Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

16 hours ago, Inocybe said:

Veldig spesielt å konkludere at mange av leserne ikke bryr seg om historien til et reisemål. Like spesielt er det at CBEs kommentar om dette straks ble underbygget av inntil flere lesere som mente akkurat det samme som CBE. Rart hvordan mange mennesker ute i verden sitter klar til å støtte CBE hver gang hun møter litt motvind...

Geneve-innleggene viser igjen hvorfor bloggen sliter med å fenge flere lesere. I stedet for å ta til seg at mange liker og etterlyser mer bakgrunnshistorie om stedet så avfeies det med at de ikke er interessant og de kan finne info andre steder. Er det ikke CBE som får penger for å formidle destinasjonen? I stedet for å følge opp lesernes genuine interesse for det hun reklamerer for, bruker CBE tiden på enda flere bilder av kroppen sin. Prioriterer altså noe som vises absolutt hele tiden, hele året i stedet for noe som faktisk har nyhetens interesse. Behovet for flatterende bilder av seg selv trumfer altså både leseres og oppdragsgivers interesser. Her i ligger nok mye av grunnen til at Treasures omsetning faller. 

Mener å huske at hun fikk samme kritikk i kommentarfeltet etter presseturen til Paris i oktober 2017, og kom den gang også til samme konklusjon om at leserene ikke var interessert i å lese om det kulturelle og historien som Paris har å tilby. 

Jeg vil tro at dette er noe som interesserer frua midt i planeten, ergo gjør ikke leserene det heller. For å faktisk sette seg litt inn i hva en by har å tilby kulturelt og historisk og så skrive et skikkelig innlegg vil nok kreve langt mer enn et innlegg med bilder av delikat danderte tallerkener med fantastisk mat og kveldens antrekk fra x antall vinkler ispedd en syltynn tekst. 

Same s*#t, different year. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser hun er intervjuet på instastoryen til bloggernetv2 vedr hva hun skal i sommer, Italia, Tyrkia, Geneve, London, Hellas og sykkeltur.

Uansett, hun ser veldig annerledes ut på bloggen enn på filmsnutten. Mulig det er fordi man ser henne rett forfra?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Camillalilla skrev:

Mener å huske at hun fikk samme kritikk i kommentarfeltet etter presseturen til Paris i oktober 2017, og kom den gang også til samme konklusjon om at leserene ikke var interessert i å lese om det kulturelle og historien som Paris har å tilby. 

Jeg vil tro at dette er noe som interesserer frua midt i planeten, ergo gjør ikke leserene det heller. For å faktisk sette seg litt inn i hva en by har å tilby kulturelt og historisk og så skrive et skikkelig innlegg vil nok kreve langt mer enn et innlegg med bilder av delikat danderte tallerkener med fantastisk mat og kveldens antrekk fra x antall vinkler ispedd en syltynn tekst. 

Same s*#t, different year. 

Du vet; når en person alltid har rett, så har vedkommende faktisk alltid rett 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Lurer på om CBE har fått et av disse brevene...Det håper jeg, for hun er en versting. 

https://www.vg.no/i/50oXxX

På IG og snap synder hun ofte. Senest ved et frisørbesøk. 

Skjelbostad forteller at den vanligste «glippen» oppdages både på Instagram- og Snapchat-stories.

– Det holder ikke at ett tilfeldig innlegg er merket. Alle skal være det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
4 minutter siden, Inocybe skrev:

På IG og snap synder hun ofte. Senest ved et frisørbesøk. 

Skjelbostad forteller at den vanligste «glippen» oppdages både på Instagram- og Snapchat-stories.

– Det holder ikke at ett tilfeldig innlegg er merket. Alle skal være det. 

Hun var jo så skråsikker på at alt med merking var i orden da hun kommenterte på kremmehuset sin IG. Fordi de ikke hadde hørt noe fra forbrukertilsynet så var alt iorden, nå gjenstår det å se om den elendige merkingen har fått påpakk fra tilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Camillalilla skrev:

Mener å huske at hun fikk samme kritikk i kommentarfeltet etter presseturen til Paris i oktober 2017, og kom den gang også til samme konklusjon om at leserene ikke var interessert i å lese om det kulturelle og historien som Paris har å tilby. 

Jeg vil tro at dette er noe som interesserer frua midt i planeten, ergo gjør ikke leserene det heller. For å faktisk sette seg litt inn i hva en by har å tilby kulturelt og historisk og så skrive et skikkelig innlegg vil nok kreve langt mer enn et innlegg med bilder av delikat danderte tallerkener med fantastisk mat og kveldens antrekk fra x antall vinkler ispedd en syltynn tekst. 

Same s*#t, different year. 

Og det lille hun kom med av kultur og historie, var copy/paste og i tillegg feilinformasjon, feks storyen om Coco Chanel. Så går hun rett i strupen på leserne som "ikke er interessert i kultur og historie" istedenfor å se seg selv i speilet og innse at hun er elendig på å formidle noe som helst av betydning og interesse, at hun ikke gjør arbeidet grundig, og det egentlig er hun som ikke er interessert, og dermed skorter det på formidlingen.

Det er selvfølgelig leserne det er noe feil med. Ikke henne.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aquarius04 skrev:

Lurer på om CBE har fått et av disse brevene...Det håper jeg, for hun er en versting. 

https://www.vg.no/i/50oXxX

"– Jeg fikk jo egentlig ikke en advarsel. Det var mer en «heads up», sier Rasmussen."

:bond:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Camillalilla skrev:

Mener å huske at hun fikk samme kritikk i kommentarfeltet etter presseturen til Paris i oktober 2017, og kom den gang også til samme konklusjon om at leserene ikke var interessert i å lese om det kulturelle og historien som Paris har å tilby. 

Jeg vil tro at dette er noe som interesserer frua midt i planeten, ergo gjør ikke leserene det heller. For å faktisk sette seg litt inn i hva en by har å tilby kulturelt og historisk og så skrive et skikkelig innlegg vil nok kreve langt mer enn et innlegg med bilder av delikat danderte tallerkener med fantastisk mat og kveldens antrekk fra x antall vinkler ispedd en syltynn tekst. 

Same s*#t, different year. 

På meg virker det som om hun har altfor smalt bilde av "glanset magasin"-opplevelsen. Fine bilder og enkel bildetekst, det er det hun tror folk vil ha. Om det er reisereportasje, klær, hverdag eller mat. Men magasinet er så mye mer, og jeg mener hun hadde hatt godt av å jobbe mer med en del av artiklene og gå mer i dybden på temaene. Mine enkle fotobøker fra reisene mine inneholder mer fakta/historie/kultur om reisemålet enn reise-innleggene hennes, og jeg har stort sett bare hentet litt fra et par enkle Google-søk. Men det gjør reisemålet mer spennende og interessant, og man lærer litt nytt. Veldig lite av det CBE har vist fra Geneve, har gitt meg lyst til å reise til byen. Basert på hennes innlegg vet jeg lite om byen, bildene er stort sett av bedriftens modell (med annonselenker) og været var fint... Man kan leie sykler, spise seg kvalm på sjokolade, og posere i vakre omgivelser. :sukk: Er det virkelig det Geneva Tourism så for seg? :klo:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øver de seg til den lange sykkelturer nå, da, eller? Tror langturen blir bra. Ettersom det ikke er mobildekning på deler av turen, kan det absolutt bli en bra erfaring 👍

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen er fullstendig unyttig både når det gjelder tips til storby, mote eller andre ting. Kun seg selv og sitt som gjelder, alt annet og mer nyanserte ting virker totalt fraværende. Folk som påpeker det, beskrives som mobbere av bloggeierne  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas, Geneve, London, Italia. I tillegg til en sykkeltur på 8 dager. Og sommeren er snart over, skolestart om en måned😂

Jeg ville også ønsket meg ferie etter dette. For ett stress 😮

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? 

35 km sykling på 3 timer av to som skal være godt trent.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av 123Frustrert
Innlegget ble plutselig postet to ganger..så slettet det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? 

Lov det, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sol79 skrev:

35 km sykling på 3 timer av to som skal være godt trent.

Mulig det er alt fotoutstyret som gjorde det så tungt 🤔.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
54 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? 

Jeg er sjokkert over hvor lite interessante fakta som kommer fra denne bloggeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tørst skrev:

Lov det, da. 

Klart det er lov å bli sliten, men spørsmålet er hvor sliten kan man egentlig bli? Eller hvor mye nummer ut av det kan man lage før det blir patetisk? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...