Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BordetErSnudd
7 timer siden, Medici skrev:

Voldsomt mye gjenskinn av lys i vannet månen genererte i siste innlegg...

https://imgur.com/a/vslURiJ

Månelyset er sterkere i vannet enn på himmelen, ikke verst 👍Men Lars Kristian er jo kjent for å gå amok med retusjering og redigering da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BordetErSnudd said:

https://imgur.com/a/vslURiJ

Månelyset er sterkere i vannet enn på himmelen, ikke verst 👍Men Lars Kristian er jo kjent for å gå amok med retusjering og redigering da.

Og månegjenskinnet er plutselig også blitt helt rundt. Det må være en magisk måne ...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare skyte inn her:

Jeg redigere også mine bilder😂 tror ikke det finnes så mange nyere bilder av meg som ikke er trikset med lys og skygge og "smalne ansikt" funksjon😎

Men forskjellene er kanskje i at jeg har 100 følgere på insta og driver ikke proffblogg...vet ikke jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
1 minutt siden, CabinCruiser skrev:

Jeg må bare skyte inn her:

Jeg redigere også mine bilder😂 tror ikke det finnes så mange nyere bilder av meg som ikke er trikset med lys og skygge og "smalne ansikt" funksjon😎

Men forskjellene er kanskje i at jeg har 100 følgere på insta og driver ikke proffblogg...vet ikke jeg.

Du er klar over at vennene dine vet hvordan du ser ut i virkeligheten? Jeg har et par venner som retusjerer seg på profilbildene sine, og de ligner jo ikke på seg selv i det hele tatt. Jeg skjønner ikke poenget.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen stilte spørsmål om fotografiene. Den sedvanlige livgarden ilte til for å beskylde andre for å være nettroll og snakke dritt om Rampelys. Og mannen til frua heiv seg på. 

Oser av kvalitet, my ass. At de synes det er greit med sånn oppførsel i kommentarfeltet er beyond me.

Endret av pøbelsara
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
18 minutter siden, pøbelsara skrev:

Noen stilte spørsmål om fotografiene. Den sedvanlige livgarden ilte til for å beskylde andre for å være nettroll og snakke dritt om Rampelys. Og mannen til frua heiv seg på. 

Oser av kvalitet, my ass. At de synes det er greit med sånn oppførsel i kommentarfeltet er beyond me.

Håper noen har tatt skjermdump, slik at det kan sendes til rette instanser. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pøbelsara skrev:

Noen stilte spørsmål om fotografiene. Den sedvanlige livgarden ilte til for å beskylde andre for å være nettroll og snakke dritt om Rampelys. Og mannen til frua heiv seg på. 

Oser av kvalitet, my ass. At de synes det er greit med sånn oppførsel i kommentarfeltet er beyond me.

Fantastisk av LKE! Elsker ansvarsfraskrivelsen! For er par. De to har virkelig funnet hverandre. De dreit seg ut selv, men det er sikkert godt å ha noen å skylde på. Og: Enhver fotograf med respekt for seg selv beholder vel alltid råfilene uansett? 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, CabinCruiser skrev:

Jeg må bare skyte inn her:

Jeg redigere også mine bilder😂 tror ikke det finnes så mange nyere bilder av meg som ikke er trikset med lys og skygge og "smalne ansikt" funksjon😎

Men forskjellene er kanskje i at jeg har 100 følgere på insta og driver ikke proffblogg...vet ikke jeg.

Hva er poenget og med fake til deg å være en annen person som du ikke er? Du vil bli avslørt av venner og familier den dagen du blir tagget i deres bilder innåå insta. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Måtte ta en kikk på bildet. Han har glemt å legge inn speilbilde av den minste hunden. Den er nærmest vannet, også. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han/de vil overbevise folk om at han/de ikke redigerer bilder lenger... Hvorfor har de da fjernet muligheten til å sjekke originalbildene? Det som gjorde at redigeringsskandalen ble avdekket her inne i utgangspunktet...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Emmy_H skrev:

Håper noen har tatt skjermdump, slik at det kan sendes til rette instanser. 

Hvilke instanser er det ? Ble bare veldig nysgjerrig på hvilke instanser en melder ifra at noen svarer tilbake i kommentarfelt på en blogg :phaedra:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, virkelig skrev:

Hvilke instanser er det ? Ble bare veldig nysgjerrig på hvilke instanser en melder ifra at noen svarer tilbake i kommentarfelt på en blogg :phaedra:

I denne sammenhengen tenker jeg det har noe med en bloggs integritet og omdømme å gjøre, så «de rette instanser» kan være annonsører som ikke har innsett at de skaper et negativt bilde av sitt produkt ved å få sin merkevare klebet til en blogg hvor firmaets stemmer brukes til å skjelle ut / svare ufint i diverse kommentarfelt. Bloggerne har redaktøransvar for kommentarfeltet og kan og bør velge å la være å publisere kommentarer som utløser tvilsomme motsvar skrevet i et opphetet øyeblikk.

Endret av Pust
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, tranedatter skrev:

LKE og frua er åpen om at de redigerer kommentarfeltet. Det har de skrevet flere gange, også på facebookgruppa Stort og smått om sosiale medier.

 

Mulig det, men det er fortsatt problematisk. Det setter jo lesere i et dårlig lys eller de kan framstille leserne akkurat slik de ønsker. Det er jo sensur.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, virkelig skrev:

Hvilke instanser er det ? Ble bare veldig nysgjerrig på hvilke instanser en melder ifra at noen svarer tilbake i kommentarfelt på en blogg :phaedra:

Man kan feks sende en mail til Asti og sende med skjermdump av det man mener bør skrives om. Heldigvis for Asti er det 4 ukers ferie på denne bloggen nå. Fint for Asti å få noe å skrive om seinere og der i gården blir ikke leserne sensurert i kommentarfeltet. Jeg bare advarer.. Asti er real sånn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
6 minutter siden, Kleenex skrev:

Man kan feks sende en mail til Asti og sende med skjermdump av det man mener bør skrives om. Heldigvis for Asti er det 4 ukers ferie på denne bloggen nå. Fint for Asti å få noe å skrive om seinere og der i gården blir ikke leserne sensurert i kommentarfeltet. Jeg bare advarer.. Asti er real sånn. 

Eller bruke forbrukermakten sin slik at annonsører vet hva slags type bedrift de har med å gjøre. Da er LKE sine kommentarer gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...