Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du har genene på din side og lett kan bli gravid når du er snart 40, så er det slemt å lure andre kvinner til å vente så lenge med å få barn da en del har nedsatt fruktbarhet som 39 åringer.  Mange vet kanskje ikke at toget har gått når de forsøker å få barn som 40 åring.

Anonymkode: 25d18...587

Slemt??? Tror du alle som venter med å få barn er fordi de vil det selv? Det handler om å møte den riktige personen. Gi trygghet for barnet. Tror du alle har et valg om å vente. Nei, det er det ikke. Mange møter en del gutter som er ubrukelige, man håper at han er den rette, og bruker tiden sin på han. Og etter et år så gir man gir man opp til slutt fordi det skjærer seg. Også går man videre.og plutselig har du brukt så mange år av livet sitt at du plutselig er 35 år. Særlig med de nye sjekke appene som tinder m.m der gutter og jenter ikke gir hverandre en sjanse en gang. Dette som irritere meg er dere som ble gravide med en random kar med 2 forskjellige karer skal komme å gi oss andre lekser og at det er så dumt å vente bla bla bla. Så hvem er slem? Jeg som gir et lite håp eller du som dømmer? Jeg bare spør. 

Anonymkode: 5b38d...d9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du har genene på din side og lett kan bli gravid når du er snart 40, så er det slemt å lure andre kvinner til å vente så lenge med å få barn da en del har nedsatt fruktbarhet som 39 åringer.  Mange vet kanskje ikke at toget har gått når de forsøker å få barn som 40 åring.

Ps, jeg tror de fleste vet at toget har gått når de er 40 år. Men så er vi så heldige i 2019 at Ivf og diverse andre hjelpemidler kan hjelpe. Man kan donere egg. Så legg fra deg tanker fra 1800 tallet. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps, jeg tror de fleste vet at toget har gått når de er 40 år. Men så er vi så heldige i 2019 at Ivf og diverse andre hjelpemidler kan hjelpe. Man kan donere egg. Så legg fra deg tanker fra 1800 tallet. 

Huff. Heldige for hvem? Barnet som strengt tatt må besøke mamma på gamlehjem etter ungdomsskola? 

Anonymkode: f993a...406

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er da vel INGEN her som lurer TS eller andre kvinner! Nå må du gi deg! Opplyse er greit, si det er umulig er ikke greit, for det er løgn.

Anonymkode: 8ebd3...b9f

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Heldige for hvem? Barnet som strengt tatt må besøke mamma på gamlehjem etter ungdomsskola? 

Ja, akkurat det ville en uvitne folk som deg skrevet. Bare fordi du ser ut som en gammel kjerring når du er 45 år, så trenger ikke vi andre å gjøre det samme. 

Velkommen til 2019, det er fremtiden. Så kan du leve i gamledager. Det vi kvinner ikke hadde noe rettighet. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er da vel INGEN her som lurer TS eller andre kvinner! Nå må du gi deg! Opplyse er greit, si det er umulig er ikke greit, for det er løgn.

Anonymkode: 8ebd3...b9f

Amen🙌🏼

Skrevet
På 6.2.2019 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du har så jævla lyst på barn så er det tull. Hva er det kvinner over 30 år ikke skjønner med at fruktbarheten dropper? Sånne som ts som begynner å bli ganske langt opp i åra, og fremdeles ikke føler seg klar for barn, de blir aldri klar. Best om de ikke får barn da. Og ikke ha det stabilt økonomisk før du er 35 er ikke normalt. Hvor treig er du ikke da? Må være folk som ikke gidder starte studier etter vgs. Hadde noen på universitetet som var ganske gammel, og disse var nok typiske dankerne på vgs. Kommer du i gang tidlig, så bør du ha det stabilt med en jobb før du fyller 30. Rekker godt en master lenge før den tid.  

Og disse du skakker om - de høyt utdannende som må gå i midlertidige stillinger, de må faktisk skjønne at man ikke alltid får i pose og sekk. Prioriterer du karriere, så må du tåle at du kanskje misser sjansen for barn. 

Fyfaen å stygg og dømmende du er...

Helt vanvittig å sitte å lire av seg så mye hat 

• Liker 3
Skrevet
På 31.1.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en del uflaks på kjærlighetsfronten, og er forsatt i en alder av 35 forsatt barneløs ( og singel selvfølgelig. ) Jeg holder på å prøve å date litt. Men det er vanskelig å finne noen som nr. 1, kunne tenke seg flere barn. Jeg er i tillegg håpløst kresen selv. er det håp egentlig, å finne noen, få barn, før det er for sent? 

Er det noen der som er på min alder og ikke har fått barn ennå, men som har lyst på? Hvordan takler dere dette, og dating? 

Anonymkode: 539c1...796

Jeg traff min mann når jeg var 33 år, også ble jeg gravid nå alder av 37 år. Ble 38 nå. Så ikke gi opp helt enda🙌🏼 Vet at mange møter drømmemannen og setter i gang etter et år. Man er i den situasjonen man er, også skal man prøve å gjøre så godt man kan. Lev livet og gjør ting som gjør deg lykkelig. Jeg blir så utrolig lei av av at folk skal dra deg ned, og legge « fakta» på bordet for å si « hei, du har levd feil» du skulle jo blitt gravid når du var 25 år🤦🏽‍♀️ 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Rucula skrev:

Fyfaen å stygg og dømmende du er...

Helt vanvittig å sitte å lire av seg så mye hat 

Ikke ork å bruk tiden på denne en gang. Sikkert en bitter dame/mann som føler dette må gå utover andre. Man blir ganske så Tøff når man skriver på nett🤦🏽‍♀️

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ork å bruk tiden på denne en gang. Sikkert en bitter dame/mann som føler dette må gå utover andre. Man blir ganske så Tøff når man skriver på nett🤦🏽‍♀️

Men det er jo helt sjukt å sitte å skrive med mål om å såre andre mennesker..

Er ikke rart det blir krig og faenskap i verden

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Rucula skrev:

Nei, det er helt sjukt! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Rucula skrev:

Aah! #krenka.. Bare drit i å ta det innover deg da.. Er det bare for å såre tror du? Ikke min feil at du blir såra av en annens mening. Jeg syns det er synd i barn som må vokse opp med gamle foreldre. Jeg syns at 35år er absolutt det siste året en kvinne bør føde et barn. Mine meninger. Jeg bryr meg en døyt om folk faktisk får barn når de er 40, men det endrer ikke meningen min. Du må jo tåle at det finnes andre meninger der ute. 

Skrevet
På 6.2.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Er 38 år og førstegangsgravid, så den statistisk din kan du putte langt opp i .... 

Og så da? Du er jo bare et eksempel, akkurat som meg, på at kvinner er kvinner. Det betyr jo bare at du kommer senere i overgangsalderen enn meg. Kvinner kommer i overgangsalderen en gang mellom 45 og 55 år, iflg. tallenes tale. At du er gravid nå, betyr bare at du kanskje ikke kommer i overgangsalderen før du er f.eks. 50 eller 52. Hvem vet?

Det er det som er det skumle. Man vet aldri. Overgangsalderen ligger i fremtiden, og den kan ingen spå. Derfor er det ikke lurt å vente, og derfor er det lurt å ikke innbille seg at det går knirkefritt å bli gravid som 40 åring.

Anonymkode: cd2db...887

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aah! #krenka.. Bare drit i å ta det innover deg da.. Er det bare for å såre tror du? Ikke min feil at du blir såra av en annens mening. Jeg syns det er synd i barn som må vokse opp med gamle foreldre. Jeg syns at 35år er absolutt det siste året en kvinne bør føde et barn. Mine meninger. Jeg bryr meg en døyt om folk faktisk får barn når de er 40, men det endrer ikke meningen min. Du må jo tåle at det finnes andre meninger der ute. 

Jeg er ikke krenket..det er ikke meg dette gjelder.

Jeg bare synes du har en stygg måte å prate til andre mennesker på. Jeg tenker at et menneske som finner glede i å være slem mot andre har det ikke godt med seg selv.  Er man glad og fornøyd med livet så sprer man ikke galle på den måten

Så jeg må bare si, god bedring. 

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Rucula skrev:

Jeg er ikke krenket..det er ikke meg dette gjelder.

Jeg bare synes du har en stygg måte å prate til andre mennesker på. Jeg tenker at et menneske som finner glede i å være slem mot andre har det ikke godt med seg selv.  Er man glad og fornøyd med livet så sprer man ikke galle på den måten

Så jeg må bare si, god bedring. 

Hva er det som er så stygt? Er det at jeg faktisk mener at damer over en viss alder ikke burde få barn? Skriver jeg det på en stygg måte? Hva er det? For meg virker det bare som om det ikke tåles andre meninger. Jeg er generelt veldig glad og fornøyd med livet, takk. På kvinneguiden er dette et typisk «jeg føler meg krenka» utsagt. Sånn «ts, ikke bry deg, den personen har det ikke godt i sitt eget liv». Bygger bare under det at jeg føler at mange lar seg krenke. Nesten så det blir komisk. Folk er så sykt hårsåre. Det er så enkelt som å bare ikke svare hvis du ikke tåler å høre.. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synd på barn???? Altså glem de som blir mishandlet, glem de som blir misbrukt, glemt barn som bor med fattige foreldre, glem barn som blir nedpriotert av sine foreldre. Det er absolutt ikke synd på dem. Men det er synd på de som får foreldre som er såååååå gamle som oss. Stakkars barn som blir elsket, bor på et godt hjem og får kjempe fine besteforeldre. Ja, la oss synes synd på dem. 

Du kan ikke være så smart. Føler meg ikke krenket, men trist at det finnes sånne folk som deg i verden som ikke vet opp og ned. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd på barn???? Altså glem de som blir mishandlet, glem de som blir misbrukt, glemt barn som bor med fattige foreldre, glem barn som blir nedpriotert av sine foreldre. Det er absolutt ikke synd på dem. Men det er synd på de som får foreldre som er såååååå gamle som oss. Stakkars barn som blir elsket, bor på et godt hjem og får kjempe fine besteforeldre. Ja, la oss synes synd på dem. 

Du kan ikke være så smart. Føler meg ikke krenket, men trist at det finnes sånne folk som deg i verden som ikke vet opp og ned. 

Ja hun virker ikke helt frisk stakkars

Anonymkode: 1d8bc...066

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det skrevet at det ikke er synd på de andre du nevner? Blir som å si at jeg ikke kan være sulten fordi barn i Afrika sulter.. Selvfølgelig fælt at barn ikke har det bra hjemme, men jeg kan også syns synd i de som har gamle foreldre

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det skrevet at det ikke er synd på de andre du nevner? Blir som å si at jeg ikke kan være sulten fordi barn i Afrika sulter.. Selvfølgelig fælt at barn ikke har det bra hjemme, men jeg kan også syns synd i de som har gamle foreldre

Jeg kunne sikkert skrevet 1000 ting som er slemt. Men samtidig får jeg ikke noen ingen ting ut av det. Så derfor sier jeg bare, deg om det! Ha en fin helg! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne sikkert skrevet 1000 ting som er slemt. Men samtidig får jeg ikke noen ingen ting ut av det. Så derfor sier jeg bare, deg om det! Ha en fin helg! 

At du opplever mine meninger som slemme er liksom ditt problem. Jeg sier det ikke for å være slem. Jo, takk! God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...