Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Eller bruke forbrukermakten sin slik at annonsører vet hva slags type bedrift de har med å gjøre. Da er LKE sine kommentarer gull verdt!

Selvfølgelig. Har selv sendt mail til Kremmerhuset og andre. @virkelig

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan

Etter å ha lest litt i kommentarfeltet til CBE, vil jeg også tipse om at banning ikke blir mindre vulgært, selv om man tar det på engelsk. Se eksempel i lenken over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ispahan skrev:

Etter å ha lest litt i kommentarfeltet til CBE, vil jeg også tipse om at banning ikke blir mindre vulgært, selv om man tar det på engelsk. Se eksempel i lenken over.

Hvilken lenke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på kor ein kan kjøpa den lekre trekoppen på siste bilete på Instagram, det er jo praktisk å ha med seg noko uknuselig når ein chillar på svaberget. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang et menneske.....og så kom LKE og tok et bilde, alle lurte da på om de bare var lys og skygge som gjorde mennesket til menneske eller om det var noe annet 😎

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk så kjekt det er å ha bilete og dokumentasjon på alt det dei har opplevd på turane sine siste tida, det er jo hyggeleg å sjå tilbake på seinare.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter sånn pris på at Lars Kristian tar seg tid til svare de som kommenterer, sånn som vi har sett eksempel på. Alltid hyggelig for leserne å føle seg sett og bli satt pris på ❤️

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, vintage skrev:

Jeg setter sånn pris på at Lars Kristian tar seg tid til svare de som kommenterer, sånn som vi har sett eksempel på. Alltid hyggelig for leserne å føle seg sett og bli satt pris på ❤️

Ja, ikke sant. Men det er nok skikkelig slitsomt å svare når man er sliten etter en lang arbeidsdag og helst bare vil koble av med litt vin fordi man er så sliten.

Endret av Pust
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er herlige!! Tusen takk for at dere gidder å gjøre et forsøk på rydde opp i galskapen....
Både ang moderering og hva disse man leser om på nett holder på med:nordvesta:

Ja, og så må jeg også takke for mange gode latterkuler!!

Takk!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at CBE er ute og snakker varmt om enkelte av leserne sine i eget kommentarfelt igjen. Det er hyggelig lesning, og hun evner virkelig å se seg selv midt oppi det hele også. Det er en god egenskap å ha ☺️

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slettet. 

Endret av Aquarius04
Slettet duplisert kommentar
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg var så jordnær og avslappet som paret Eriksen ❤️ Alt fremstår så naturlig, «effortless» og uoppstilt. Inspirerende til tusen!

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Privatlivet ser vi nok svært lite til 😏

Men vi har fått lese om det da. Hun har faktisk skrevet hva som er favorittstillingen hennes😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sandin skrev:

Men vi har fått lese om det da. Hun har faktisk skrevet hva som er favorittstillingen hennes😂

Hva??👀

Nå har jeg gått glipp av noe😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...