Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

På 17.3.2019 den 8.30, Popkorn skrev:

11 dager siden innsett... Hatt en dårlig følelse i ca 1 uke nå. Uff... Er så lei av å bare få negative tester tilbake. Blir liksom dratt litt tilbake til det første året da vi startet å prøve og alle skuffelsene som fulgte hver måned da det ikke gikk. Hadde klart å komme meg litt videre, men alle følelsene kommer jo tilbake for fullt nå når man vet at et befruktet egg ble satt inn. Man får jo så mange forhåpninger! Nei, dette var dritt... 

Fortsatt negativ test? 😢 Har du fått svar på blodprøven kanskje eller må du vente til i morgen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnnenB skrev:

Fortsatt negativ test? 😢 Har du fått svar på blodprøven kanskje eller må du vente til i morgen? 

Hei! Takk for at du følger opp. Må vente til i morgen. De ringte ihvertfall ikke i dag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Popkorn skrev:

Hei! Takk for at du følger opp. Må vente til i morgen. De ringte ihvertfall ikke i dag. :(

Hvordan går det med deg?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Popkorn skrev:

Hvordan går det med deg?! 

Jeg har en god følelse da jeg ikke er i form for tiden. Men har bestemt meg for å ikke teste før i morgen 😊 skulle egentlig vente til torsdag, men det klarer jeg ikke 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnnenB skrev:

Jeg har en god følelse da jeg ikke er i form for tiden. Men har bestemt meg for å ikke teste før i morgen 😊 skulle egentlig vente til torsdag, men det klarer jeg ikke 🙊

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Gratulerer ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Gratulerer❤️ Når hadde du innsett? Eller testdato? 

Anonymkode: c8738...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Åh! Gratulerer så mye!!!!! 😘 😘 😘 😘 😘 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnnenB said:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Gratulerer, så utrolig koselig! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Gratulerer for sterk og fin strek!! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Gratulerer så mye ❤️😍

Må være i lykkerus dere nå! Var det første forsøk? Hadde du kort eller lang protokoll? 

Jeg har hatt kort med Gonal f og orgalutran. Har uttak nå onsdag og skal ha innsett fredag om alt går bra 🤞😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Sixxen skrev:

Gratulerer så mye ❤️😍

Må være i lykkerus dere nå! Var det første forsøk? Hadde du kort eller lang protokoll? 

Jeg har hatt kort med Gonal f og orgalutran. Har uttak nå onsdag og skal ha innsett fredag om alt går bra 🤞😁

Takk til alle sammen ❤

Forsøk nr. 9. Ble gravid på forsøk nr. 7 også, men mistet i uke 13. Håper det går bedre denne gangen 🙏

Fikk satt inn 2 egg, så spennende hvor mange det er 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnnenB skrev:

Takk til alle sammen ❤

Forsøk nr. 9. Ble gravid på forsøk nr. 7 også, men mistet i uke 13. Håper det går bedre denne gangen 🙏

Fikk satt inn 2 egg, så spennende hvor mange det er 😅

Gratulerer så masse, så fantastisk med positiv test etter så mange forsøk! Håper dette går veien 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnnenB skrev:

Tok en test nå i kveld siden jeg ble så spent.. Hadde små forhåpninger da det er anbefalt med morgenurin og det er kun 11 dager siden innsett. Herlighet 😍

IMG_20190318_201007.jpg

Så fantastisk❤️ Gratulerer så mye!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!!! 

Jeg har hatt uttak for noen minutter siden. 13 egg ut. 

Ligger nå og slapper av. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Aaa08 said:

Gratulerer!!! 

Jeg har hatt uttak for noen minutter siden. 13 egg ut. 

Ligger nå og slapper av. 

 

Det er jo et supert tall, heier på de og håper de utvikler seg fint nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aaa08 skrev:

Gratulerer!!! 

Jeg har hatt uttak for noen minutter siden. 13 egg ut. 

Ligger nå og slapper av. 

 

Takk og lykke til❤ krysser fingrene for det perfekte egget 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnnenB skrev:

Takk til alle sammen ❤

Forsøk nr. 9. Ble gravid på forsøk nr. 7 også, men mistet i uke 13. Håper det går bedre denne gangen 🙏

Fikk satt inn 2 egg, så spennende hvor mange det er 😅

Så utrolig flott med positiv test, og så mye du har gått gjennom!! Gratulerer så veldig veldig mye 💗😊👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...