Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Emmy_H skrev:

 

Flotte innlegg !Hvis denne turen er en del av innspillingen til bloggerne så blir dette  en del av produktplasseringen i programmet også.

Hun har skrevet tidligere at det ikke skal filmes til bloggerne på denne turen, mener det var noen som spurte i kommentarfeltet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googler man pakkeliste på sykkeltur, så kommer heldigvis ikke CBE sin liste på første plass. Hadde vært fatalt for enhver sykkelturister å gå etter den lista. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilder på at folk flest ikke sminker seg og barberer seg på telttur? 🙈

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Gud bedre til kverulering fra frua i kommentarfeltet. Hun biter på HVER gang! 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/19/sykkeltur-var-pakkeliste/#comments

 

Biter på - eller - jobber med å få opp engasjementsraten til bloggen? 

Ikke godt å vite.

Men en kan observere at innlegg på bloggen, spesielt reklameinnlegg, når vanligvis ikke denne mengden kommentarer. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bestemorskogmus skrev:

Før jeg så pakkelista, tenkte jeg... 10 dagers tur??  Trodde de skulle sykle runden på 12,5 mil, som de fleste bruker to dager på. Men så skjønner jeg at her ærre ikke bare å slenge seg ivei 😂 Fint de vil gå turer, da. Blir kanskje snart dra, siden Hellas er turmål om under 14 dager????  Og jo, Caroline, det ER trær til både hengekøyer og tarp på turen. 

Jo lengre de venter på å reise dess kortere blir turen😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Lopploella skrev:

Kilder på at folk flest ikke sminker seg og barberer seg på telttur? 🙈

Jepp. Har du noen gode forskningsartikler? Må være peer reviewed! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, virkelig skrev:

Hun har skrevet tidligere at det ikke skal filmes til bloggerne på denne turen, mener det var noen som spurte i kommentarfeltet 

Wow, det er da veldig imponerende hvis det er tilfelle 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Inocybe skrev:

Sminke har hun skrevet om i kommentarfeltet (foundation og brynspen om ikke jeg husker detaljene 

Stemmer, men også det hun kaller daglig hudpleie (i samme svar i kommentarfeltet). Sikkert derfor den rosa børsten hun har reklamert for tidligere ligger fotografert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Stemmer, men også det hun kaller daglig hudpleie (i samme svar i kommentarfeltet). Sikkert derfor den rosa børsten hun har reklamert for tidligere ligger fotografert.

Den la jeg ikke merke til. Og du har sikkert rett i at "daglig hudpleie" nok dekker betydelig mer enn litt fuktighetskrem og en vask i bekken ;).

Kom i også i tanke om regnponcho 😂 som eksempel på noe som ikke er voldsomt tungt i seg selv men legger til helt unødvendig vekt. De har jo med regntøy! I tillegg er ponchoene elendige i vind og går fort i stykker. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
12 minutter siden, Kollontaj skrev:

CBE.no skal ha cred for å prøve å gjøre noe som er uvanlig med tanke på det sedvanlige narrativet, bloggen trenger fornying og dette kan være et steg i riktig retning. Å gå i fjellet og på lengre turer i krevende strøk, har vært trendy lenge. Det er mer enn 13 år siden jeg syklet Rallarvegen første gang- og følte meg ganske kul og innovativ. ☺️ Vi hadde ikke noe sted å dokumentere det, da. 

 At folk reagerer på at forskjønnings-ideene fra bloggverdenen trekkes inn i nødvendighetene som pakkes med, kan jeg forstå. Det har vært tatt opp av mange at det er et utstyrpress for å delta på fjellturer/ski osv, det CBE.no viser frem kan gi enda mer press på å ta seg ut til enhver tid. At kvinner skal være hårløse, sminket og delikate med intimsprayen klar, gir for mange feil signaler, også mht å konsumere enda mer unødvendig. Fjell og skog skal liksom fremme andre verdier, derfor tror jeg mange reagerer negativt. 

Velkommen tilbake 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kollontaj skrev:

CBE.no skal ha cred for å prøve å gjøre noe som er uvanlig med tanke på det sedvanlige narrativet, bloggen trenger fornying og dette kan være et steg i riktig retning. Å gå i fjellet og på lengre turer i krevende strøk, har vært trendy lenge. Det er mer enn 13 år siden jeg syklet Rallarvegen første gang- og følte meg ganske kul og innovativ. ☺️ Vi hadde ikke noe sted å dokumentere det, da. 

 At folk reagerer på at forskjønnings-ideene fra bloggverdenen trekkes inn i nødvendighetene som pakkes med, kan jeg forstå. Det har vært tatt opp av mange at det er et utstyrpress for å delta på fjellturer/ski osv, det CBE.no viser frem kan gi enda mer press på å ta seg ut til enhver tid. At kvinner skal være hårløse, sminket og delikate med intimsprayen klar, gir for mange feil signaler, også mht å konsumere enda mer unødvendig. Fjell og skog skal liksom fremme andre verdier, derfor tror jeg mange reagerer negativt. 

Helt enig med deg! Og jeg mener CBE fronter noe usunt når hun mener man ikke er delikat om man ikke bruker kremer/skrubb/serum og intimspray på tur. Hun er jo livredd for å virke det jeg vil kalle normal på tur. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være den første til å bøye meg i hatten om denne 10 dagers turen med spartansk overnatting og mat på primus blir gjennomført! Det blir nok en flott opplevelse for alle. 

Det vi syns blir litt komisk og unødvendig er jo hverdagen til AS familieblogg og vil nok ikke legge noen demper på turen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Paradisio skrev:Hvor er disse folka som har 'etterspurt' pakkeliste?🤔

Jeg kunne godt funnet på å gjøre det, nettopp fordi da vil lister som vi ser nå komme. 

Jeg sitter igjen med så mange tanker om hvordan jeg ville gjort det annerledes selv. For eksempel syns hun barberhøvelen er kjempesmart. At hun vil barbere seg skal jeg ikke henge meg opp i, da jeg skjønner ønsket om å barbere seg under armene etter noen dager om man er vant til det. Men den greie hun skal bruke, hvor ingen ting får anledning til å tørke så den sannsynligvis blir full av barberolje (eller hva det nå er) og vann... Da hadde jeg heller skaffet meg en liten reisehøvel fra Gilette e.l

Hun fikk et kjempegodt tips i kommentarfeltet ang intimvask syns jeg. Selv har jeg aldri klart å bruke intimservietter (om man ikke får skylt vekk noe, smører man ikke da egentlig bare det man vil vaske vekk utover?), men det med varmt vann og intimsåpe skal jeg ta med meg til en ev. senere tur. Intimsåpe fungerer jo også fint som kroppsvask. Underlivsdeo... ja. Trenger man egentlig det, om man har tilgang på vaskevann? 

Jeg håper de får en flott tur og at de prioriterer å være sammen framfor å dokumentere og iscenesette. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...