Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 31.1.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Hæ? Får du eggløsning kan du bli gravid. 

Anonymkode: fd89d...065

"Faktisk er det slik at man regner med at det er vanskelig å bli gravid de siste 10 år før overgangsalder- og det uavhengig av når dette skjer. Det er ikke slik at en regelmessig mens i 40-årene er et bevis på fruktbarhet, slik mange tror. "

https://www.overgang.no/tema/173/article/item/null/barn-i-siste-liten

Anonymkode: c87b6...b01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2019 den 13.03, AnonymBruker skrev:

Men hva mener du her da? Det er jo slik at dere kvinner kjøper ofte sexy undertøy for å lokke mannen. Påstår du at du ikke sminker deg for å pynte deg når det er menn til stede du da? Forstår ikke hva du og andre kvinner mener når dere sier at dere kjøper sexy undertøy men så sier du at det ikke skal bety noe fordi du var singel? Men hvorfor kjøpte du undertøyet da?

Anonymkode: 83841...27f

Å Gud...hvorfor jeg kjøper undertøy? Neeei, altså jeg trodde undertøy var noe de fleste kjøpte jeg? Men nå skjønner jeg jo at det at jeg er singel betyr at jeg ikke bør gå med undertøy?

Poenget mitt er: jeg kjøper fint undertøy TIL MEG SELV. Ingen mann ser det og da tenker du "hva er vitsen?" Fordi alt vi kvinner skal gjøre er for menn da?

Hvorfor sminker jeg meg? Jeg sminker meg om jeg går ut, uansett om jeg skal møte en venninne eller skal i familieselskap. Ikke for menn. Nå må dere slutte å tro vi gjør alt for å behage dere.

Ja mange damer er slik og konkurrerer med hverandre om å være mest attraktiv og best likt for litt pulings, men de fleste kjøper fine klær fordi de ønsker å gå med fine klær.

Anonymkode: 1df1d...8ca

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og avsporinger.

Raven Emerald, mod.

AnonymBruker
Skrevet

34 og barnløs. Vært på 22 tinderdater. Møtt en jeg liker litt. Får se hva tiden bringer. Aldri vært så opptatt av barn.

Anonymkode: 8ebd3...b9f

AnonymBruker
Skrevet

34 år, barnløs og singel. Har vært uheldig med de jeg har møtt, og nå har jeg gitt opp. Ikke alle er like heldige her i livet.

Anonymkode: e5b5d...813

• 10 måneder senere...
Skrevet

... 

Anonymkode: 754ee...48c

Skrevet
På 4.2.2019 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Om ikke akkurat 100 % sterile de siste ti årene, så ihvertfall sterkt nedsatt fruktbarhet. Sjansen for å bli gravid er gjerne minimal, men ikke helt fraværende. Det er jo også eksempler på kvinner som begynte å prøve på å bli gravide i 20-årene men aldri lyktes, plutselig blir gravide (på naturkig vis) på sine "gamle dager". Plutselig kan det slumpe til å skje. Jeg sluttet på p-piller da jeg var ca 33-34. Den eneste gangen jeg ble gravid, var jeg 39 (ville fylt 40 når barnet ble født om jeg ikke hadde spontanabortert). Gynekologen sa til meg at på min alder er det kanskje 1-2 egg i løpet av et år som er brukbare, jeg kan ta piller for å modne flere egg for å få flere sjanser. Men jeg ønsker ikke det. Når det ikke har skjedd til nå, kan det egentlig være det samme. 

Anonymkode: 754ee...48c

Men nå er jeg 43 år og høygravid. Livet byr på noen overraskelser innimellom! 

• Liker 1
Skrevet

Er da ikke noe krise å være barnløs da...

Anonymkode: d46b0...835

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk som 35 åring. Hadde sex 1 gang uten prevansjon og boom...

Er nå straks 6 mnd på vei 

• Liker 2
Skrevet
På 31.1.2019 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Ok, hva er egentlig ditt poeng? Tror du ikke jeg er klar over at sjansene minsker jo eldre man blir? At du skal på død og liv påstå at jeg mulig ikke er fruktbar til tross for at jeg har vært gravid, ser jeg ikke helt poenget med. At jeg må skjønne at sjansene er såpass små, og at jeg mest sannsynlig ikke kan bli gravid? Forstår faktisk ikke denne "kveruleringen. " men sånn er det nå på et forum da. Du snakker til meg som om jeg er et barn." Fine egg en dag, og ikke fine dagen etter? " Når har jeg fremstått så idiot? 

TS

Anonymkode: 539c1...796

Ikke hør på dette her! Jeg er 37 og ble gravid med en gang vi forsøkte å bli det! Jeg har to barn fra før da men alikavel . Du kan nok fortsatt bli gravid i noen år til!

Men ville aktivt gått inn for å møte en mann nå☺️

Anonymkode: 7c822...6c9

• Liker 1
Skrevet
På 31.1.2019 den 17.28, AnonymBruker skrev:

At man blir gravid betyr ikke nødvendigvis at man fortsatt er fruktbar. Eggene blir dårlige med alderen slik at embryoet går til grunne etter kort tid slik at det ender i en tidlig spontanabort.

Anonymkode: d8479...ab2

Men det betyr ikke at man er steril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...