Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

9 timer siden, 123Frustrert skrev:

Hvor sliten er det mulig å bli når man er på sykkeltur og har hatt en overnatting med barn? 

Det må vel være innafor. Jeg blir sliten av en dag uten barn.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Kleenex skrev:

Det må vel være innafor. Jeg blir sliten av en dag uten barn.. 

Hva er innafor? Jeg sier ikke at man ikke kan bli sliten, men at man blir såååå sliten av å dra på tur med sine egen barn er komisk. Vi snakket en natt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 123Frustrert skrev:

Hva er innafor? Jeg sier ikke at man ikke kan bli sliten, men at man blir såååå sliten av å dra på tur med sine egen barn er komisk. Vi snakket en natt.

Let it go. Hva du blir og ikke blir sliten av, er ikke relevant for andre. Tråkke én dag i andres sko før man uttaler seg, osv... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Vel, vel. Vi vanlige dødelige blir mindre slitne hvis vi drikker rent vann mens vi mosjonerer. Når CBE drikker vin i sykkelpausene, kan jeg nesten garantere at hun hadde blitt litt mindre sliten av å bytte ut det med vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. 

En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. 

En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. 

Det er lov å poste bilder av alkohol når det ikke er sammen med reklame.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
25 minutter siden, MissLucy skrev:

Det er lov å poste bilder av alkohol når det ikke er sammen med reklame.

Jeg trodde ikke det var lov å poste bilder av alkohol på en norsk salgskanal..? Bloggen er jo en registrert bedrift for salg av annonser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får passe seg for promille så hun ikke mister lappen for å ha syklet under påvirkning 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer egentlig litt på hvor mange enheter alkohol det konsumeres pr uke i blogglandia...

Det er sjelden jeg reagerer på moderat forbruk, men her går det ikke en uke uten at det dokumenteres at bloggeier drikker alkohol i en eller annen form. Litt skummel utvikling av en såkalt influencer?

Og nå leste jeg bloggposten. Er det ikke rart å pakke rødvin for et døgns telttur? Og ikke spise middag sammen med barna? 

De lever er liv helt ulikt alle jeg kjenner, det er helt sikkert. 

Endret av Halle-Palle
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen konkret promillegrense for sykkel. Om en skal sykle hjem fra byen alene etter et par øl så går det sikkert greit. Men med sykkelvogn og barn på trafikkert vei hadde jeg helt klart holdt meg til vann til lunsj.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lopploella skrev:

Det er vel ikke noen konkret promillegrense for sykkel. Om en skal sykle hjem fra byen alene etter et par øl så går det sikkert greit. Men med sykkelvogn og barn på trafikkert vei hadde jeg helt klart holdt meg til vann til lunsj.

Det er en helt klar promillegrense for sykkel,  veitrafikkloven gjelder. Om du blir stoppet på sykkel er jo noe helt annet. Tviler på at politiet tenker at det er verdt ressursene det krever, et annen ting er å være et forbildet som bloggen hevder å være. Men her som de fleste andre setninger er cbe et dårlig forbildet. Kan faktisk ikke komme på en sammenheng bloggen er et godt forbildet.. men det er nå så.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Det er en helt klar promillegrense for sykkel,  veitrafikkloven gjelder. Om du blir stoppet på sykkel er jo noe helt annet. Tviler på at politiet tenker at det er verdt ressursene det krever, et annen ting er å være et forbildet som bloggen hevder å være. Men her som de fleste andre setninger er cbe et dårlig forbildet. Kan faktisk ikke komme på en sammenheng bloggen er et godt forbildet.. men det er nå så.

Det er ingen klar promillegrense som for bilkjøring, nei. Bestemmelsen om kjøring i påvirket tilstand gjelder bare motoriserte kjøretøyer. Hvis man er skikkelig full på sykkel, KAN det rammes av andre bestemmelser. Men det gjelder altså ikke en grense på 0,2 promille. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det blir litt vekt når man skal dra med seg 3 antrekk, rødvin, drona og kamera i tillegg til alle hudpleieproduktene man eier

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Og så MÅ vi jo poste bilder av alkoholen. Kan ikke klare seg uten alkoholen, selv ikke på sykkeltur med barna. 

En god dose trass mot reglene fra forbrukertilsynet og en liten dose alkoholisme. Vakkert. 

Jeg vet hverken om de trasser eller bryter regler, og alkoholisme er det nok langt i fra, men så uendelig trist og dårlige signaler bedriften sender når man MÅ ha med alkohol selv på et døgns utflukt med barna. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CabinCruiser skrev:

Tja, det blir litt vekt når man skal dra med seg 3 antrekk, rødvin, drona og kamera i tillegg til alle hudpleieproduktene man eier

Ja, de trenger ikke MYE klær. Trelangsprinsippet. Og ett skift for innerste lag.  Og så må de legge av seg det med å skifte, dusje og jåle seg på tur. Blir jo mye ekstra med unger, såklart.... så mye bagasje blir det jo. 4 soveposer, liggeunderlag...kanskje litt fotoshootrekvisitter også skal med?.en glassflaske med rødvin...veier jo " et tonn" ...slik hadde jeg glatt droppet. . men de skulle vel bo på betjente hytter? De nevnte det tidligere ihvertfall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykkelhjelmen er i det minste komt på de voksne denne gangen! Men ser at barna i sykkelvogna ikke har hjelm.. 🤔 Men i og med at de fleste bildene er iscenesatt, kan det jo tenkes at hjelmene kom på (eller av..) etter fotoshooten. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
46 minutter siden, Klink skrev:

Det gjør jeg også. 

1 glass til lunsj og 2 på kvelden er vel ikke så mye. 

Men enig i at de bør passe seg når de har med barn på tur. 

3 vinglass daglig tilsvarer over 4 flasker vin i uka, det er alt annet enn bra 🙈

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...