AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #281 Skrevet 8. februar 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du opplever mine meninger som slemme er liksom ditt problem. Jeg sier det ikke for å være slem. Jo, takk! God helg! Anonymkode: f993a...406 Du sier heller ikke for å være snill. Særlig når ingen har spurt deg om din mening. Jeg driter i hva du sier . Du er ikke en viktig person i mitt liv og alle har forskjellige meninger. Jeg har mye rare meninger sikker selv, men ikke alltid alle vil høre de hele tiden. Og hvertfall når det ikke er snilt! Noe å tenke over. Anonymkode: 5b38d...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #282 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du sier heller ikke for å være snill. Særlig når ingen har spurt deg om din mening. Jeg driter i hva du sier . Du er ikke en viktig person i mitt liv og alle har forskjellige meninger. Jeg har mye rare meninger sikker selv, men ikke alltid alle vil høre de hele tiden. Og hvertfall når det ikke er snilt! Noe å tenke over. Anonymkode: 5b38d...d9a Så lenge vi lever i Norge så har vi ytringsfrihet. Ikke alt trenger å bli sagt, men det er lov. Denne tråden inneholder mange meninger, og ikke bare svar på ts’s spørsmål. Du trenger jo ikke bry deg om min mening, men på kg vil du alltid få svar fra alle, uavhengig om du har spurt. Tål det, eller unngå kg. Anonymkode: f993a...406
Becka Skrevet 8. februar 2019 #283 Skrevet 8. februar 2019 Dere AB som nå krangler i denne tråden. Kan dere ikke få dere et nick, så er det lettere å følge med. ( eller så har dere nick men vil ikke bruke dem i dette tilfellet. ) Jeg er forsåvidt enig med en av AB. At man man få lov å ha sin mening. Og ikke alle pakker inn sin mening i silkepapir. Men vis respekt! Det er det viktigste. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #284 Skrevet 8. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Aah! #krenka.. Bare drit i å ta det innover deg da.. Er det bare for å såre tror du? Ikke min feil at du blir såra av en annens mening. Jeg syns det er synd i barn som må vokse opp med gamle foreldre. Jeg syns at 35år er absolutt det siste året en kvinne bør føde et barn. Mine meninger. Jeg bryr meg en døyt om folk faktisk får barn når de er 40, men det endrer ikke meningen min. Du må jo tåle at det finnes andre meninger der ute. Anonymkode: f993a...406 Og hvis ingen menn vil ha deg, hva foreslår du da? Skal vi bare skytes vi da? Håper virkelig ikke du har barn. Da syns jeg synd på de, som har en så dømmende mor. Anonymkode: 1870b...039 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #285 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvis ingen menn vil ha deg, hva foreslår du da? Skal vi bare skytes vi da? Håper virkelig ikke du har barn. Da syns jeg synd på de, som har en så dømmende mor. Anonymkode: 1870b...039 Du påpeker gang på gang at du ikke håper at denne AB’n har barn. Litt slitsomt å lese at du dreger ut dette. Bare la det ligge nå. Anonymkode: 4b88d...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #286 Skrevet 8. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du påpeker gang på gang at du ikke håper at denne AB’n har barn. Litt slitsomt å lese at du dreger ut dette. Bare la det ligge nå. Anonymkode: 4b88d...6c8 Gang på gang? 2 ganger skrev jeg det. Kun fordi det er så sjokkerende at en person kan oppføre seg sånn. Men du syns mobbing er greit eller??? Anonymkode: 1870b...039
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #287 Skrevet 8. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gang på gang? 2 ganger skrev jeg det. Kun fordi det er så sjokkerende at en person kan oppføre seg sånn. Men du syns mobbing er greit eller??? Anonymkode: 1870b...039 Ser jo du holder på hele veien her. Bare å ikke bry seg. Anonymkode: 4b88d...6c8
Fredagslunch Skrevet 8. februar 2019 #288 Skrevet 8. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Aah! #krenka.. Bare drit i å ta det innover deg da.. Er det bare for å såre tror du? Ikke min feil at du blir såra av en annens mening. Jeg syns det er synd i barn som må vokse opp med gamle foreldre. Jeg syns at 35år er absolutt det siste året en kvinne bør føde et barn. Mine meninger. Jeg bryr meg en døyt om folk faktisk får barn når de er 40, men det endrer ikke meningen min. Du må jo tåle at det finnes andre meninger der ute. Anonymkode: f993a...406 Jada, bare sitt der og men det så mye du vil du. Men naturen mener det annerledes, tydeligvis. Så lenge en kvinne kan få barn naturlig (og jeg tror faktisk at flere "eldre" hadde fått det til dersom de faktisk hadde prøvd), så mener naturen at kvinnen er ung nok til å bli mamma. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #289 Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, Fredagslunch skrev: Jada, bare sitt der og men det så mye du vil du. Men naturen mener det annerledes, tydeligvis. Så lenge en kvinne kan få barn naturlig (og jeg tror faktisk at flere "eldre" hadde fått det til dersom de faktisk hadde prøvd), så mener naturen at kvinnen er ung nok til å bli mamma. Ja, takk. Akkurat dette. Min mening. Flott om naturen vil det anerledes. Flott om de som ønsker barn får barn. Men jeg syns det er gammelt. Anonymkode: f993a...406
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #290 Skrevet 12. februar 2019 På 1.2.2019 den 21.27, Trulteskogen skrev: Det finnes da plenty av damer som er sammen med menn hvor mennene er penere enn damene. Kjenner ca like mange par hvor mannen er penere enn dama, og omvendt. Kanskje du tilhører en krets hvor dere mannfolk ikke har mulighet til å tiltrekke dere andre enn damer som er ganske enkle i hodet, hvor eneste fordel er at de ser pene ut. Da er det jo klart at det blir utseendet som trumfer, når øvrige egenskaper er i manko. Jeg synes også å høre det du sier fra først og fremst menn som ikke selv har utseendet med seg. Menn som ikke ser ut som et fruktfat selv er veldig ivrige med å prøve få kvinner til å tro at vi må velge de, fordi vi kommer til å bli forgudet og aldri forlatt. Men det menn glemmer er at vi kvinner ønsker oss pene barn, blant mange andre gode egenskaper vi ønsker for barna våre. Og pene barn forutsetter en pen mann. Pene damer er lite interesserte i å date menn som er lengre ned på penhetsskalaen enn de selv. Det er litt rart at menn ikke skjønner at kvinner heller vil være single og få barn via donor enn å få barn med en mann som ikke er på samme nivå eller høyere enn de utseendemessig. Hvordan er det for deg å vite at dersom du er styggere enn dama di, vil hun alltid lengte etter en penere mann og forbanne seg over at hun ikke fant alt i en pakke? Hun vil aldri få de orgasmene med deg som hun garantert ville ha fått med en skikkelig pen mann? Det er ikke deg hun vil ha, men hun tok til takke. Damn, det må være en tøff pille å svelge at dama ikke finner deg fysisk tiltrekkende men tenker at alt du har å bidra med er stabilitet. Ikke rart at de fleste som initierer brudd er kvinner. Nei, kvinner, gå etter den mannen dere vil ha. Velg dere ut den fineste, dersom han også har de andre egenskapene dere ser etter. Ikke nøy dere for en som er stygg eller mindre pen enn hva du drømmer om. Det vil ikke fungere seksuelt mellom dere og barna vil bli styggere enn deg. Jeg går ut fra at dette var ironi? Det er ikke gitt at barna blir pene selv om foreldrene er pene. Min erfaring sier tvert i mot. Det er ikke få ganger jeg har blitt overrasket over at barna ikke har blitt penere enn de har blitt, når man ser foreldrene. Jeg har barn med en mann som du vil kalle for mindre heldig med utseende. Men han har alle de rette tingene allikevel ifht utseende. God høyde, slank, muskuløs, god kroppsbygning. Jeg er litt over snittet pen. Barna? Vakre. Den ene tar modelloppdrag. Anonymkode: 876bc...fa5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #291 Skrevet 12. februar 2019 Jeg er også 35 og barnløs. Null stress. Man er aldri for gammel for adopsjon. Anonymkode: 7cc88...760
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #292 Skrevet 12. februar 2019 På 1.2.2019 den 21.56, Gent82 skrev: Godt å høre Da kan ts vente 5 år til med å få barn. Genialt Alt dette bråket for ikkeno..crazy, huh? Det er individuelt, det er poenget her! Ingenting som er hogd i stein. Du kan få barn tett på overgangsalderen, og noen blir infertil lenge før. Anonymkode: e6ddf...c92
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #293 Skrevet 12. februar 2019 På 8.2.2019 den 22.21, AnonymBruker skrev: Ja, takk. Akkurat dette. Min mening. Flott om naturen vil det anerledes. Flott om de som ønsker barn får barn. Men jeg syns det er gammelt. Anonymkode: f993a...406 Jeg fikk barna mine da jeg var 34 og 36. Funker utmerket. Jeg tjener godt og har rukket å opparbeide meg en posisjon på jobb der ingen rynker på nesa om jeg må være hjemme med sykt barn osv (som i dag!). Fleksible muligheter for å ta ut ferie. Er ferdig med festing osv, så i helgene har jeg fullt fokus på barna! Trygge gode unger som ligger langt framme i utvikling. Men du synes det er bedre å være mamma på 25. Med leid leilighet, usikker inntekt, og med barnevakt i hytt og pine når mor skal ut på fest? Anonymkode: 0af97...57e 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #294 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også 35 og barnløs. Null stress. Man er aldri for gammel for adopsjon. Anonymkode: 7cc88...760 Æh? Tror du det? Alle adopsjonsbyråer har en øvre aldersgrense på hvem de tillater å adoptere. Anonymkode: cd2db...887 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #295 Skrevet 12. februar 2019 Jeg er 38, singel og har lyst på flere barn. Anonymkode: e51e6...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #296 Skrevet 12. februar 2019 Jeg ber snart denne tråden om å stenges, for den okkuperes av 2 stk AB`er som bare er ute etter å krangle med hverandre. Dritt lei av å måtte lese gjennom en hel haug av gjentakende krangling om det samme for å komme til ordentlige innlegg i tråden. Dere får krangle videre privat!! Dette er MIN tråd. Så kutt ut! For å oppdatere mine egne tanker. Så har jeg nå kikket litt mer på klinikker i Danmark. Men har tenkt å gi meg selv maks et halvt års tid med dating, før jeg tar et endelig valg. Jeg tror det er hva som er planen, akkurat nå. TS Anonymkode: 539c1...796 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #297 Skrevet 12. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk barna mine da jeg var 34 og 36. Funker utmerket. Jeg tjener godt og har rukket å opparbeide meg en posisjon på jobb der ingen rynker på nesa om jeg må være hjemme med sykt barn osv (som i dag!). Fleksible muligheter for å ta ut ferie. Er ferdig med festing osv, så i helgene har jeg fullt fokus på barna! Trygge gode unger som ligger langt framme i utvikling. Men du synes det er bedre å være mamma på 25. Med leid leilighet, usikker inntekt, og med barnevakt i hytt og pine når mor skal ut på fest? Anonymkode: 0af97...57e Eide enebolig, hadde fast jobb etter bachelor og ektemann innen jeg var 25 år. 25 er ikke ungt. Det er normal alder for barn. Stor forskjell på 19 og 25.. Drikker heller ikke alkohol Kjenner maaaange over 35 som ikke har trygge og gode unger som er innafor utviklingstrinnet sitt. Anonymkode: f993a...406 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #298 Skrevet 12. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ber snart denne tråden om å stenges, for den okkuperes av 2 stk AB`er som bare er ute etter å krangle med hverandre. Dritt lei av å måtte lese gjennom en hel haug av gjentakende krangling om det samme for å komme til ordentlige innlegg i tråden. Dere får krangle videre privat!! Dette er MIN tråd. Så kutt ut! For å oppdatere mine egne tanker. Så har jeg nå kikket litt mer på klinikker i Danmark. Men har tenkt å gi meg selv maks et halvt års tid med dating, før jeg tar et endelig valg. Jeg tror det er hva som er planen, akkurat nå. TS Anonymkode: 539c1...796 Hadde ikke du fått nok svar? Bare å drite i å sjekke tråden da .. Anonymkode: f993a...406
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #299 Skrevet 12. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også 35 og barnløs. Null stress. Man er aldri for gammel for adopsjon. Anonymkode: 7cc88...760 Selvfølgelig blir man for gammel for adopsjon! De fleste byråer setter grensa ved 40. Null stress du liksom Anonymkode: f993a...406 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #300 Skrevet 12. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eide enebolig, hadde fast jobb etter bachelor og ektemann innen jeg var 25 år. 25 er ikke ungt. Det er normal alder for barn. Stor forskjell på 19 og 25.. Drikker heller ikke alkohol Kjenner maaaange over 35 som ikke har trygge og gode unger som er innafor utviklingstrinnet sitt. Anonymkode: f993a...406 Annerledes på bygda enn i byen 😀 Anonymkode: 0af97...57e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå