Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til. Sjansen er stor for at du blir barnløs. 

Anonymkode: f993a...406

Hva er vitsen med å skrive sånne stygge ting? Har du issues? Hatt en dårlig barndom med lite kjærlighet? Håper ikke du har barn. 

Anonymkode: 1870b...039

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig større sjanse for å ha foreldrene sine lengre når de er unge mens de får barn. Hvertfalk egoistisk av de som er over 35 år og kun får ett barn. Stakkars må ha ei gammel mor, og det alene uten søsken i tillegg :( 

Hva skal man med søsken? Jeg ser ikke poenget. Jeg har to og de er noen forbanna horunger begge to som jeg har 0 kontakt med. Skulle ønske de aldri var født. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man med søsken? Jeg ser ikke poenget. Jeg har to og de er noen forbanna horunger begge to som jeg har 0 kontakt med. Skulle ønske de aldri var født. 

Din opplevelse er nok ikke representativt for det store flertall der ute heldigvis. 

Jeg er svært taknemlig for mine søsken.

Nå blir jo dette ett skudd i mørket men det kan jo være at du er den vanskelige her og ikke dem. Selvinnsikt er ikke alltid så lett. 

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å skrive sånne stygge ting? Har du issues? Hatt en dårlig barndom med lite kjærlighet? Håper ikke du har barn. 

TS vil sannsynligvis ikke klare å forandre seg, så synes ikke det var så teit ting å si jeg...egentlig. Såklart Ikke politisk korrekt, men dog.

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Gent82 skrev:

TS vil sannsynligvis ikke klare å forandre seg, så synes ikke det var så teit ting å si jeg...egentlig. Såklart Ikke politisk korrekt, men dog.

Å spy ut masse dritt kalles altså «ikke politisk korrekt». Dagens ungdom. Jeg blir matt! 

Anonymkode: 454bb...c53

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen issues, og ikke barnløs. Hva er galt i å si at sjansen for barnløshet er stor? Det er jo statestikk. Blir klar over damer som nærmer seg 40år og er redd for at de aldri får barn. Jeg mener at det å «må ha alt på stell» først, er noe tull! Noen føler seg aldri klar for barn, så dersom du har lyst på barn så må du søren meg se til å gjøre noe med det da. Dra til Danmark eller finn andre måter, framfor å klag på forum over at man er redd fordi alderen begynner å bli høy. For de harde fakta er, dersom du venter mye lengre, ja da er sjansen stor for at du blir barnløs. 

Nettopp dette er en av årsakene til at det i dag fødes færre og færre barn. Folk venter for lenge. 

• Liker 7
Skrevet
På 3.2.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg var i din situasjon til jeg var 41. Da dro jeg til Danmark. For meg var familie viktigere enn en mann. Har heldigvis genene på min side og fikk barn relativt lett men kjenner flere som har måttet bruke eggadopsjon etter passerte 40.

Du har fremdeles noen år på å finne ut hva som er viktigst for deg men ikke vent for lenge. 

Anonymkode: 8b97c...ce8

Trist at kvinner venter så lenge at eggene er ubrukelige. Og trist for de barna som har en ukjent biologisk donor mor.

Anonymkode: 25d18...587

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å spy ut masse dritt kalles altså «ikke politisk korrekt». Dagens ungdom. Jeg blir matt! 

Dagens ungdom 😂 Hva regner du som dagens ungdom, egentlig? Og hvorfor skal én manns meninger tilskrives alle unge? Hva skjer med dagens eldre, egentlig, som er så snevre? For å bruke din retorikk.. 

Anonymkode: 96763...023

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trist at kvinner venter så lenge at eggene er ubrukelige. Og trist for de barna som har en ukjent biologisk donor mor.

Anonymkode: 25d18...587

Far, mener du. For drar man til Danmark, bruker man som regel egne egg. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Far, mener du. For drar man til Danmark, bruker man som regel egne egg. 

Jeg var i din situasjon til jeg var 41. Da dro jeg til Danmark. For meg var familie viktigere enn en mann. Har heldigvis genene på min side og fikk barn relativt lett men kjenner flere som har måttet bruke eggadopsjon etterpasserte 40.

Den du siterte svarte på denne ⬆️

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagens ungdom.. Jeg runder 37 snart, men takk lige så! #ForeverYoung #Awesome! #NICE! :klem:

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Blir klar over damer som nærmer seg 40år og er redd for at de aldri får barn. Jeg mener at det å «må ha alt på stell» først, er noe tull! Noen føler seg aldri klar for barn, så dersom du har lyst på barn så må du søren meg se til å gjøre noe med det da. Dra til Danmark eller finn andre måter, framfor å klag på forum over at man er redd fordi alderen begynner å bli høy. For de harde fakta er, dersom du venter mye lengre, ja da er sjansen stor for at du blir barnløs. 

Nettopp dette er en av årsakene til at det i dag fødes færre og færre barn. Folk venter for lenge. 

"ha alt på stell", en mann er jo veldig greit å ha. Danmark er ikke løsningen på å få barn i slutten av 20 årene. Høres så enkelt ut når drt "bare" er å ta turen over fjorden. 

Skrevet
4 minutter siden, Palme skrev:

Danmark er ikke løsningen på å få barn i slutten av 20 årene.

Hvem har sagt at det er det?

Skrevet
1 minutt siden, Gent82 said:

Hvem har sagt at det er det?

Det er jo nevnt flere ganger i tråden. Både at ts må komme seg dit og at de som ikke har barn innen en viss alder må dra til Danmark. Dette antar jeg er fra folk som allerede har et barn eller to og som aldri har vært i nærheten av ivf eller Danmark for annet en Legoland. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Palme skrev:

Det er jo nevnt flere ganger i tråden. Både at ts må komme seg dit og at de som ikke har barn innen en viss alder må dra til Danmark. Dette antar jeg er fra folk som allerede har et barn eller to og som aldri har vært i nærheten av ivf eller Danmark for annet en Legoland. 

Å, mente du ts.. Hun er 35 da, ikke i slutten av tyveårene.

Skrevet
På 31.1.2019 den 17.05, Palme skrev:

Du poster ekstremt ofte dette med å være steril 10 år før overgangsalderen. At fertiliteten går ned er en ting, men steril? Kan du finne en (seriøs) artikkel på dette? Jeg prøver å Google og alt som dukket opp er dine innlegg på KG. 

At det har skjedd deg og sikker en liten prosent til betyr jo ikke at det er normen. 

Det er vanlig kunnskap. Og ja, det er dokumentert mange steder. Jeg er ikke den som har skrevet om det her, men man har svært redusert mulighet for å bli gravid i mange år før overgangsalder. Sjekk gynveileder.

Anonymkode: 79f6d...8a0

• Liker 2
Skrevet
Just now, Gent82 said:

Å, mente du ts.. Hun er 35 da, ikke i slutten av tyveårene.

Jeg mente ikke bare ts nei. Men når man er inne på denne tråden er det lettest å referere til starten. Men jeg sa generelt I denne tråden er det nevt at hvus du ikke har barn må du komme deg av gårde. 

Ikke vær så firkantet. Dette er ikke en unik tråd og det er ikke første gang Danmark er nevt. Jeg blir provosert over at det skal være løsningen.

Samtidig er det andre som klager på at man kan ikke ha egg og spermdonor, stakars barn som ikke kjenner til sitt originale opphav. Akkurat som adoptivbarn, stakar barn som er så ønsket. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanlig kunnskap. Og ja, det er dokumentert mange steder. Jeg er ikke den som har skrevet om det her, men man har svært redusert mulighet for å bli gravid i mange år før overgangsalder. Sjekk gynveileder.

Anonymkode: 79f6d...8a0

Redusert er fortsatt ikke det samme som steril! 

Skrevet

Herreminhatt, hva er poenget med denne jævla tråden? Sånn egentlig?

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Gent82 skrev:

Herreminhatt, hva er poenget med denne jævla tråden? Sånn egentlig?

...hvorfor er egentlig DU engasjert i den??

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...