AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #301 Skrevet 12. februar 2019 Vil aldri i verden ha barn. ALDRI👍 Anonymkode: fed23...316
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #302 Skrevet 13. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Annerledes på bygda enn i byen 😀 Anonymkode: 0af97...57e Rart, for jeg har ikke bodd utenfor byen siden mitt første studieår på universitetet som 19åring Anonymkode: f993a...406
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #303 Skrevet 13. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart, for jeg har ikke bodd utenfor byen siden mitt første studieår på universitetet som 19åring Anonymkode: f993a...406 Ingen med bare bacelorutdanning fra universitet har råd til å kjøpe enebolig i by for egentjente penger i en alder av 25. Du har altså arvet hus eller penger? Eller er sponset av mannen? Anonymkode: 0af97...57e 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #304 Skrevet 13. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen med bare bacelorutdanning fra universitet har råd til å kjøpe enebolig i by for egentjente penger i en alder av 25. Du har altså arvet hus eller penger? Eller er sponset av mannen? Anonymkode: 0af97...57e Det hadde vi. Ikke har det vært «tøft» heller. Og vi kjenner mange som har greid seg på samme måte, for man kan faktisk være sparsom og smart fra tenåringstida Jeg fikk fast jobb på stedeg jeg hadde praksis ila utdanninga mi. Startlønna mi var 430.000 i 2015. Mannen min er noen år eldre og har jobbet som elektriker fra rett etter lærlingtida. Hans lønn var på den tid høyere enn meg. Vi gikk på samme ungdomsskole, og flyttet sammen i en sokkelleilighet da jeg fremdeles gikk på vgs. Men en god del år til å spare fra hans jobb og min deltidsjobb (sokkelleiligheta hadde leie på 3700,-), ga oss en god sum til vi ønsket å kjøpe oss hus. Banken ga oss på den tid 3 i lån, og vi fikk startet med enebolig i rekke, innenfor bygrensa Anonymkode: f993a...406 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #305 Skrevet 13. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke du fått nok svar? Bare å drite i å sjekke tråden da .. Anonymkode: f993a...406 Hvorfor skal jeg vike fra min egen tråd? Da det forsatt er folk som svarer seriøst så har jeg lyst å lese de svarene. Folk kan heller kutte ut å "svare" ( kverulere ) i en evighet på de samme tingene. = Krangling. Kommer jo ingen vei med det. Anonymkode: 539c1...796
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #306 Skrevet 13. februar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vi. Ikke har det vært «tøft» heller. Og vi kjenner mange som har greid seg på samme måte, for man kan faktisk være sparsom og smart fra tenåringstida Jeg fikk fast jobb på stedeg jeg hadde praksis ila utdanninga mi. Startlønna mi var 430.000 i 2015. Mannen min er noen år eldre og har jobbet som elektriker fra rett etter lærlingtida. Hans lønn var på den tid høyere enn meg. Vi gikk på samme ungdomsskole, og flyttet sammen i en sokkelleilighet da jeg fremdeles gikk på vgs. Men en god del år til å spare fra hans jobb og min deltidsjobb (sokkelleiligheta hadde leie på 3700,-), ga oss en god sum til vi ønsket å kjøpe oss hus. Banken ga oss på den tid 3 i lån, og vi fikk startet med enebolig i rekke, innenfor bygrensa Anonymkode: f993a...406 Ok, jeg tenkte mest på prisnivået for enebolig i anstendige strøk i Oslo. Glemmer iblant at det finnes andre byer/og eller folk har lavere standard til bosted. Anonymkode: 0af97...57e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #307 Skrevet 13. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg tenkte mest på prisnivået for enebolig i anstendige strøk i Oslo. Glemmer iblant at det finnes andre byer/og eller folk har lavere standard til bosted. Anonymkode: 0af97...57e Da er prisnivået klart noe annet. Huset vårt nå kunne vi bare drømt om for 10 år siden, men selv da fikk vi en helt grei bolig. Prisverdien steg også mye på de 4 årene vi bodd der, så for oss var det en god investering slik at vi kom oss inn i byen. Det er fult mulig hvis man vil, selv når man er ung. Anonymkode: f993a...406
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #308 Skrevet 13. februar 2019 På 31.1.2019 den 16.48, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en del uflaks på kjærlighetsfronten, og er forsatt i en alder av 35 forsatt barneløs ( og singel selvfølgelig. ) Jeg holder på å prøve å date litt. Men det er vanskelig å finne noen som nr. 1, kunne tenke seg flere barn. Jeg er i tillegg håpløst kresen selv. er det håp egentlig, å finne noen, få barn, før det er for sent? Er det noen der som er på min alder og ikke har fått barn ennå, men som har lyst på? Hvordan takler dere dette, og dating? Anonymkode: 539c1...796 Mine foreldre var 39 og 41 Anonymkode: 286ec...db1
darth Vader Skrevet 14. mars 2019 #309 Skrevet 14. mars 2019 On 2/3/2019 at 7:13 PM, Fredagslunch said: DETTE har i hvertfall ikke rot i virkeligheten. Du skjønner, hvis du beveger nesen din ut av mancaven din og titter bort fra skjermen din der du spiller WOW hele dagen og natten, vil du oppdage at venninnegjenger som min er svært vanlig. Velkommen til virkeligheten. Du likte den kanskje ikke? For du vil vel helst foretrekke en verden der kvinner føler seg stygge, uattraktive og tro at de aldri kommer til å oppnå drømmen om et barn, bare fordi de er barnløse når de er 30? Som jeg har nevn, ALLE mine venninner var single og barnløse da de var 30, men så fikk de da kjærester etterhvert og nå popper det ut unger over en lav sko. Det er dette som er virkeligheten, jeg tenkte bare å presisere det for deg nok en gang. Du aner faktisk ikke hva du snakker om. Og årsaken til at en del kvinner reiser til Danmark for å få barn, er jo fordi de ikke finner seg menn som vil ha barn med dem. Men det der barnetoget har jo ikke gått for KVINNENE for det. Like fruktbare, de! Hva skal man med en mann egentlig? Hadde ikke giddet en sånn forumsforgifter som deg i hvertfall. Holder meg til min nydelige betraktelig yngre kjæreste som både har begynt å mase om bryllup og barn! Skjønner at du føler deg truffet. Det er lite som er så tragisk som kvinner på 30+ som var attraktive i sin ungdom. Det er bedre å akseptere at livet aldri blir det samme igjen. Ikke vær bitter, men lær deg å like et liv som gammel og grå mus.
Fredagslunch Skrevet 15. mars 2019 #310 Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, darth Vader skrev: Skjønner at du føler deg truffet. Det er lite som er så tragisk som kvinner på 30+ som var attraktive i sin ungdom. Det er bedre å akseptere at livet aldri blir det samme igjen. Ikke vær bitter, men lær deg å like et liv som gammel og grå mus. Jaaa, men nå føler jeg meg jo ikke helt truffet, da. Jeg er dame, i 30-årene og har mye yngre kjæreste. Lever jo drømmetilværelsen, jeg. Og prøver bare å få andre damer til å innse at de kan oppnå det samme! 😁 Smil, Dart Vader! 😘 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #311 Skrevet 15. mars 2019 7 timer siden, darth Vader skrev: Skjønner at du føler deg truffet. Det er lite som er så tragisk som kvinner på 30+ som var attraktive i sin ungdom. Det er bedre å akseptere at livet aldri blir det samme igjen. Ikke vær bitter, men lær deg å like et liv som gammel og grå mus. Jeg er 30+ og har type som er 27. Menn kan man få når som helst om man virkelig ønsker og i hvilken som helst alder og. 40 år gamle menn digger meg og 25 år gamle menn digger meg😘 Anonymkode: 1df1d...8ca 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #312 Skrevet 15. mars 2019 På 13.2.2019 den 10.08, AnonymBruker skrev: Det hadde vi. Ikke har det vært «tøft» heller. Og vi kjenner mange som har greid seg på samme måte, for man kan faktisk være sparsom og smart fra tenåringstida Jeg fikk fast jobb på stedeg jeg hadde praksis ila utdanninga mi. Startlønna mi var 430.000 i 2015. Mannen min er noen år eldre og har jobbet som elektriker fra rett etter lærlingtida. Hans lønn var på den tid høyere enn meg. Vi gikk på samme ungdomsskole, og flyttet sammen i en sokkelleilighet da jeg fremdeles gikk på vgs. Men en god del år til å spare fra hans jobb og min deltidsjobb (sokkelleiligheta hadde leie på 3700,-), ga oss en god sum til vi ønsket å kjøpe oss hus. Banken ga oss på den tid 3 i lån, og vi fikk startet med enebolig i rekke, innenfor bygrensa Anonymkode: f993a...406 At du skriver så mye nå for å "forklare" når du tidligere skrev kort viser at den du siterte traff et ømt punkt. Du prøver å fremstå som hardtarbeidende men du lurer ingen. Antageligvis har du slengt deg på mannen som har hatt økonomien i orden eller så har mamma og pappa gitt deg penger. Anonymkode: 1df1d...8ca 1
Stonegiant Skrevet 15. mars 2019 #313 Skrevet 15. mars 2019 On 2/12/2019 at 9:28 PM, AnonymBruker said: Æh? Tror du det? Alle adopsjonsbyråer har en øvre aldersgrense på hvem de tillater å adoptere. Anonymkode: cd2db...887 Seriøst? Hundretusenvis av barn står i kø for adopsjon, men alderen spiller en rolle? Det er direkte ondskapsfult. Barnemisshandling, kaller jeg det. Det burde blir mye, mye, mye lettere å adoptere. Spesielt i fra fattige land. 1
Stonegiant Skrevet 15. mars 2019 #314 Skrevet 15. mars 2019 Jeg er 32 og barnløs. Trur ikke jeg har lyst på barn, men vet ikke helt. Dersom kjæresten har veldig lyst, så hadde jeg muligens gitt henne det for å være snill. Vi giftet oss for noen måneder siden. Hun er bare 22, og ikke verpesjuk enda. Jeg orker ikke damer på min egen alder. Alt de tenker på er forplantning. Tanken på det gir meg panikkangst. Min kone og jeg kan heldigvis forbli barnløse en stund til uten at det er noe stress. Vi menn er veldig heldig, sånn sett. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #315 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: At du skriver så mye nå for å "forklare" når du tidligere skrev kort viser at den du siterte traff et ømt punkt. Du prøver å fremstå som hardtarbeidende men du lurer ingen. Antageligvis har du slengt deg på mannen som har hatt økonomien i orden eller så har mamma og pappa gitt deg penger. Anonymkode: 1df1d...8ca Not even close 😘 sjaluu Anonymkode: 4b88d...6c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #316 Skrevet 15. mars 2019 3 timer siden, Stonegiant skrev: Seriøst? Hundretusenvis av barn står i kø for adopsjon, men alderen spiller en rolle? Det er direkte ondskapsfult. Barnemisshandling, kaller jeg det. Det burde blir mye, mye, mye lettere å adoptere. Spesielt i fra fattige land. Det er en myte at foreldre frivillig gir fra seg masse unger til adopsjon. Det som foregikk i Colombia på 80 og 90-tallet har vist seg å være veldig shady. Barn ble kidnappet og solgt av geriljaen for at "adopsjonsbyråer" skulle tjene seg rike. Anonymkode: 0c938...92a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #317 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en myte at foreldre frivillig gir fra seg masse unger til adopsjon. Det som foregikk i Colombia på 80 og 90-tallet har vist seg å være veldig shady. Barn ble kidnappet og solgt av geriljaen for at "adopsjonsbyråer" skulle tjene seg rike. Anonymkode: 0c938...92a https://www.nytimes.com/1981/08/16/world/ring-in-columbia-kidnaps-children-for-sale-abroad.html Anonymkode: 0c938...92a
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #318 Skrevet 15. mars 2019 På 3.2.2019 den 23.58, AnonymBruker skrev: De fleste "eldre kvinner" får barn via IVF behandling. Ingen jeg kjenner har fått barn på naturlig måte etter at de har passert 40 år. En bekjent gifta seg i begynnelsen av 40 årene, ble gravid en eller to ganger var uheldig og aborterte. Siden ble det ingen flere graviditeter. De er fortsatt barnløse og har ikke prioritert IVF behandlinger. Da det også har en grense og er en påkjenning om det ikke lykkes. Egg donasjoner synes jeg ikke noe om pga hensynet til barnet og barnas rett til å kjenne til sitt biologiske opphav. Anonymkode: 25d18...587 Venninnen min på 42 blir snart mor for første gang. På naturlig måte. 2
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #319 Skrevet 15. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en myte at foreldre frivillig gir fra seg masse unger til adopsjon. Det som foregikk i Colombia på 80 og 90-tallet har vist seg å være veldig shady. Barn ble kidnappet og solgt av geriljaen for at "adopsjonsbyråer" skulle tjene seg rike. Anonymkode: 0c938...92a Det er ihvertfall mange barn som bor på barnehjem i fattige land.
darth Vader Skrevet 15. mars 2019 #320 Skrevet 15. mars 2019 15 hours ago, Fredagslunch said: Jaaa, men nå føler jeg meg jo ikke helt truffet, da. Jeg er dame, i 30-årene og har mye yngre kjæreste. Lever jo drømmetilværelsen, jeg. Og prøver bare å få andre damer til å innse at de kan oppnå det samme! 😁 Smil, Dart Vader! 😘 Drømmetilværelsen som 30+ kvinne? Hehe. Du lurer ingen her. Og tenk, det blir enda verre som 40+ kvinne. Da har du ikke bare mistet utseende. Da har du også mistet fruktbarheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå