Rastebenk Skrevet 23. mai #109881 Skrevet 23. mai (endret) Isola2 skrev (1 time siden): Hun har vel bare lyst til å fortsette det navlebeskuende livet hvor hun kan konsentrere seg om å holde seg tynn, ta dass-selfie med trutmunn og bar (flat!!) mage. Ar det fremdeles genererer inntekt er faktisk helt merkelig.. Det er mange influensere som tjener store summer på å formidle meningsløshet. Veldig mange influensere fokuserer på å være en man elsker å hate, ved å provosere og sjokkere mest mulig. CBE mistet på sin side grepet om følgerne for 8-10 år siden da svett damerumpe i hotpants, utstående ribbein og innsugd mage med tomme tarmer hos en tobarnsmor i Sarpsborg ikke engasjerer særlig mange. Mens fotballfruemannen starter opp og legger ned mislykkede prosjekter i forrykende tempo. 0 % engasjementrate på IG avslører at det reelle tallet med aktive følgere neppe er mer enn 10-15 000. Men ja, hva lever hun, gemalen og ungene av? Hvordan var tallene for bedriften i fjor og året før, er det noen som har tallene? Endret 23. mai av Rastebenk 19 1
Isola2 Skrevet 23. mai #109882 Skrevet 23. mai Rastebenk skrev (1 time siden): Det er mange influensere som tjener store summer på å formidle meningsløshet. Veldig mange influensere fokuserer på å være en man elsker å hate, ved å provosere og sjokkere mest mulig. CBE mistet på sin side grepet om følgerne for 8-10 år siden da svett damerumpe i hotpants, utstående ribbein og innsugd mage med tomme tarmer hos en tobarnsmor i Sarpsborg ikke engasjerer særlig mange. Mens fotballfruemannen starter opp og legger ned mislykkede prosjekter i forrykende tempo. 0 % engasjementrate på IG avslører at det reelle tallet med aktive følgere neppe er mer enn 10-15 000. Men ja, hva lever hun, gemalen og ungene av? Hvordan var tallene for bedriften i fjor og året før, er det noen som har tallene? I følge egen Instagram er fotballfruemannen «head of phsycical performance» i akademiet til Sarpsborg08. Noe som er litt skremmende i seg selv…men aner ikke hva slikt genererer av inntekt eller hvor stor stillingen er. Ser ut som han har gitt opp hyrox- og Instagram-guru-drømmen. 12
Holger Pan Skrevet 23. mai #109883 Skrevet 23. mai (endret) Isola2 skrev (1 time siden): I følge egen Instagram er fotballfruemannen «head of phsycical performance» i akademiet til Sarpsborg08. Noe som er litt skremmende i seg selv…men aner ikke hva slikt genererer av inntekt eller hvor stor stillingen er. Ser ut som han har gitt opp hyrox- og Instagram-guru-drømmen. Hehe. Eriksen har ansvaret for at spillerne i 08 orker å løpe hele kampen og ikke ryker i første sprint. Den engelske tittelen han har gitt seg selv (hvorfor?) er blåst opp til å høres større ut enn den er i praksis. Intet nytt under stolen der, altså. Det høres bare ut som at LKE kan mye om å presse én kropp langt, men ikke nødvendigvis å styre 20 kropper i et fotballår uten at det blir skadebonanza. Neppe noe han innkasserer dullioner på. Endret 23. mai av Reverend 17 1
NoaideBiehtar Skrevet 23. mai #109884 Skrevet 23. mai Korsihalsen skrev (7 timer siden): Løfta 70 kgs batteri når jeg veide 55 kg og jobba på lager 😄 Voksne menn måtte gå inn og spørre om hjelp, var flaut at ei som var så lita klarte å løfte det 😄 Det er jo ikke sammenlignbart med nedtrekk i kabel whatsoever, så det var en ganske uinteressant anekdote. Å løfte noe er ikke det samme som å dra en vekt med skuldrene og armene nedover. 4
Isola2 Skrevet 23. mai #109885 Skrevet 23. mai Reverend skrev (3 timer siden): Hehe. Eriksen har ansvaret for at spillerne i 08 orker å løpe hele kampen og ikke ryker i første sprint. Den engelske tittelen han har gitt seg selv (hvorfor?) er blåst opp til å høres større ut enn den er i praksis. Intet nytt under stolen der, altså. Det høres bare ut som at LKE kan mye om å presse én kropp langt, men ikke nødvendigvis å styre 20 kropper i et fotballår uten at det blir skadebonanza. Neppe noe han innkasserer dullioner på. Er juniorer han trener, altså barn. Ikke eliteserielaget. Men, han blir nok ikke rik av det. Frua må fremdeles selge hårolje og dåsesåpe.. 14 1
Korsihalsen Skrevet 23. mai #109886 Skrevet 23. mai NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Det er jo ikke sammenlignbart med nedtrekk i kabel whatsoever, så det var en ganske uinteressant anekdote. Å løfte noe er ikke det samme som å dra en vekt med skuldrene og armene nedover. Så ikke hva hun gjorde for å være ærlig.
blåbærpai Skrevet 24. mai #109887 Skrevet 24. mai Reverend skrev (13 timer siden): Hehe. Eriksen har ansvaret for at spillerne i 08 orker å løpe hele kampen og ikke ryker i første sprint. Den engelske tittelen han har gitt seg selv (hvorfor?) er blåst opp til å høres større ut enn den er i praksis. Intet nytt under stolen der, altså. Det høres bare ut som at LKE kan mye om å presse én kropp langt, men ikke nødvendigvis å styre 20 kropper i et fotballår uten at det blir skadebonanza. Neppe noe han innkasserer dullioner på. 😆😆😆💯 1
LilleSnupp Skrevet 24. mai #109888 Skrevet 24. mai 43 kg er vel det gjennomsnittet av vanlige norske kvinner tar på pulldown, etter mine observasjoner. Er ikke en teknisk krevende øvelse, men krever nogenlunde riktig teknikk for å pushe 100 kg. Hilsen 1RM 146 kg 3
Sarah93 Skrevet 24. mai #109889 Skrevet 24. mai Hvorfor er det viktig hva hun løfter på det ene bildet? Denne debatten er jo helt absurd. 7 3
Rastebenk Skrevet 24. mai #109890 Skrevet 24. mai (endret) Sarah93 skrev (31 minutter siden): Hvorfor er det viktig hva hun løfter på det ene bildet? Denne debatten er jo helt absurd. Siden CBE tar penger for å trene andre så er det jo relevant hva hun selv presterer. Du hadde vel ikke valgt å legge igjen 600 kr i mnd for å bli trent av en aktiv utøver som selv presterer oppsiktsvekkende dårlig i forhold til treningsmengden hun legger ned. Samme grunn som at samtlige av LKEs PT-prosjekter har floppet, da han har vært skadet mer eller mindre sammenhengende de siste 20 årene. Du velger rett og slett ikke en PT som helt åpenbart har feil kunnskap og tilnærming til egen trening (omfattende skadehistorikk, stagnasjon av resultater, hyppig sykdom). Flott for paret at LKE fant seg en jobb i lokalsamfunnet, men jeg hadde vært ekstremt skeptisk til å la ham trene mine egne barn jamfør hans omfattende skadehistorikk, samt bagatellisering av konas spiseforstyrrelser. Endret 24. mai av Rastebenk 11 9
Fruus Skrevet 24. mai #109891 Skrevet 24. mai Rastebenk skrev (27 minutter siden): Siden CBE tar penger for å trene andre så er det jo relevant hva hun selv presterer. Du hadde vel ikke valgt å legge igjen 600 kr i mnd for å bli trent av en aktiv utøver som selv presterer oppsiktsvekkende dårlig i forhold til treningsmengden hun legger ned. Samme grunn som at samtlige av LKEs PT-prosjekter har floppet, da han har vært skadet mer eller mindre sammenhengende de siste 20 årene. Du velger rett og slett ikke en PT som helt åpenbart har feil kunnskap og tilnærming til egen trening (omfattende skadehistorikk, stagnasjon av resultater, hyppig sykdom). Flott for paret at LKE fant seg en jobb i lokalsamfunnet, men jeg hadde vært ekstremt skeptisk til å la ham trene mine egne barn jamfør hans omfattende skadehistorikk, samt bagatellisering av konas spiseforstyrrelser. Jeg hadde IKKE valgt CBE som pt. Jeg har bikket 40 og er ferdig med å se ut som et skjelett. Hadde det vært for 20 år siden, så kanskje. Da skulle man være tynn. 3
Rastebenk Skrevet 24. mai #109892 Skrevet 24. mai (endret) Fruus skrev (31 minutter siden): Jeg hadde IKKE valgt CBE som pt. Jeg har bikket 40 og er ferdig med å se ut som et skjelett. Hadde det vært for 20 år siden, så kanskje. Da skulle man være tynn. Paret har absolutt hele veien fremstått som hysterisk kroppsfikserte, og deres overordnede mål for vellykkethet har alltid handlet om å være mager. Den tjue år lange historikken viser imidlertid at dette går på bekostning av egen helse. Det har i alle år vært hyppig sykdom og omfattende skadehistorikk hos begge to, og den svært omfattende treningsmengden gir skuffende resultater og tyder på feil trening, feilernæring og stagnasjon. Mange er magre fra naturens side, og man trenger ikke å omtale disse som skjeletter. Ei heller trenger man å omtale store mennesker som feite. Men for ekteparet Eriksen er det tydelig at magerheten kommer fra fettfobi og og et tenåringsaktig kropphysteri. Svette ribbein og innhul mage med tomme tarmer fremheves som en seier. For min del så kan paret sulte seg så mye de bare vil på privaten. Resultatene er jo tydelige, med hyppig sykdom, massiv skadehistorikk over flere tiår og manglende prestasjonsevne og resultater. Hovedproblemet er likevel at selskapet deres, Treasures AS, fronter noe som ligner mistenkelig på ortoreksi, som et ideal. Paret retusjerer, skyggelegger og poserer for å forskjønne virkeligheten. De prøver å gi inntrykk av 300 000 følgere på IG, og dessverre så er det mange som ikke evner å lukte lunta selv om engasjementraten er på 0 %. Derfor er det fremdeles verdt å påpeke at kart og terreng overhodet ikke stemmer. For Treasures forsøker jo å selge denne livsstilen til andre. Endret 24. mai av Rastebenk 14 13
Gjest Xstrella Skrevet 24. mai #109893 Skrevet 24. mai Jeg kommenterte vekten på pull down, fordi frua fremstiller seg selv som veldig aktiv og sprek. Hun burde vært det etter så mye hun trener. Unge jenter som ser opp til denne gode 'pt' en, dog et hjemmekurs på 2 timer tror hun er så dyktig. De lever i junibacken og fjoller rundt i kjoler og sløyfer i håret. Ingen i 2026 og som nærmer seg 40 oppfører seg slik med halvstore barn. Hva er det hun vil prestere? Skal frua bli tatt seriøst bør hun slutte med filter, operasjoner, vise sin anorektiske mat og kropp. Dette er syltynt og jeg er så lei slike pådrivere får herje fritt i sosiale medier OG tjene penger på falskhet og feil måter å trene og spise på. Frua er avskrelt og blitt tatt i juks så mange ganger. På tide å vise denne siden nå, at hun ikke er så perfekt som hun prøver å fremstille seg.
Turkis Sau Skrevet 24. mai #109894 Skrevet 24. mai (endret) Som flere påpeker: Hvor og hvordan tjener disse to til strøm i lyspærene og salt til avokadoen. Det er jo knapt en liten reklame for en hårolje, kusespray som ingen har hørt om eller trenger, og noe sponsete negler fra salongen på hjørnet. Og så har vi den avdankede fotballspilleren med 2 mål i hele sin tippeligakarriere, og som pøser ut stadig nye mislykkede luftslott av noen bizznisseprosjekt som forsvinner ut i intet fortere enn jeg skifter truser. Samt en jobb der han (etter egen historikk å dømme feil-) trener en gjeng ungdommer på Særp08. No way at dette greiene her får økonomien i Villa Kulås til å gå rundt. I just don't get it! Altså, sånn helt seriøst. Opplys meg gjerne. Endret 24. mai av Turkis Sau 14 5
Holger Pan Skrevet 24. mai #109895 Skrevet 24. mai (endret) Det vet nok regnskapsbyrået best. Som det ser ut til at de ofte bytter ut, da byrå for 2026 ikke er det samme som fjorårets, eller for 2024. I 2023 betalte Treasures AS lønninger for to årsverk, i 2024 totalt 0,7 årsverk. Endret 24. mai av Reverend 5 4
Hirondelle Skrevet 24. mai #109897 Skrevet 24. mai Reverend skrev (33 minutter siden): Det vet nok regnskapsbyrået best. Som det ser ut til at de ofte bytter ut, da byrå for 2026 ikke er det samme som fjorårets, eller for 2024. I 2023 betalte Treasures AS lønninger for to årsverk, i 2024 totalt 0,7 årsverk. Det er et enormt rødt flagg at man bytter regnskapsfører ofte. (og vi diskuterte "tilfeldigheten" av lønnskostnadene (og hvorfor det er akkurat dette beløpet) for en stund tilbake.) Hilsen regnskapsfører. 8 11
Holger Pan Skrevet 24. mai #109898 Skrevet 24. mai (endret) Hirondelle skrev (1 time siden): Det er et enormt rødt flagg at man bytter regnskapsfører ofte. (og vi diskuterte "tilfeldigheten" av lønnskostnadene (og hvorfor det er akkurat dette beløpet) for en stund tilbake.) Hilsen regnskapsfører. Valgte bevisst å unnlate det nå.🙂 Tittet også over regnskapene og stusset over et par andre ting, men overlater det til de som kan best. Endret 24. mai av Reverend 6
Snødronninga Skrevet 24. mai #109899 Skrevet 24. mai Caroline har vært i Lilli Bendriss sin bursdagsfeiring, what? Den så jeg ikke komme, hva er connection mellom de to?
Hirondelle Skrevet 24. mai #109900 Skrevet 24. mai Snødronninga skrev (1 minutt siden): Caroline har vært i Lilli Bendriss sin bursdagsfeiring, what? Den så jeg ikke komme, hva er connection mellom de to? Var 200 gjester invitert til den festen, så tviler på at den connectionen trenger være … sterk. Caroline virker jo å være det minst spirituelle mennesket i VERDEN. 9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå