Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 12.2.2019 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Eide enebolig, hadde fast jobb etter bachelor og ektemann innen jeg var 25 år. 25 er ikke ungt. Det er normal alder for barn. Stor forskjell på 19 og 25.. Drikker heller ikke alkohol ;)  Kjenner maaaange over 35 som ikke har trygge og gode unger som er innafor utviklingstrinnet sitt. 

Anonymkode: f993a...406

Haha troll. Det der har du tiggd deg til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.3.2019 den 17.34, darth Vader skrev:

Drømmetilværelsen som 30+ kvinne? Hehe. Du lurer ingen her. Og tenk, det blir enda verre som 40+ kvinne. Da har du ikke bare mistet utseende. Da har du også mistet fruktbarheten. 

Haha, selvsagt er det drømmetilværelse å ha yngre mann! Tror du de fleste kvinner foretrekker eldre menn du da liksom?

Nei, her er det nok heller DU som lurer deg selv! 😂

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, Fredagslunch said:

Haha, selvsagt er det drømmetilværelse å ha yngre mann! Tror du de fleste kvinner foretrekker eldre menn du da liksom?

Nei, her er det nok heller DU som lurer deg selv! 😂

Interessant at du stadig vekk nevner dette med yngre mann. Skulle tro du prøvde å overbevise deg selv om noe her... Men det var uansett ikke poenget mitt. Ha deg gjerne med en yngre mann. Bra for deg. Det som dog er moro, er kvinner som eldes og ikke takler at de blir mindre og mindre attraktive... 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ingen av dere egentlig er fornøyde siden dere må heve dere over den andre hele tiden. Stakkars dere begge.

Anonymkode: 710fb...133

• Liker 1
Skrevet
På 31.1.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en del uflaks på kjærlighetsfronten, og er forsatt i en alder av 35 forsatt barneløs ( og singel selvfølgelig. ) Jeg holder på å prøve å date litt. Men det er vanskelig å finne noen som nr. 1, kunne tenke seg flere barn. Jeg er i tillegg håpløst kresen selv. er det håp egentlig, å finne noen, få barn, før det er for sent? 

Er det noen der som er på min alder og ikke har fått barn ennå, men som har lyst på? Hvordan takler dere dette, og dating? 

Anonymkode: 539c1...796

veldig vanskelig å oppleve norske kvinner som tiltrekkende, mange årsaker til det, men mulig fordi dem ikke får til å uttrykke det ekte som bor i dem. Blir lett å avsløre dem er falske. Dermed unngår selvsagt menn dem. Da blir utvalget mindre, dermed må menn ty til å reise til et annet land for å finne kandidater som innebærer ekte kjærlighet. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Skorstein skrev:

Haha troll. Det der har du tiggd deg til.

Niks. Jobbet siden ungdomsskolen. 

Anonymkode: 4b88d...6c8

Skrevet

Unge kvinner blir lyvd til av feminismen.

Karriere skal prioriteres over familie, plutselig er du i 30 årsalderen uten mann og barn og ulykkelig. 

Jeg har sagt det før, feminisme skader kvinner like mye som det skader menn, jeg kan se det bare bli verre med årene.

AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2019 den 8.26, Stonegiant skrev:

Jeg er 32 og barnløs. Trur ikke jeg har lyst på barn, men vet ikke helt. Dersom kjæresten har veldig lyst, så hadde jeg muligens gitt henne det for å være snill.

Vi giftet oss for noen måneder siden. Hun er bare 22, og ikke verpesjuk enda. Jeg orker ikke damer på min egen alder. Alt de tenker på er forplantning. Tanken på det gir meg panikkangst. Min kone og jeg kan heldigvis forbli barnløse en stund til uten at det er noe stress. Vi menn er veldig heldig, sånn sett.

Det er jo en ganske stor misoppfatning at damer på 30 pluss er babygærne. Jeg tror nok det finnes en del, men jeg tror også at du og andre menn forventer nesten at det skal være sånn?

Er man 31 år og singel kvinne betyr det ikke at man skal ha barn om 1 år liksom...Man kan vente. Kjenner flere som har fått barn i slutten av 30 årene og begynnelsen av 40 årene selvom jeg personlig synes det er litt sent(også hvis mannen er på den alderen, så gjelder ikke bare om mor er det)så må folk forstå at det er fullt mulig. Man kan få barn til man slutter å få mensen og det er som regel når man nærmer seg 50.

Anonymkode: 1df1d...8ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 15.3.2019 den 17.34, darth Vader skrev:

Drømmetilværelsen som 30+ kvinne? Hehe. Du lurer ingen her. Og tenk, det blir enda verre som 40+ kvinne. Da har du ikke bare mistet utseende. Da har du også mistet fruktbarheten. 

Åja det er sånt det. Kvinner 30+ er jo stygge og fæle og bør gå og dø samtidig som de samme mennene sutrer over damer ikke vil ha dem? Ikke så rart da når dere alle sikter dere inn på de samme damene og utelukker alle som er over 30.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, hocane skrev:

Karriere skal prioriteres over familie, plutselig er du i 30 årsalderen uten mann og barn og ulykkelig. 

Jeg har sagt det før, feminisme skader kvinner like mye som det skader menn, jeg kan se det bare bli verre med årene.

Barn kan man få i Danmark og menn på byen.

Det er en myte at vi er så ulykkelige. Jeg tror kanskje det var mer en greie før da at det var forventningene..men nå så finner flere kvinner glede av å klare seg selv enn å måtte behage en mann og vet du hva, man kan fint IKKE bruke 20 årene på karrieren og ønske mann men det går jo faen ikke når dere alle vil pule rundt så da sitter man der, uten karriere eller mann, hva med dem da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, darth Vader skrev:

Interessant at du stadig vekk nevner dette med yngre mann. Skulle tro du prøvde å overbevise deg selv om noe her... Men det var uansett ikke poenget mitt. Ha deg gjerne med en yngre mann. Bra for deg. Det som dog er moro, er kvinner som eldes og ikke takler at de blir mindre og mindre attraktive... 

Jo. Men dette gjelder de som hele tiden har levd på utseende ikke sant. Det finnes millioner av oss som ikke bryr seg om dette fordi vi har andre ting å tenke på.

Ærlig talt så skjønner jeg meg ikke på menn noen ganger. Greit nok at dere ser på kvinner som en bruksgjenstand for å behage dere men de fleste kvinner har da andre interesser enn å være attraktiv for en random fyr? Jeg husker en kompis lurte på hvorfor jeg kjøpte fint undertøy siden jeg var jo singel?🙄 Altså...Nei seff, single folk skal ikke ta seg bra ut vi..og jeg som sminket meg og ordnet meg for vinkveld med vennine...at jeg gadd liksom? Det var jo ingen menn der?🤔

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, hocane skrev:

Det går an å være lykkelig uten mann og barn også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 35 her . Kastet bort veldig mange år av livet på feil mann . Prøvde å få barn med han , men han hadde for dårlig sperm . Fikk tilslutt panikk og dro som 33 åring , noe jeg ikke angrer på. Datet noen menn . En på 38. Veldig umoden og skulle feste og leve livet. Møtte en som hadde et barn fra før. Flere barn var utelukket for han og han sa han ville sterilisere seg . Han ble dumpet fort. Går nå uten menn med barn , da de gjør alt de kan for å slippe flere, mens jeg skal være stemor . Har nå møtt en uten barn , veldig gammel er han så jeg er usikker på om det er forsvarlig . Utrolig vanskelig. Har sjekket meg og kan få barn til jeg er 40 . Er egentlig veldig sliten etter ivf tullet med han spermløse og har ikke lyst å tenke barn i hele tatt . Naiv og dum var jeg , kastet bort så mange år på helt feil fyr ! 

Anonymkode: e0f36...13a

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, darth Vader skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg at kvinner ikke skal få føle seg attraktive? Hvorfor engasjerer denne saken deg, egentlig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fredagslunch skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg at kvinner ikke skal få føle seg attraktive? Hvorfor engasjerer denne saken deg, egentlig?

Fordi han selv er attraktiv og bitter og nå er det en siste krampetrekning for å ta "hevn" over kvinner fordi kvinner har hele livet sett igjennom han og avvist han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt så skjønner jeg meg ikke på menn noen ganger. Greit nok at dere ser på kvinner som en bruksgjenstand for å behage dere men de fleste kvinner har da andre interesser enn å være attraktiv for en random fyr? Jeg husker en kompis lurte på hvorfor jeg kjøpte fint undertøy siden jeg var jo singel?🙄 Altså...Nei seff, single folk skal ikke ta seg bra ut vi..og jeg som sminket meg og ordnet meg for vinkveld med vennine...at jeg gadd liksom? Det var jo ingen menn der?🤔

Men hva mener du her da? Det er jo slik at dere kvinner kjøper ofte sexy undertøy for å lokke mannen. Påstår du at du ikke sminker deg for å pynte deg når det er menn til stede du da? Forstår ikke hva du og andre kvinner mener når dere sier at dere kjøper sexy undertøy men så sier du at det ikke skal bety noe fordi du var singel? Men hvorfor kjøpte du undertøyet da?

Anonymkode: 83841...27f

Skrevet
On 3/17/2019 at 11:47 AM, Fredagslunch said:

Det er ikke spesielt viktig, men det er god underholdning. 

Skrevet (endret)
37 minutter siden, darth Vader skrev:

Det er ikke spesielt viktig, men det er god underholdning. 

De fleste som synes det er fint at andre mennesker ikke er så attraktive som de gjerne skulle tro, er mennesker som ikke er særlig attraktive selv. Just sayin.

Endret av Fredagslunch
  • Liker 2
Skrevet
På 17.3.2019 den 13.03, AnonymBruker skrev:

Men hva mener du her da? Det er jo slik at dere kvinner kjøper ofte sexy undertøy for å lokke mannen. Påstår du at du ikke sminker deg for å pynte deg når det er menn til stede du da? Forstår ikke hva du og andre kvinner mener når dere sier at dere kjøper sexy undertøy men så sier du at det ikke skal bety noe fordi du var singel? Men hvorfor kjøpte du undertøyet da?

Anonymkode: 83841...27f

For å selv føle seg vel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/17/2019 at 8:51 AM, AnonymBruker said:

Kvinne 35 her . Kastet bort veldig mange år av livet på feil mann . Prøvde å få barn med han , men han hadde for dårlig sperm . Fikk tilslutt panikk og dro som 33 åring , noe jeg ikke angrer på. Datet noen menn . En på 38. Veldig umoden og skulle feste og leve livet. Møtte en som hadde et barn fra før. Flere barn var utelukket for han og han sa han ville sterilisere seg . Han ble dumpet fort. Går nå uten menn med barn , da de gjør alt de kan for å slippe flere, mens jeg skal være stemor . Har nå møtt en uten barn , veldig gammel er han så jeg er usikker på om det er forsvarlig . Utrolig vanskelig. Har sjekket meg og kan få barn til jeg er 40 . Er egentlig veldig sliten etter ivf tullet med han spermløse og har ikke lyst å tenke barn i hele tatt . Naiv og dum var jeg , kastet bort så mange år på helt feil fyr ! 

Anonymkode: e0f36...13a

Kanskje et dumt spm, men hvordan sjekket du det? Jeg er i samme situasjon som deg og føler klokka tikker veldig.

Anonymkode: 00e74...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...