Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Igår var jeg på ultralyd, og de sa det ser ut til at vi får ut mellom 5-7 egg som var god størrelse på. Lett redusert motilitet på høyre, men veldig bra vekst på eggstokkene på venstre side. 

Blir ovitrelle sprøyte på mandag kveld, egguthenting onsdag og forhåpentligvis innsett fredag sa de. 😁🤞❤️ 

Er så spent! Føler jeg sprekker av glede snart, men samtidig den stemmen i bakhodet som sier at det er liten sjans for at det går på første. 

Hvordan følte dere dere etter uttak og hvordan var formen etter innsetting?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sixxen skrev:

Igår var jeg på ultralyd, og de sa det ser ut til at vi får ut mellom 5-7 egg som var god størrelse på. Lett redusert motilitet på høyre, men veldig bra vekst på eggstokkene på venstre side. 

Blir ovitrelle sprøyte på mandag kveld, egguthenting onsdag og forhåpentligvis innsett fredag sa de. 😁🤞❤️ 

Er så spent! Føler jeg sprekker av glede snart, men samtidig den stemmen i bakhodet som sier at det er liten sjans for at det går på første. 

Hvordan følte dere dere etter uttak og hvordan var formen etter innsetting?

 

Kan bare svare for hvordan jeg følte meg etter uttak - helt fin! Magen var mye bedre enn på lang tid dagen etter uttaket, men ble verre igjen andre dagen etter uttaket, ultralyd tre dager etter uttak viste mild overstimulering med ascites og store eggstokker, så det har vært et par uker med en mage som ikke har vært helt god. Fikk heller ikke satt inn embryoet vårt pga ascites+++ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Kan bare svare for hvordan jeg følte meg etter uttak - helt fin! Magen var mye bedre enn på lang tid dagen etter uttaket, men ble verre igjen andre dagen etter uttaket, ultralyd tre dager etter uttak viste mild overstimulering med ascites og store eggstokker, så det har vært et par uker med en mage som ikke har vært helt god. Fikk heller ikke satt inn embryoet vårt pga ascites+++ 

Stakkars får vondt av deg, har et familiemedlem som fikk væskeansamling men hun fikk du et etter innsetting. 

Har jobb intervju to dager etter uttak som er samme dagen som jeg skal ha innsett. 

Veldig viktig intervju, men barn er jo først på listen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Naomi1988 skrev:

Ok, godt å høre, trodde jeg slapp egg jeg😅

Det er godt tegn, viser at det utvikles egg - eggstokkene jobber👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sixxen skrev:

Igår var jeg på ultralyd, og de sa det ser ut til at vi får ut mellom 5-7 egg som var god størrelse på. Lett redusert motilitet på høyre, men veldig bra vekst på eggstokkene på venstre side. 

Blir ovitrelle sprøyte på mandag kveld, egguthenting onsdag og forhåpentligvis innsett fredag sa de. 😁🤞❤️ 

Er så spent! Føler jeg sprekker av glede snart, men samtidig den stemmen i bakhodet som sier at det er liten sjans for at det går på første. 

Hvordan følte dere dere etter uttak og hvordan var formen etter innsetting?

 

Eg og kan berre svara for meg sjølv, og må sei at alle mine 4 uttak vart gjennomført utan at eg følte noko særleg... hadde litt ubehag innimellom, men det var og det, og eg følte meg heilt fin etterpå... men eg sov mykje etter sjølve uttaket alle gongane. 😉 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ graviditetstest i dag... Skal ta blodprøve i morgen, men ser ikke bra ut 😞.... Får manne meg opp for runde 2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Popkorn skrev:

Negativ graviditetstest i dag... Skal ta blodprøve i morgen, men ser ikke bra ut 😞.... Får manne meg opp for runde 2.

 

Veldig trist 😞 Hvor mange dager er det siden innsett? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnnenB skrev:

Veldig trist 😞 Hvor mange dager er det siden innsett? 

 

11 dager siden innsett... Hatt en dårlig følelse i ca 1 uke nå. Uff... Er så lei av å bare få negative tester tilbake. Blir liksom dratt litt tilbake til det første året da vi startet å prøve og alle skuffelsene som fulgte hver måned da det ikke gikk. Hadde klart å komme meg litt videre, men alle følelsene kommer jo tilbake for fullt nå når man vet at et befruktet egg ble satt inn. Man får jo så mange forhåpninger! Nei, dette var dritt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Popkorn skrev:

11 dager siden innsett... Hatt en dårlig følelse i ca 1 uke nå. Uff... Er så lei av å bare få negative tester tilbake. Blir liksom dratt litt tilbake til det første året da vi startet å prøve og alle skuffelsene som fulgte hver måned da det ikke gikk. Hadde klart å komme meg litt videre, men alle følelsene kommer jo tilbake for fullt nå når man vet at et befruktet egg ble satt inn. Man får jo så mange forhåpninger! Nei, dette var dritt... 

❤️ til dere. Denne prosessen er så utrolig lang, tidkrevende og full av følelser. Og forhåpentligene må jo være der, samtidig som man ønsker at de bare kunne bli borte noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak i Maigaard på tirsdag.. 

Var på ul i går, mage poser. 

Dumt jeg får ut mange egg, men ingen kan fryses og de jeg får tilbake er ikke de fineste... 

Endret av Aaa08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Aaa08 said:

Uttak i Maigaard på tirsdag.. 

Var på ul i går, mage poser. 

Dumt jeg får ut mange egg, men ingen kan fryses og de jeg får tilbake er ikke de fineste... 

Håper det er noen gode egg i gjengen denne gangen, blir spennende å se hvordan utviklingen blir! Masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Aaa08 skrev:

Uttak i Maigaard på tirsdag.. 

Var på ul i går, mage poser. 

Dumt jeg får ut mange egg, men ingen kan fryses og de jeg får tilbake er ikke de fineste... 

Lykke til ❤ Krysser fingrene for deg. Har jo selv hatt 9 forsøk og aldri fått egg til frys. Men har jo blitt gravid for det, og håper jeg får positiv test om noen dager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Waldfee skrev:

Det er godt tegn, viser at det utvikles egg - eggstokkene jobber👍😊

Så bra😁👌 Blir spennende i morgen, inn på UL, håper på uttak og innsett denne uken🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aaa08 skrev:

Uttak i Maigaard på tirsdag.. 

Var på ul i går, mage poser. 

Dumt jeg får ut mange egg, men ingen kan fryses og de jeg får tilbake er ikke de fineste... 

Får håpe dette er uttaket dere lykkes ❤️🤞🤞Får svar sjøl i morgen om det blir noe uttak på oss denne uken🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord alle sammen, er selv ganske negativ.... Men, men... Vi får se. Vi prøver masse nytt denne gangen så håper det hjelper 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Aaa08 skrev:

Takk for fine ord alle sammen, er selv ganske negativ.... Men, men... Vi får se. Vi prøver masse nytt denne gangen så håper det hjelper 

Krysser fingrene for deg💗🤞!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått 3 dager på Synarela. Ingen åpenbare bivirkninger så langt men er fryktelig «tung» i brystkasse område. Akkurat som om noe tungt ligger å klemmer og gjør det tyngre å puste. Har jeg blitt tussete i hode eller er det flere som har vært borti dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Aaa08 skrev:

Takk for fine ord alle sammen, er selv ganske negativ.... Men, men... Vi får se. Vi prøver masse nytt denne gangen så håper det hjelper 

Masse lykke til❤️ Snart er det min tur igjen😊

4 timer siden, TiiBii skrev:

Gått 3 dager på Synarela. Ingen åpenbare bivirkninger så langt men er fryktelig «tung» i brystkasse område. Akkurat som om noe tungt ligger å klemmer og gjør det tyngre å puste. Har jeg blitt tussete i hode eller er det flere som har vært borti dette? 

Jeg merker ingenting av synarelaen, har gått på den en uke nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gå litt til på sprøyter. Hadde aldri trodd jeg skulle bli litt skuffa over å høre det, hadde jo regna med det, men kjente litt på det i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...