Teethgrinding Skrevet 1. februar 2019 #141 Skrevet 1. februar 2019 5 minutter siden, Trulteskogen skrev: Som kvinne vil jeg heller ha barn med en ung og pen mann, enn en stygg mann. Stabilitet har kvinner i seg selv. Kvinner utkonkurrerer menn i høyere utdanning og prestisjeyrker. Tror dere menn nok må innse at vi lever i en nyere tid hvor krav til mannens estetikk på partnermarkedet bare øker. Du prøver å provosere, men er er bare hjertens enig! Det eneste problemet, et bittelite hår i suppa, er at den strategien slår hardt tilbake på kvinnen som følger den. Hvis det er barn og stabil familie du vil ha er det altså det verste du overhodet kan finne på. Men pene barn får du. Kanskje. Små lubne menn med hårtap vinner en fin dame hvis han makser sine sjanser. Damer som makser sine sjanser med en fin mann blir som regel pult og forlatt. Det kalles Tinder og kjøttmarkedet på byen. Under pari damer ligger oppover hver eneste dag, men må virkelighetsorientere seg grovt når de leter etter en ektemann. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #142 Skrevet 1. februar 2019 On 1/31/2019 at 9:54 PM, AnonymBruker said: Gud her var det man ekle mennesker. Selvføgelig er det håp for deg!! Du er 35, ikke 55. Prøv deg på Tinder og nettdating. En bekjent er 38 år og gravid nå. En annen familievenn fikk sitt første barn som 45 åring. Begge i Stavanger da, her fødes det jo flere barn enn gjennomsnittet så kanskje luften er ekstra fruktbar her:pEllers kan du jo fryse eggene dine? Jeg har tenkt på dette selv hvis jeg er singel i 30 årene. Anonymkode: 52ddb...0af Det får du ikke lov til i Norge. Anonymkode: c2957...336
Gent82 Skrevet 1. februar 2019 #143 Skrevet 1. februar 2019 (endret) 10 minutter siden, Trulteskogen skrev: De har så gode odds så, en velutdannet mot og en vakker far = suksess! Ja såklart, håper det går bra 😉, men du får jeg spørre om aldersforskjellen deres? Mellom deg og det unge vakre neket du har barn med mener jeg🙂🙂 Endret 1. februar 2019 av Gent82
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #145 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Arcturus skrev: Du prøver å provosere, men er er bare hjertens enig! Det eneste problemet, et bittelite hår i suppa, er at den strategien slår hardt tilbake på kvinnen som følger den. Hvis det er barn og stabil familie du vil ha er det altså det verste du overhodet kan finne på. Men pene barn får du. Kanskje. Igjen prøver du å provosere. Virkeligheten er slik at kvinner fint kan akseptere å i en periode bo med en pen mann og ha et greit familieliv i noen år, for deretter å fly videre til neste kjekkas og gjennomgå runde to med nye barn, så lenge barna blir pene! Det er jo de pene mennene som har størst reproduktiv suksess. Mao er det de pene mennene vi kvinner vil ha barn med. Stabilitet er altså på langt nær hovedprioriteten. Akkurat nå, Arcturus skrev: Små lubne menn med hårtap vinner en fin dame hvis han makser sine sjanser. Har aldri skjedd. Små lubne menn er pariakaste. Til nød handler det om mercyfuck, og det er ikke ensbetydende med å vinne noe som helst. Med mindre du tar i betraktning av kvinnen vinner en morsom historie hun kan le av når hun snakker med venninnene sine. "Haha, jeg gikk til sengs med den eklingen, ja jeg syntes skikkelig synd på ham, og det var like ekkelt som jeg trodde, å guuud, nå skal dere høre LMAO"! Dessverre er det et stor antall stygge menn som aldri får barn men som ønsker barn, til tross for at de har både hår og en veltrent kropp og velfylt bankkonto. Det å lykkes sjarmere en dame for en natt til tross for styggheten sin, hvor dama ser på deg som et crazy sosialt eksperiment hun kan fortelle venninnene sine om, er milevis unna å finne seg en kone som finner det attraktiv nok til å høre på deg syte og klage om håravfallet ditt i 30 år fremover Akkurat nå, Arcturus skrev: Damer som makser sine sjanser med en fin mann blir som regel pult og forlatt. Det kalles Tinder og kjøttmarkedet på byen. Under pari damer ligger oppover hver eneste dag, men må virkelighetsorientere seg grovt når de leter etter en ektemann. Digg å pule en fin mann da! Man vinner jo uansett! Mange damer som satser på å få pene barn på den måten! Det er det fysiske begjæret som driver kvinnene skjønner du. Kvinner vil selvsagt heller ha sex med masse pene menn, enn å være stuck med en stygg mann vi ikke tenner på. 1
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #146 Skrevet 1. februar 2019 7 minutter siden, Gent82 skrev: Ja såklart, men du får jeg spørre om aldersforskjellen deres? Mellom deg og den unge vakre idioten du har barn med mener jeg Jeg vet ikke hvem du refererer til, for jeg er da slettes ikke sammen med en idiot. Merkelig måte å henvende deg til folk du ikke kjenner på da, skulle tro du var bitter for et eller annet
Gent82 Skrevet 1. februar 2019 #147 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Trulteskogen skrev: Jeg vet ikke hvem du refererer til, for jeg er da slettes ikke sammen med en idiot. Merkelig måte å henvende deg til folk du ikke kjenner på da, skulle tro du var bitter for et eller annet Jeg endret det til litt hyggeligere. Men jeg trodde du sa han var sexy og tilbakestående. Uansett dah, hvor gamle er dere? 1
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #148 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Jeg endret det til litt hyggeligere. Men jeg trodde du sa han var sexy og tilbakestående. Uansett dah, hvor gamle er dere? Han er flere år yngre enn meg, det er alt som betyr noe 2
Gent82 Skrevet 1. februar 2019 #149 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Trulteskogen skrev: Han er flere år yngre enn meg, det er alt som betyr noe Ooooh, flere år du olala 😅
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #150 Skrevet 1. februar 2019 Nei hva skal en aldrende mann gjøre når sædcellene er på siste kjøret. Sitte på KG og diktere at bertene må slutte å nekte. "Dere må da skjønne å ta til takke med alle menn som fremdeles kan sprute og vakle". Lite visste da den aldrende mannen At det var lite som var så attraktivt for madammen Som en gammel manns kropp Så hun sa heller stopp. 4
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #151 Skrevet 1. februar 2019 Tror dessverre at gorillaen hadde nektet, men.. 1
Gent82 Skrevet 1. februar 2019 #152 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Trulteskogen skrev: Tror dessverre at gorillaen hadde nektet, men.. Det er jeg uenig i.
Gent82 Skrevet 1. februar 2019 #153 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Trulteskogen skrev: Du er en aldrende mann. Foreslår at du innser at du ikke har noe du skulle ha sagt. Psst... Nå går du litt crazy her. 😂 1
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #154 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Gent82 skrev: Psst... Nå går du litt crazy her. 😂 Sier han som kaller folk idioter og crazy om hverandre. Så snart man påpeker en manns aldring er det krise 1
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #156 Skrevet 1. februar 2019 Ja takk for å demonstrere enkelte menns innbitte behov for å oppfordre kvinner til å ikke prioritere mannens utseende, som strategi for å prøve heve sine egne i utgangspunkte lave odds for å nå opp i partnermarkedet. Like feilslått hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #157 Skrevet 1. februar 2019 Hva skjedde med dette tråden a? Peace and love✌ Anonymkode: 8ebd3...b9f 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #158 Skrevet 1. februar 2019 Mange sier så lettvint "dra til Danmark", men å være alenemor, selv med sterkt barneønske, kan være virkelig utfordrende og noe man bør tenke grundig over før man setter i gang. Selv ble jeg gravid med en FF, og valgte å beholde barnet fordi jeg var 36, og tenkte at dette er min eneste sjanse. Det har vært ufattelig tøft, mye fordi verken han eller familien min stiller opp, Jeg er enormt glad i sønnen min, men det er en kontinuerlig utfordring å få hverdagen til å gå rundt, og jeg ser at jeg ikke tenkte godt gjennom konskvensene av valget mitt dengang...Og jeg kan bare glemme å finne kjærligheten i denne krevende småbarnsperioden. Det har jeg overhodet ikke overskudd til. Anonymkode: d48a0...256 8
Teethgrinding Skrevet 1. februar 2019 #159 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, Trulteskogen skrev: Ja takk for å demonstrere enkelte menns innbitte behov for å oppfordre kvinner til å ikke prioritere mannens utseende, som strategi for å prøve heve sine egne i utgangspunkte lave odds for å nå opp i partnermarkedet. Like feilslått hver gang. Vel. Tinder-statistikk viser at 80% av kvinner går for 20% av mennene. Den samme statistikken gjelder ikke for menn. Formålet med å gi råd om å senke standarden for å finne noen å få barn med er jo for å motvirke denne statistikken. Fordi kvinner ender opp barnløse, som har spørsmålet i tråden. 1
Trulteskogen Skrevet 1. februar 2019 #160 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, Arcturus skrev: Vel. Tinder-statistikk viser at 80% av kvinner går for 20% av mennene. Den samme statistikken gjelder ikke for menn. Formålet med å gi råd om å senke standarden for å finne noen å få barn med er jo for å motvirke denne statistikken. Fordi kvinner ender opp barnløse, som har spørsmålet i tråden. Menn går for 80% av kvinnene initielt, men når det skal sorteres er det slik at selv stygge menn går etter de 20% peneste damene. Det sier seg selv at stygge menn må senke standarden for å finne noen å få barn med. Stadig flere menn ender opp som barnløse, og studier viser at menn sliter mer psykisk grunnet ufrivillig barnløshet enn hva kvinner gjør. Så; touchè igjen! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå