Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Godis skrev:

Jeg har hatt meg en kvinneguiden-pause den siste måneden (ikke planlagt egentlig),  men i dag følte jeg for å catche up litt. Og for noen tårer jeg fikk i øynene idet jeg leste at du har blitt gravid! Gratulerer og kryssede fingre herfra 💕

Tror det er ganske sunt å ta en pause herifra av og til 🙊 Jeg hadde selv delvis ferie fra kg i sommer. 

Takk for koselig melding og lykkeønskning 💫💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Fallhøyden ble stor, for dette ble en kjemisk graviditet 😣😢

Dette gjør vondt å lese, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt dette må være for deg og kjæresten din. Dette var virkelig urettferdig. Jeg vet ikke hva jeg kan si, annet enn at nå er det lov å være trist og føle at livet er urettferdig nå. Sender deg en stor klem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ånei kjære deg, så utrolig leit :( god klem fra meg 💐 urettferdig og hjerterå prosess... 

💔😢

17 minutter siden, Førstegangs skrev:

Dette gjør vondt å lese, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt dette må være for deg og kjæresten din. Dette var virkelig urettferdig. Jeg vet ikke hva jeg kan si, annet enn at nå er det lov å være trist og føle at livet er urettferdig nå. Sender deg en stor klem ❤️

Nå har vi sittet og grått litt sammen i sofakroken 😢 Føles jo som at det aldri skal gå vår vei, i grunn rart at vi fortsatt står med hodet hevet etter såå mye motgang i denne IVF-verdenen ☹️😭😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Sender deg en klem ❤️ Vet ikke hva jeg skal si, dette er bare så utrolig kjipt 😢❤️

🥺❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så utrolig leit😢😢 vet desverre hvor vondt det er, det er bare ikke måte på hvor mye dere må gjennom for å få ønskebarnet❤ sender deg en stor virtuell klem❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bondekone skrev:

Nei så utrolig leit😢😢 vet desverre hvor vondt det er, det er bare ikke måte på hvor mye dere må gjennom for å få ønskebarnet❤ sender deg en stor virtuell klem❤

Du vet dessverre hvor leit det er ja... 💔 Det føles som at vi aldri skal komme i mål, universet jobber iherdig i mot oss i hvert fall. Stor klem tilbake ❤️💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så trist og urettferdig at det ikke skulle gå nå!! 😢😢 Skjønner at dere må ha hatt den krasjlandingen følelsesmessig i går, det går virkelig innpå en å få først et håp om at det skal gå, for at det håpet bare skal bli revet ned... sender mange gode klemmer! :klem::kghjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, prøverpåny skrev:

Nei, så trist og urettferdig at det ikke skulle gå nå!! 😢😢 Skjønner at dere må ha hatt den krasjlandingen følelsesmessig i går, det går virkelig innpå en å få først et håp om at det skal gå, for at det håpet bare skal bli revet ned... sender mange gode klemmer! :klem::kghjerte:

Ja, det var virkelig en krasjlanding følelsesmessig i går ja 🥺 Takk for klemmer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neii så trist å lese! 😫 jeg ble så glad da jeg trykket meg innpå her og så at du var gravid for så å lese videre at det ikke gikk 😥 Utrolig trist og veldig urettferdig 💔 Gode klemmer til deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Neii så trist å lese! 😫 jeg ble så glad da jeg trykket meg innpå her og så at du var gravid for så å lese videre at det ikke gikk 😥 Utrolig trist og veldig urettferdig 💔 Gode klemmer til deg ❤

Takk 💛 Stor klem tilbake 💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei å nei, dette var leit å lese💔 det kan dessverre være mange tøffe tak å lage barn☹️ håper dere tar godt vare på hverandre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, N85 skrev:

Nei å nei, dette var leit å lese💔 det kan dessverre være mange tøffe tak å lage barn☹️ håper dere tar godt vare på hverandre❤️

❤️
Veldig synd 🥺 

3 timer siden, hotfudge skrev:

Å nei, så trist å lese 😢 Sender over mange varme klemmer! Ta godt vare på hverandre ❤️ 

Takk 💛 Takk for klemmer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Irisiri skrev:

Vil sende en klem, dette var leit. Tenker på deg❤️

Takk @Irisiri 💛 Kos dere med jenta 💕🌸 Endelig var hun her!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag (litt over to døgn etter siste cyclogest (denne ble tatt søndag morgen) og litt under to døgn etter at plasteret ble tatt av (tatt av søndag kveld)). Visste ikke hvor fort jeg ville få mensen etter avsluttet hormonbehandling, så turte ikke å ta av plasteret før jeg var ferdig med jobbhelgen - men det kunne jeg jo ha gjort allerede søndag morgen ser jeg nå i ettertid 🙊 Spl skrev på lørdag at jeg skulle teste en siste gang søndag morgen og kunne avslutte med hormonene på et tidspunkt som passet meg, for meg var dette etter endt jobbhelg.

Det blir oppstart av progynova i morgen. Gyn sier det er opp til meg å bestemme om jeg vil bruke Estradot eller progynova, og siden plasteret og jeg aldri ble spesielt gode venner, så går jeg tilbake til progynova. Jeg antar at innsett blir rundt fredag 13/12 🤞🏻 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...