blir alltid feil i mitt hode.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Kleint. Løp rundt i den enga sjøl, ikke involverer unger i salg av nesespray. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Da var det på tide å bruke egne barn i reklamesammenheng igjen. Den minste er med mor og plukker blomster, holder hender, og løper idyllisk. Det var egentlig bare den snurringen som manglet. Pharma nordic har visst ingen problemer med å bruke navngitte barn, og som vi vet det har ikke mor selv heller. Å tjene penger på barna sine blir alltid feil i mitt hode.

Bæringen av yngste er en gjenganger selv om piruetten uteble 🙄 Bare trist og feil. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (22 timer siden):

Er det til høyre Caroline? Det hadde jeg ikke gjettet. Der ligner hun hverken på bildene fra egen IG eller på bildene fra Compani Lauritsen. Jeg bruker jo å kjenne igjen de to versjonene, men denne var ny.

Ulik seg selv her. Veldig fint bilde av Caroline til høyre. Hun ser ekte glad ut.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke noen som synes det er rart at Caroline ikke er aktiv på snapchat? Sist oppdatett 14 mai, står det på webversjonen. Siden hun fremdeles deler på instastory er det merkelig at ikke snapchat brukes også. Kan begynne å lure om hun har brutt retningslinjene der eller noe. Aner ikke, men det er der hun får reklameinntekter, ikke på instastory. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Vet ikke, ser aldri på Snap (prøvde en gang for mange måneder siden; alt var mørkt og merkelig, i tillegg til at jeg boikotter influencere generelt). Kanskje hun ikke hadde noe inntekt der? 

Endret av Kollontaj
  • Liker 1
Skrevet
Snødronninga skrev (9 timer siden):

Er det ikke noen som synes det er rart at Caroline ikke er aktiv på snapchat? Sist oppdatett 14 mai, står det på webversjonen. Siden hun fremdeles deler på instastory er det merkelig at ikke snapchat brukes også. Kan begynne å lure om hun har brutt retningslinjene der eller noe. Aner ikke, men det er der hun får reklameinntekter, ikke på instastory. 

Jo, jeg har tenkt det er rart. Spesielt fordi det burde være en grei måte for henne å dra inn penger på?

Økonomisk sett vil jeg tro hun ville tjent mer på å fokusere på Snapchat, enn på (ikke-eksisterende) pt -kunder.

• Liker 5
Skrevet
allie skrev (2 timer siden):

Jo, jeg har tenkt det er rart. Spesielt fordi det burde være en grei måte for henne å dra inn penger på?

Økonomisk sett vil jeg tro hun ville tjent mer på å fokusere på Snapchat, enn på (ikke-eksisterende) pt -kunder.

Er nok for mye jobb. Hun må sikkert spille inn den samme videoen 13 ganger før hun legger ut, hvis det ikke blir perfekt - så kan det ikke postes. Hun er ALTFOR selvbevisst til å bare hive ut noe randomme greier. Pluss at livet sikkert er ekstremt innholdsløst.. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
blåbærpai skrev (3 timer siden):

Er nok for mye jobb. Hun må sikkert spille inn den samme videoen 13 ganger før hun legger ut, hvis det ikke blir perfekt - så kan det ikke postes. Hun er ALTFOR selvbevisst til å bare hive ut noe randomme greier. Pluss at livet sikkert er ekstremt innholdsløst.. 

tror jeg også. Tipper hun bruker mye av tiden sin på å sørge for at alt hun legger ut er prikkfritt (i egne øyne, for oss andre ser hun ut som en alien). Kan ikke ser for meg at det genererer så mye inntekt heller.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (10 minutter siden):

tror jeg også. Tipper hun bruker mye av tiden sin på å sørge for at alt hun legger ut er prikkfritt (i egne øyne, for oss andre ser hun ut som en alien). Kan ikke ser for meg at det genererer så mye inntekt heller.

Hvor kan man se følgertall på snap? 🧐

• Liker 1
Skrevet
Laia skrev (På 28.5.2026 den 16.11):

Bæringen av yngste er en gjenganger selv om piruetten uteble 🙄 Bare trist og feil. 

Piruetten dukker snart opp, sammen med blomsterkrans på hodet. Sankthans er rett rundt hjørnet. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Skrevet
blåbærpai skrev (12 timer siden):

Dette tror jeg at du har helt rett i. Det som gjør snap så populært er jo at man (får følelsen av, i alle fall) er flue på veggen og får genuin innsikt i influensernes hverdag. Det passer nok dårlig for en med så stort kontrollbehov som Berg Eriksen. Tenk om man får et glimt av feil side eller at nesa ser stor ut. Krise. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
allie skrev (23 timer siden):

Det er jo ikke en grei måte å tjene penger på hvis ikke nok mennesker gidder å se på det du legger ut. Du skal ha ganske mange visninger for at det gir penger i kassa. Det gir fort mye arbeid med null avkastning. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (24 minutter siden):

Det er jo ikke en grei måte å tjene penger på hvis ikke nok mennesker gidder å se på det du legger ut. Du skal ha ganske mange visninger for at det gir penger i kassa. Det gir fort mye arbeid med null avkastning. 

Mye arbeid? Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, da jeg har sett minimalt av slike endeløse snapper. Men har tittet innom Line Victoria Husby og Pilotfrue et par ganger hver, og jeg merker godt at jeg faller av på snap nr 3 av 50. De sitter rett opp og ned og drar seg litt i håret, og de bruker 350 evigheter på å si noe som helst. Det ser ikke ut som arbeid i det hele tatt. Bare et menneske som sitter ved et bord eller ligger på en solseng og haler ut tiden ved å si hva som helst på tregest mulig måte, for å produsere flest mulig snapper.

Husby har for så vidt en legitim historie og jeg krysser naturligvis fingre og tær for henne, men det hele blir altfor svevende, intetsigende og langdrygt. For meg ser det ut til at disse folka bare setter seg ned, løfter opp mobilen sin og snapper den ene endeløse historien etter den andre. På en måte så er jeg smått imponert (men mest bekymret) over at GenZ tilsynelatende har tålmodighet til å høre på dette meningsløse pjattet dag ut og dag inn. De får jo ingen verdens ting ut av det, annet enn at timene forsvinner.

Jeg farges nok av at jeg stort sett hører på nyhetspodcaster og historiske podcaster hvor det ligger faktisk ARBEID, inkludert nitidig planlegging med kildekritikk og gravejournalistikk bak. Disse influenser-snappene er jo bare folk som løfter opp mobilen og bruker lengst mulig tid på å si tilfeldige ting som ramler inn i hodene deres.

Endret av Rastebenk
  • Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
Rastebenk skrev (55 minutter siden):

Mye arbeid? Jeg er kanskje ikke den rette til å svare, da jeg har sett minimalt av slike endeløse snapper. Men har tittet innom Line Victoria Husby og Pilotfrue et par ganger hver, og jeg merker godt at jeg faller av på snap nr 3 av 50. De sitter rett opp og ned og drar seg litt i håret, og de bruker 350 evigheter på å si noe som helst. Det ser ikke ut som arbeid i det hele tatt. Bare et menneske som sitter ved et bord eller ligger på en solseng og haler ut tiden ved å si hva som helst på tregest mulig måte, for å produsere flest mulig snapper.

Husby har for så vidt en legitim historie og jeg krysser naturligvis fingre og tær for henne, men det hele blir altfor svevende, intetsigende og langdrygt. For meg ser det ut til at disse folka bare setter seg ned, løfter opp mobilen sin og snapper den ene endeløse historien etter den andre. På en måte så er jeg smått imponert (men mest bekymret) over at GenZ tilsynelatende har tålmodighet til å høre på dette meningsløse pjattet dag ut og dag inn. De får jo ingen verdens ting ut av det, annet enn at timene forsvinner.

Jeg farges nok av at jeg stort sett hører på nyhetspodcaster og historiske podcaster hvor det ligger faktisk ARBEID, inkludert nitidig planlegging med kildekritikk og gravejournalistikk bak. Disse influenser-snappene er jo bare folk som løfter opp mobilen og bruker lengst mulig tid på å si tilfeldige ting som ramler inn i hodene deres.

Enig i at det kan bli litt langdrygt med Line Victoria også, men hun er nå fulltidsstudent siden i fjor høst, så det er i alle fall ikke det meningsløse luksuslivet til en del andre som vises. LV er jordnær, morsom, litt smågal - og dessverre nå syk. CBE er veldig forskjellig, opptatt av polerte, totalt uinterresante fasader - og fullstendig meningsløs å se på (bortsett fra å kunne more seg over hvor teit det hele er). Synes jeg. Og så er det viktig å følge litt med for - med belegg - å kunne kritisere all den uvettige delingen av barn og deres liv! 

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...