Kleenex Skrevet 13. juli 2019 #4841 Del Skrevet 13. juli 2019 9 timer siden, 123Frustrert skrev: Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? Det må vel være innafor. Jeg blir sliten av en dag uten barn.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 13. juli 2019 #4842 Del Skrevet 13. juli 2019 53 minutter siden, Kleenex skrev: Det må vel være innafor. Jeg blir sliten av en dag uten barn.. Hva er innafor? Jeg sier ikke at man ikke kan bli sliten, men at man blir såååå sliten av å dra på tur med sine egen barn er komisk. Vi snakket en natt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 13. juli 2019 #4843 Del Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, 123Frustrert skrev: Hva er innafor? Jeg sier ikke at man ikke kan bli sliten, men at man blir såååå sliten av å dra på tur med sine egen barn er komisk. Vi snakket en natt. Let it go. Hva du blir og ikke blir sliten av, er ikke relevant for andre. Tråkke én dag i andres sko før man uttaler seg, osv... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. juli 2019 #4844 Del Skrevet 13. juli 2019 Vel, vel. Vi vanlige dødelige blir mindre slitne hvis vi drikker rent vann mens vi mosjonerer. Når CBE drikker vin i sykkelpausene, kan jeg nesten garantere at hun hadde blitt litt mindre sliten av å bytte ut det med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. juli 2019 #4845 Del Skrevet 13. juli 2019 Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. juli 2019 Forfatter #4846 Del Skrevet 13. juli 2019 3 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. Det er lov å poste bilder av alkohol når det ikke er sammen med reklame. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 13. juli 2019 #4847 Del Skrevet 13. juli 2019 25 minutter siden, MissLucy skrev: Det er lov å poste bilder av alkohol når det ikke er sammen med reklame. Jeg trodde ikke det var lov å poste bilder av alkohol på en norsk salgskanal..? Bloggen er jo en registrert bedrift for salg av annonser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 13. juli 2019 #4848 Del Skrevet 13. juli 2019 Får passe seg for promille så hun ikke mister lappen for å ha syklet under påvirkning 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 13. juli 2019 #4849 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) Jeg lurer egentlig litt på hvor mange enheter alkohol det konsumeres pr uke i blogglandia... Det er sjelden jeg reagerer på moderat forbruk, men her går det ikke en uke uten at det dokumenteres at bloggeier drikker alkohol i en eller annen form. Litt skummel utvikling av en såkalt influencer? Og nå leste jeg bloggposten. Er det ikke rart å pakke rødvin for et døgns telttur? Og ikke spise middag sammen med barna? De lever er liv helt ulikt alle jeg kjenner, det er helt sikkert. Endret 13. juli 2019 av Halle-Palle 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 13. juli 2019 #4850 Del Skrevet 13. juli 2019 Det er vel ikke noen konkret promillegrense for sykkel. Om en skal sykle hjem fra byen alene etter et par øl så går det sikkert greit. Men med sykkelvogn og barn på trafikkert vei hadde jeg helt klart holdt meg til vann til lunsj. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 13. juli 2019 #4851 Del Skrevet 13. juli 2019 2 minutter siden, Lopploella skrev: Det er vel ikke noen konkret promillegrense for sykkel. Om en skal sykle hjem fra byen alene etter et par øl så går det sikkert greit. Men med sykkelvogn og barn på trafikkert vei hadde jeg helt klart holdt meg til vann til lunsj. Det er en helt klar promillegrense for sykkel, veitrafikkloven gjelder. Om du blir stoppet på sykkel er jo noe helt annet. Tviler på at politiet tenker at det er verdt ressursene det krever, et annen ting er å være et forbildet som bloggen hevder å være. Men her som de fleste andre setninger er cbe et dårlig forbildet. Kan faktisk ikke komme på en sammenheng bloggen er et godt forbildet.. men det er nå så. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 13. juli 2019 #4852 Del Skrevet 13. juli 2019 47 minutter siden, 123Frustrert skrev: Det er en helt klar promillegrense for sykkel, veitrafikkloven gjelder. Om du blir stoppet på sykkel er jo noe helt annet. Tviler på at politiet tenker at det er verdt ressursene det krever, et annen ting er å være et forbildet som bloggen hevder å være. Men her som de fleste andre setninger er cbe et dårlig forbildet. Kan faktisk ikke komme på en sammenheng bloggen er et godt forbildet.. men det er nå så. Det er ingen klar promillegrense som for bilkjøring, nei. Bestemmelsen om kjøring i påvirket tilstand gjelder bare motoriserte kjøretøyer. Hvis man er skikkelig full på sykkel, KAN det rammes av andre bestemmelser. Men det gjelder altså ikke en grense på 0,2 promille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 13. juli 2019 #4853 Del Skrevet 13. juli 2019 Tja, det blir litt vekt når man skal dra med seg 3 antrekk, rødvin, drona og kamera i tillegg til alle hudpleieproduktene man eier 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. juli 2019 #4854 Del Skrevet 13. juli 2019 3 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. Jeg vet hverken om de trasser eller bryter regler, og alkoholisme er det nok langt i fra, men så uendelig trist og dårlige signaler bedriften sender når man MÅ ha med alkohol selv på et døgns utflukt med barna. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. juli 2019 #4855 Del Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, CabinCruiser skrev: Tja, det blir litt vekt når man skal dra med seg 3 antrekk, rødvin, drona og kamera i tillegg til alle hudpleieproduktene man eier Ja, de trenger ikke MYE klær. Trelangsprinsippet. Og ett skift for innerste lag. Og så må de legge av seg det med å skifte, dusje og jåle seg på tur. Blir jo mye ekstra med unger, såklart.... så mye bagasje blir det jo. 4 soveposer, liggeunderlag...kanskje litt fotoshootrekvisitter også skal med?.en glassflaske med rødvin...veier jo " et tonn" ...slik hadde jeg glatt droppet. . men de skulle vel bo på betjente hytter? De nevnte det tidligere ihvertfall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. juli 2019 #4856 Del Skrevet 13. juli 2019 Utfra bildene bloggen var det vel både vin til lunsj og kvelds. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 13. juli 2019 #4857 Del Skrevet 13. juli 2019 Sykkelhjelmen er i det minste komt på de voksne denne gangen! Men ser at barna i sykkelvogna ikke har hjelm.. 🤔 Men i og med at de fleste bildene er iscenesatt, kan det jo tenkes at hjelmene kom på (eller av..) etter fotoshooten. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 13. juli 2019 #4858 Del Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, Lagerbestilling skrev: Det var bilde av Caroline mens hun nøt et glass hvitvin til lunsjen også 🥂 https://imgur.com/a/7sCClSL Treningstøy og alkohol på samme bilde, snakk om kræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 13. juli 2019 #4859 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) 46 minutter siden, Klink skrev: Det gjør jeg også. 1 glass til lunsj og 2 på kvelden er vel ikke så mye. Men enig i at de bør passe seg når de har med barn på tur. 3 vinglass daglig tilsvarer over 4 flasker vin i uka, det er alt annet enn bra 🙈 Endret 13. juli 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. juli 2019 #4860 Del Skrevet 14. juli 2019 Merkelige sykkelturer. Vedder på det er for å få innhold til bloggerne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå