Solstråle1 Skrevet 17. juni #110021 Skrevet 17. juni Holger Pan skrev (8 timer siden): Herregud for en trendslave hun fremstiller seg som. Spørsmålet er ikke lengre hvem hun påvirker, men hvem hun lar seg påvirke av. Takke meg til folk som har et avslappet forhold til naturlig aldring. Dette er så sant! Hun kommer aldri med noe nytt, alt er vel utprøvd og testet av andre (fortrinnsvis Tik Tok etter hva jeg har fått med meg). Hun var både dyktig og heldig med timingen på blogging, men etter det virrer hun rundt som et morløst lam og kaster seg på den ene trenden etter den andre, men helt uten evne til å fullføre og dra prosjekter i havn. 26 1
Frisk Frosk Skrevet 17. juni #110022 Skrevet 17. juni (endret) Solstråle1 skrev (6 timer siden): Dette er så sant! Hun kommer aldri med noe nytt, alt er vel utprøvd og testet av andre (fortrinnsvis Tik Tok etter hva jeg har fått med meg). Hun var både dyktig og heldig med timingen på blogging, men etter det virrer hun rundt som et morløst lam og kaster seg på den ene trenden etter den andre, men helt uten evne til å fullføre og dra prosjekter i havn. Til morløse lams forsvar så er mitt inntrykk at de lammene faktisk er mer målrettede enn 39 år gammel influenser 😄 Endret 17. juni av Frisk Frosk fjernet "av" 18 1
irevin Skrevet 19. juni #110023 Skrevet 19. juni Frisk Frosk skrev (På 12.6.2026 den 0.14): Det eneste hun har fremstilt de siste årene er jo oppskriften på uhelse. Manisk forhold til rutiner (mååå trene kl 6 uansett søvn, forkjølelse, kroppens form osv.) og farlig lav fettprosent for kvinner, for lite mat, sykelig fokus på utseende. Oppskriften hun har solgt inn som "Fitfemme" - som alle advarsler har fortalt kom til å gi dårlig helse, gjentatte infeksjoner osv. - det har hun solgt inn som "helse" og "sunnhet". Feiltrening, farlig fokus på kropp og trening = Fitfemme! Hun har lagt ut en video på pt-kontoen sin om nedtrekk, hvor hun ikke greier å gjøre noen av variantene korrekt og kontrollert - men slenger av seg uttrykk som høres ut som LKEs typiske skryting av visse uttrykk som beskriver bevegelser. Samtidig så er det en dårlig skjult nedrakking av at "de fleste lærer"... Fitfemme med Caroline Berg Eriksen og Treasures AS (med Lars-Kristian Eriksen lurkende i krokene) = oppskrift på uhelse, feiltrening, hvordan få et sykelig fokus på kropp, utseende og vekt! For ikke snakke om den maniske treningen når de er på ferieturer. Trening for å få mat som belønning er inntrykket jeg sitter igjen med. 17 10
Snødronninga Skrevet 19. juni #110024 Skrevet 19. juni irevin skrev (2 timer siden): For ikke snakke om den maniske treningen når de er på ferieturer. Trening for å få mat som belønning er inntrykket jeg sitter igjen med. Det virker som et evig mas, at man ikke klarer å slappe av eller tenke på noe annet hvis man ikke har trent. I Tyrkia og GC så bør man vel helst opp tidlig også, for å få trent før det blir for varmt. 8 2
Fruus Skrevet 19. juni #110025 Skrevet 19. juni I hvor mange år nå har hun sett til høyre på ALLE bilder? Det er SÅ oppbrukt! 11 1
friskbris Skrevet 19. juni #110026 Skrevet 19. juni Tipper hun kommer til be om å legges på siden når hun en gang skal legges i en kiste også. On fleek ‘till the end 4 3
MarianneE Skrevet 20. juni #110027 Skrevet 20. juni (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/n14xwa/fotballfruer-wag-damenes-ville-verden Står om Norges mest kjente swag i siste del av artikkelen. Hun var jo veldig naturlig søt den gangen. Endret 20. juni av MarianneE 3
Isola2 Skrevet 20. juni #110028 Skrevet 20. juni Plukking av blomster og krans. Da blir det krans i hår og snurring av kjoler snart. Kan knapt vente!! Blir årets snurr som i fjor? 19 3
Fruus Skrevet 20. juni #110029 Skrevet 20. juni Isola2 skrev (3 timer siden): Plukking av blomster og krans. Da blir det krans i hår og snurring av kjoler snart. Kan knapt vente!! Blir årets snurr som i fjor? Da var kransene på plass på hodet😆 14 1
blåbærpai Skrevet 20. juni #110030 Skrevet 20. juni Snork. Gidder ikke stikke innom å se engang. 13 1
Solstråle1 Skrevet 20. juni #110031 Skrevet 20. juni Fruus skrev (1 time siden): Da var kransene på plass på hodet😆 Det er faktisk så stor humor! Hadde det bare blitt publisert med en selvironisk snert hadde det vært supert kontent. Som det er nå - oh my God!! 15 1
Frisk Frosk Skrevet 21. juni #110032 Skrevet 21. juni Solstråle1 skrev (12 timer siden): Det er faktisk så stor humor! Hadde det bare blitt publisert med en selvironisk snert hadde det vært supert kontent. Som det er nå - oh my God!! Tror den årlige umerket reklamen er vanskelig å gjøre selvironisk, så like greit at hun kjører den vanlige pinlige varianten. Selvironi er vel noe CBE og LKE aldri har mestret. Men både Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen burde virkelig slutte utnytte egne barn for å skape "innhold"! 18 6
Keaton Skrevet 21. juni #110033 Skrevet 21. juni Jeg krymper meg når jeg ser unger på jobb med foreldre. Antakelig ikke ønsket effekt. 14 8
Populært innlegg Tistelblad Skrevet 21. juni Populært innlegg #110034 Skrevet 21. juni Det blir spennende med tur til Roma, da! Jeg tipper vi får se mye nytt og spennende content derfra. Hvis jeg skulle tippe: -flagrende rød kjole med vespa eller fiat500 i bakgrunnen -myntkast i trevi-fontenen -italiensk brostein, magemuskler og gelato -solnedgang, stråhatt og skåling med aperol spritz Og selvsagt kaffekaffekaffe og pizzapizzapizza 36 3 21
Isild Skrevet 21. juni #110035 Skrevet 21. juni Solstråle1 skrev (15 timer siden): Det er faktisk så stor humor! Hadde det bare blitt publisert med en selvironisk snert hadde det vært supert kontent. Som det er nå - oh my God!! Det er faktisk helt sant, hadde de selv sett at de har blitt en parodi, og utnyttet det til å lage selvironisk content - så hadde det antageligvis fungert som bare det. Bloggerfot, trutmunn, do-selfies, alle poseringene til Danae Mercer, reklame for kleine produkter som "elskes". De har MASSE å være selvironiske på. Det er bare helt latterlig at de gjør alt det ovenstående i fullt alvor fortsatt. 14 1 8
Isild Skrevet 21. juni #110036 Skrevet 21. juni Tistelblad skrev (1 time siden): Det blir spennende med tur til Roma, da! Jeg tipper vi får se mye nytt og spennende content derfra. Hvis jeg skulle tippe: -flagrende rød kjole med vespa eller fiat500 i bakgrunnen -myntkast i trevi-fontenen -italiensk brostein, magemuskler og gelato -solnedgang, stråhatt og skåling med aperol spritz Og selvsagt kaffekaffekaffe og pizzapizzapizza Og is, håper vi får se bilder av is. Og rutete duk på fortausrestaurant.. 11 5
Laia Skrevet 21. juni #110037 Skrevet 21. juni Isola2 skrev (20 timer siden): Plukking av blomster og krans. Da blir det krans i hår og snurring av kjoler snart. Kan knapt vente!! Blir årets snurr som i fjor? Kommer nok en bildeserie, etter at hun har fått nok tid til å «bearbeide» og perfeksjonere bildene til hun er fornøyd nok til å la de gå ut. Det pleier alltid å være slik, ingenting legges ut spontant. 9 7
Solstråle1 Skrevet 21. juni #110038 Skrevet 21. juni Laia skrev (4 timer siden): Kommer nok en bildeserie, etter at hun har fått nok tid til å «bearbeide» og perfeksjonere bildene til hun er fornøyd nok til å la de gå ut. Det pleier alltid å være slik, ingenting legges ut spontant. Det er derfor snap ikke fungerer for henne, det er jo øyeblikksbilder. 13 2
ChickNorris Skrevet 21. juni #110039 Skrevet 21. juni Isild skrev (5 timer siden): Og is, håper vi får se bilder av is. Og rutete duk på fortausrestaurant.. Sleng på noen kjøttboller og litt spagetti, med «Bella Notte» i bakgrunnen så er vi der 😏 22 1
Bingo Bongo Skrevet 21. juni #110040 Skrevet 21. juni Isild skrev (5 timer siden): Og is, håper vi får se bilder av is. Ikke is. Gelato, må vite! 11 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå