Fruus Skrevet 12. juni #110001 Skrevet 12. juni Når yter hun maks egentlig? Hun jobber jo ikke. Har ingenting å rekke. Er den hennes måte å innrømme at hun trener for mye og spiser alt for lite? 16 3
Snødronninga Skrevet 12. juni #110002 Skrevet 12. juni MiniMjau skrev (4 timer siden): Kjempereklame for Fitfemme eller hva det nå heter. Nettopp. Her har du en influencer som selger dyre treningsprogram, som vil inspirere og påvirke oss. Hun har i årevis dokumentert at hun står opp veldig tidlig, for å trene. I tillegg har hun gjort dette uten å ta hensyn til at hun ofte har underskudd på søvn. Plutselig gikk hun på en smell, som ikke er så rart. Noen ganger må det gå galt før man lærer, og denne lærepengen satt nok langt inne. Det kan godt hende fitfemme-programmet er bra, det vet jeg ingenting om. Men det jeg vet, er at det Caroline har påvirket andre med, ikke har vært sunt. Ja det påstår jeg. Alt fra hva slags mat..vent, "mat" hun velger å stappe i seg, til et forskrudd kroppsfokus, at man MÅ trene hele tiden og at søvn blir nedprioritert. Hun forteller ikke oss direkte at man skal kopiere henne livsstil, men det er klart at mange blir påvirket av det hun legger ut og ønsker å være som henne. Håper hun har lært noe viktig, og det er fortsatt mye igjen å lære for fruen. 13 7
Frisk Frosk Skrevet 12. juni #110003 Skrevet 12. juni elisabeth30 skrev (5 timer siden): Oh the irony! Godt å lese dette svart på hvitt da når hun sier at man ikke skal trene når man er syk og så har gjort det 🙄 Hun kunne like gjerne sagt høyt: "Gjør som jeg av og til skriver, ikke gjør det jeg har valgt å gjøre i alle år og har gjort så lenge at jeg ble syk av det. Likevel fortsetter jeg å selge dere Fitfemme med helsefarlig innhold... meg selv..." 17 4
Frisk Frosk Skrevet 12. juni #110004 Skrevet 12. juni Snødronninga skrev (46 minutter siden): Nettopp. Her har du en influencer som selger dyre treningsprogram, som vil inspirere og påvirke oss. Hun har i årevis dokumentert at hun står opp veldig tidlig, for å trene. I tillegg har hun gjort dette uten å ta hensyn til at hun ofte har underskudd på søvn. Plutselig gikk hun på en smell, som ikke er så rart. Noen ganger må det gå galt før man lærer, og denne lærepengen satt nok langt inne. Det kan godt hende fitfemme-programmet er bra, det vet jeg ingenting om. Men det jeg vet, er at det Caroline har påvirket andre med, ikke har vært sunt. Ja det påstår jeg. Alt fra hva slags mat..vent, "mat" hun velger å stappe i seg, til et forskrudd kroppsfokus, at man MÅ trene hele tiden og at søvn blir nedprioritert. Hun forteller ikke oss direkte at man skal kopiere henne livsstil, men det er klart at mange blir påvirket av det hun legger ut og ønsker å være som henne. Håper hun har lært noe viktig, og det er fortsatt mye igjen å lære for fruen. Jeg er helt enig i at man kan håpe hun har lært noe viktig, men lite tyder på det når man også ser på måten hun presenterte dette såkalt nye erkjennelsen. Selv den er mest av alt preget av nytt filterbruk. Enda et tydelig tegn på at hun ikke egentlig har lært noe av dette, det er at hun kun har lagt ut disse "innrømmelses-historiene" på carolinebergeriksenno... mens hun ikke har lagt dem ut på hennes pt-konto... som var det eneste virkelig logiske stedet å legge ut dette nye narrativet. Istedenfor kaster hun der ut en post hvor hun slenger rundt seg med div. uttrykk som skaper distanse til potensielle kunder, samtidig som hun viser oss en øvelse som hun ikke greier å utføre riktig selv en gang. Ingenting - i hvert fall ikke en historie om egen overtrening, egen helsefarlige treningsopplegg og kostholdsregime og anti-fettfokus - må få sette noen mørke flekker på hennes strengt kontrollerte treningsunivers Fitfemme. Men hun bruker sin "ferie" på to uker for å høste sympati på sin andre kommersielle konto. Ingen ærlighet. Podkasten gikk dårlig til elendig, den nylige økningen av antall sendinger pr. uke floppet selvfølgelig også, siden de nye fikk enda mindre innhold enn de allerede pinlig dårlige vanlige episodene. Så podkasten måtte de avslutte. Istedenfor å stå for det å avslutte den, gjøre det på en ærlig og ryddig måte. Så blir det taushetsdrama med liksomfravær fra sosiale medier (det er jo lagt ut det ene og det andre, om enn mest repriser/varianter av ting som var lagt ut før), med en krokodilletåredryppende historie som fisker etter sympati og kanskje en overskrift fra media om denne nye liksomerkjennelsen som like liksom skal kamuflere det faktum at podkasten ikke var vellykket. Med andre ord, ikke noe nytt fra eierne av Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen. For ordens skyld, jeg tviler ikke på at hun har gått på en helsesmell - det har de fleste som har fulgt med på hva hun har gjort siste x antall årene snakket om like lenge. Det var bare et tidsspørsmål om når det ville skje, for vi har sett det samme skje flere ganger før også, hvor hun har kjørt seg selv trenings- og vektmessig ned i kjelleren, trent tross sykdom og så fått veldig hyppig sykdom, som hun også har fortsatt å trene seg gjennom. For det har ikke vært noen rom for unnskyldninger for å hoppe over noen treninger når bedriftseierne begge to har forkynt at det bare er de med disiplin som dem selv som lykkes. Det som har vært presentert på bedriftseiernes kontoer på sosiale medier har vært systematisk rovdrift på egne kropper, det gir ikke resultater - noe vi også har sett - det gir sykdom og uhelse på alle plan. 15 12
Sarah93 Skrevet 12. juni #110005 Skrevet 12. juni Frisk Frosk skrev (9 timer siden): Enda et tydelig tegn på at hun ikke egentlig har lært noe av dette, det er at hun kun har lagt ut disse "innrømmelses-historiene" på carolinebergeriksenno... mens hun ikke har lagt dem ut på hennes pt-konto... som var det eneste virkelig logiske stedet å legge ut dette nye narrativet. Istedenfor kaster hun der ut en post hvor hun slenger rundt seg med div. uttrykk som skaper distanse til potensielle kunder, samtidig som hun viser oss en øvelse som hun ikke greier å utføre riktig selv en gang. Bare av nysgjerrighet - hva er det hun gjør feil i nedtrekk? Det er ikke en veldig krevende øvelse teknisk, og jeg synes det så helt greit ut. Hun viste en variant for å få mer naturlig rotasjon i skuldrene og større bevegelsesutslag - det kan sikkert ha sine fordeler. Jeg tenkte snarere at her var det litt positivt fokus på skadeforebygging og funksjonell trening, fremfor bare "stor rumpe uten store lår". Angående faguttrykkene ble det litt mye ja - her var LKE på banen. Men prinsippet virker ok. 1
Rastebenk Skrevet 13. juni #110006 Skrevet 13. juni Lurer på hva foreldrene til barna i Sarp08 tenker om at kona til treneren har ligget rett ut i 2 uker pga årevis med sulting og overtrening. Husker hun forsvant i 3 døgn etter en mislykket topptur for noen år siden også, og skyldte fraværet på en vrikket ankel. Er jo ikke sunt en plass. Paret trener masse, spiser minimalt og presterer helt elendig på de få konkurransene de stiller på. Blytung filterbruk, åpenbar iscenesetting som grenser til det parodiske, samt en særdeles usjarmerende ovenfra-og-ned-holdning. LKE oppretter og nedlegger mislykkede prosjekter i et forrykende tempo. Det de holder på med er jo fullstendig meningsløst. 21 1 8
Sol Rampelyset Skrevet 14. juni #110007 Skrevet 14. juni Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2 1
Inga-pinga Skrevet 15. juni #110008 Skrevet 15. juni Fikk opp en reklame for Qkorean(?) om hvordan hun får glow til huden. Lite troverdig reklame når venninnen driver skjønnhetsklinikk og hun er der for diverse behandling. 11 9
Fruus Skrevet 15. juni #110009 Skrevet 15. juni Inga-pinga skrev (18 minutter siden): Fikk opp en reklame for Qkorean(?) om hvordan hun får glow til huden. Lite troverdig reklame når venninnen driver skjønnhetsklinikk og hun er der for diverse behandling. Hun bruker filter i tillegg til behandling med fillers og botox. 15 4
Keaton Skrevet 15. juni #110010 Skrevet 15. juni Inga-pinga skrev (7 timer siden): Fikk opp en reklame for Qkorean(?) om hvordan hun får glow til huden. Lite troverdig reklame når venninnen driver skjønnhetsklinikk og hun er der for diverse behandling. 123 likes hittil, så mange er nok enige. 4 4
cerruti Skrevet 15. juni #110011 Skrevet 15. juni Dummeste og minst troverdige jeg har sett. Billig kosmetikk/hudpleie kan ikke måle seg med injeksjoner eller medisinsk hudpleie. Håper venninna har nok yrkesstolthet til å ikke sponse CBE med det gode merket ZO nå. 8 4
Laia Skrevet 15. juni #110012 Skrevet 15. juni Kollontaj skrev (6 timer siden): 123 likes hittil, så mange er nok enige. cerruti skrev (4 timer siden): Dummeste og minst troverdige jeg har sett. Billig kosmetikk/hudpleie kan ikke måle seg med injeksjoner eller medisinsk hudpleie. Håper venninna har nok yrkesstolthet til å ikke sponse CBE med det gode merket ZO nå. Ikke akkurat et comeback det vil gå gjetord om. Av de tre innleggene publisert etter returen er to reklame + en post om «couples who lunch« med hhv. 178,133 og 465 likes (som selvsagt er gjort skjult). Kilde: notjustanalytics.com Hvis hun tenkte at folk har ventet i ulidelig spenning på hennes retur, og at det og de nye innleggene kanskje skulle gi et oppsving i antall følgere, så har heller ikke det skjedd. Det er avfølging over hele linja (de siste to ukene ca. 200 avfulgte). Kilde: socialblade.com 12 5
Snødronninga Skrevet 16. juni #110013 Skrevet 16. juni (endret) Kjenner jeg er litt provosert, så jeg hadde litt på hjertet. Det er ikke rart man tror man har det travelt når man bruker x-antall timer per uke på hud, hår og kropp. Dermapen, botox, fillers, andre salongbehandlinger, isbad, maske om natten, uttalige produkter som skal forebygge rynker og gi glød. Huden skal ikke se ut som hud engang lenger, den skal glinse som om du har smurt deg med vaselin. Glass skin er in, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Den siste investeringen Caroline har gjort, er en led-maske som skal ha forskjellige funksjoner. Hun er opptatt av hudhelse. Hudhelse?? Ikke bland ordet helse inn i denne manien. Hun kan vel bare si det som det er, at hun er redd for å eldes. Hun vil ha stram hud uten en eneste linje, for ellers er man sikkert ikke bra nok. Når man er så redd for å se eldre ut, bør man kanskje ta et skritt tilbake og reflektere. Se innover i stedet for å være så opptatt av det ytre. Det er ikke uvanlig å ville holde seg godt, heller ikke å ta vare på huden. Med Caroline synes jeg det har blitt overdrevent, det tar aldri slutt. Hva er det neste, kirurgisk ansiktsløfting? At hun ikke kan sove på siden? Influencere som Caroline og lignende, er dyktige til å normalisere det unaturlige. Det er hele tiden noe vi kan og bør gjøre for å få stramme dukkeansikt. Slutt å kall det helse, det har ingenting med helse å gjøre. Jeg kaller det uhelse. Usunt opptatt av å ikke se en dag eldre ut enn du gjorde som 20 åring. Ja tenk om man kunne bruke tiden sin på noe fornuftig, det skulle tatt seg ut. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno Endret 16. juni av Snødronninga skrivefeil 13 25
cerruti Skrevet 16. juni #110014 Skrevet 16. juni Snødronninga skrev (3 timer siden): Kjenner jeg er litt provosert, så jeg hadde litt på hjertet. Det er ikke rart man tror man har det travelt når man bruker x-antall timer per uke på hud, hår og kropp. Dermapen, botox, fillers, andre salongbehandlinger, isbad, maske om natten, uttalige produkter som skal forebygge rynker og gi glød. Huden skal ikke se ut som hud engang lenger, den skal glinse som om du har smurt deg med vaselin. Glass skin er in, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Den siste investeringen Caroline har gjort, er en led-maske som skal ha forskjellige funksjoner. Hun er opptatt av hudhelse. Hudhelse?? Ikke bland ordet helse inn i denne manien. Hun kan vel bare si det som det er, at hun er redd for å eldes. Hun vil ha stram hud uten en eneste linje, for ellers er man sikkert ikke bra nok. Når man er så redd for å se eldre ut, bør man kanskje ta et skritt tilbake og reflektere. Se innover i stedet for å være så opptatt av det ytre. Det er ikke uvanlig å ville holde seg godt, heller ikke å ta vare på huden. Med Caroline synes jeg det har blitt overdrevent, det tar aldri slutt. Hva er det neste, kirurgisk ansiktsløfting? At hun ikke kan sove på siden? Influencere som Caroline og lignende, er dyktige til å normalisere det unaturlige. Det er hele tiden noe vi kan og bør gjøre for å få stramme dukkeansikt. Slutt å kall det helse, det har ingenting med helse å gjøre. Jeg kaller det uhelse. Usunt opptatt av å ikke se en dag eldre ut enn du gjorde som 20 åring. Ja tenk om man kunne bruke tiden sin på noe fornuftig, det skulle tatt seg ut. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno Det verste er at de ikke ser yngre ut - de ser fikset på. 13 12
Laia Skrevet 16. juni #110015 Skrevet 16. juni Snødronninga skrev (3 timer siden): Kjenner jeg er litt provosert, så jeg hadde litt på hjertet. Det er ikke rart man tror man har det travelt når man bruker x-antall timer per uke på hud, hår og kropp. Dermapen, botox, fillers, andre salongbehandlinger, isbad, maske om natten, uttalige produkter som skal forebygge rynker og gi glød. Huden skal ikke se ut som hud engang lenger, den skal glinse som om du har smurt deg med vaselin. Glass skin er in, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Den siste investeringen Caroline har gjort, er en led-maske som skal ha forskjellige funksjoner. Hun er opptatt av hudhelse. Hudhelse?? Ikke bland ordet helse inn i denne manien. Hun kan vel bare si det som det er, at hun er redd for å eldes. Hun vil ha stram hud uten en eneste linje, for ellers er man sikkert ikke bra nok. Når man er så redd for å se eldre ut, bør man kanskje ta et skritt tilbake og reflektere. Se innover i stedet for å være så opptatt av det ytre. Det er ikke uvanlig å ville holde seg godt, heller ikke å ta vare på huden. Med Caroline synes jeg det har blitt overdrevent, det tar aldri slutt. Hva er det neste, kirurgisk ansiktsløfting? At hun ikke kan sove på siden? Influencere som Caroline og lignende, er dyktige til å normalisere det unaturlige. Det er hele tiden noe vi kan og bør gjøre for å få stramme dukkeansikt. Slutt å kall det helse, det har ingenting med helse å gjøre. Jeg kaller det uhelse. Usunt opptatt av å ikke se en dag eldre ut enn du gjorde som 20 åring. Ja tenk om man kunne bruke tiden sin på noe fornuftig, det skulle tatt seg ut. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno Dette må vel bety at ingenting av det hun har prøvd av utallige produkter og behandlinger, «er avhengig av», som hun bare elsker, er hennes faste rutine osv. osv. …faktisk har noen effekt? Eller vent: ser nå at denne alien masken visstnok skal ta vare på «resultatene hun allerede har»? Hva bli det neste? 12 5
Isola2 Skrevet 16. juni #110016 Skrevet 16. juni Prøver hard en ny vei når PT-greia ikke drar inn penger lengre: hudekspert?! 11 1
Frisk Frosk Skrevet 16. juni #110017 Skrevet 16. juni Isola2 skrev (48 minutter siden): Prøver hard en ny vei når PT-greia ikke drar inn penger lengre: hudekspert?! Skulle ikke forundre meg om det er det hun prøver på. Egenskapte ekspertisetitler er jo en gjenganger hos eierne av Treasures AS... Lege, fysioterapeut, klinisk ernæringsfysiolog, ikke-eksisterende bachelorgrader... 12 7
Holger Pan Skrevet 16. juni #110018 Skrevet 16. juni Herregud for en trendslave hun fremstiller seg som. Spørsmålet er ikke lengre hvem hun påvirker, men hvem hun lar seg påvirke av. Takke meg til folk som har et avslappet forhold til naturlig aldring. 12 12
Pusern3 Skrevet 16. juni #110019 Skrevet 16. juni Rastebenk skrev (På 13.6.2026 den 19.46): Lurer på hva foreldrene til barna i Sarp08 tenker om at kona til treneren har ligget rett ut i 2 uker pga årevis med sulting og overtrening. Husker hun forsvant i 3 døgn etter en mislykket topptur for noen år siden også, og skyldte fraværet på en vrikket ankel. Er jo ikke sunt en plass. Paret trener masse, spiser minimalt og presterer helt elendig på de få konkurransene de stiller på. Blytung filterbruk, åpenbar iscenesetting som grenser til det parodiske, samt en særdeles usjarmerende ovenfra-og-ned-holdning. LKE oppretter og nedlegger mislykkede prosjekter i et forrykende tempo. Det de holder på med er jo fullstendig meningsløst. Håper at enda flere nå ser og forstår den skumle livsstilen de har . 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå