Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hva??👀

Nå har jeg gått glipp av noe😂😂

Det er lenge siden, men det er skrevet på bloggen tror jeg. Eller var det i intervju et sted? Sikkert noen som husker bedre enn meg her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sandin skrev:

Det er lenge siden, men det er skrevet på bloggen tror jeg. Eller var det i intervju et sted? Sikkert noen som husker bedre enn meg her.

 

" Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst."
 

Uttalt av CBE i et intervju med Vanessa Rudjord, 2016: http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aquarius04 skrev:

Jeg var ironisk...😂

Jeg tenkte kanskje det- men det er jo en del forsvarere der ute og😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle de ikke reise på den Dovre turen når det var fint vær? Nå har det jo vært stabilt fint og varmt vær i hele Sør-Norge i over en uke. Og skal vel snu litt nå mot helgen når hun sier de vurderer å dra...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Jeg orker ikke å lese alle sidene. Har lest de tre første og de tre siste, ca samme innhold. Skjer det noe spennende på sidene mellom som jeg bør lese? 

 

For effektivitet - les evt. tråden bakfra. Edit: beklager, la ikke merke til at du også hadde lest de siste sidene :) bakfra kan en hoppe til side 17, for første (siste :P ) kommentarer fra forumansvarlig. 

Evt. kan en trygt hoppe til side 6 - første lengre svar fra forumansvarlig. Tråden gikk særlig tregt i starten. 

Endret av Eveliina
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så ekte og ærlige, setter alltid leserene først med sin oppriktighet. Kommer alltid med gode tips som er bra for miljøet. Og sist men ikke minst, er sterkt i mot eksponering av barn. Aner ikke hvordan de ser ut engang jeg. Hurra for norges mest likte par! :duskedame:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forum-Moderator

Ryddemelding: Svart til slettet innlegg, omtale av barn (Vær varsom-plakaten), avsporing/skriver om moderering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamerafolkene får ikke leserne se. Lurer på når de har tenkt å sykle? Satser på dårlig vær da så blir det ingen sykkeltur men heller sydentur. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Surikatt skrev:

Kamerafolkene får ikke leserne se. Lurer på når de har tenkt å sykle? Satser på dårlig vær da så blir det ingen sykkeltur men heller sydentur. 

De har prioritert dagstur etter dagstur til Hvaler i finværet. Blir neppe sykkeltur på Dovre. Merkelig prioritering etter alt gnålet om sykling. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett SKIKKELIG bra hun har fått fiksa neglene. Akkurat som jeg ville gjort selv, rett før en sykkeltur "på vidda".  Som tar flere dager. Som de fleste bruker max 2 dager på. Noen 1. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Surikatt skrev:

Kamerafolkene får ikke leserne se. Lurer på når de har tenkt å sykle? Satser på dårlig vær da så blir det ingen sykkeltur men heller sydentur. 

Håper ikke det er været de venter på. Siste tiden har været rundt Rondane/Dovre vært perfekt for friluftsliv. Lite nedbør og relativt gode temperaturer. Bedre kan ikke forventes i fjellet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Inocybe skrev:

Håper ikke det er været de venter på. Siste tiden har været rundt Rondane/Dovre vært perfekt for friluftsliv. Lite nedbør og relativt gode temperaturer. Bedre kan ikke forventes i fjellet. 

Hun skriver de venter på pent vær. Høres ut som en unnskyldning for å ikke dra på sykkeltur for det har jo vært fint vær der i det siste. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bestemorskogmus skrev:

De har prioritert dagstur etter dagstur til Hvaler i finværet. Blir neppe sykkeltur på Dovre. Merkelig prioritering etter alt gnålet om sykling. 

Det blir nok ingen sykkeltur. Snart kommer det en dårlig unnskyldning på bloggen. Flere løgner eller i beste fall halvsannheter som vanlig. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte nettopp over Dovre. Det var over 20 grader klokka åtte i kveld, klart og vindstille. Passerte også for mindre enn ei uke siden, da var det 28 grader rundt klokka tre på dagen, og jeg tok på badedrakt for å svømme i elva. (Nøyde meg dog med å vasse) 

Har aldri vært på sykkelferie, men for telt og fjellstøvler kunne man knapt ønsket seg bedre vær enn det har vært de to gangene jeg har passert der siden forrige torsdag. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke det blir noe sykkeltur på de. Været her har vært helt supert ei ukes tid nå, så usikker på hva de venter på.

Det et vel ikke lov med drone heller i Grimsdalen?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...