Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Neutral90 skrev:

👏👏 Hurra for mensen og nytt forsøk før jul! 

Hehe! Mensen kan være en stor glede av og til 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så himla kjipt med kjemisk graviditet! Det burde ikke være lov 🥴 lykke til med neste forsøk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så himla kjipt med kjemisk graviditet! Det burde ikke være lov 🥴 lykke til med neste forsøk ❤️

Svever fort opp og faller rett i bakken igjen når man innser at det bare var en kjemisk... 

Takk for lykkeønskning ❤️ Håper du har det fint ❤️💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD14

UL i dag. Slimhinne på 10 mm og ingen follikler i vekst, med andre ord fine forhold. Innsett blir på fredag. Fortsetter med progynova og begynner med cyclogest og Prednisolon (ny!) i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Neutral90 skrev:

👏👏

🤞🏻

10 timer siden, hotfudge skrev:

Så godt å høre at det er fine forhold! Masse lykke til med innsett på fredag 😊 Krysser fingrene!

Takk for det 😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, N85 skrev:

Så godt å lese at det er fine forhold og at du snart får innsett igjen! Håper på verdens beste julegave til deg❤️

Håper det ❤️ Redd for at jeg kan bli uendelig skuffet også... Det er jo egentlig litt dumt at to av fire testdager for meg i år kommer på spesielle dager, i mitt tilfelle 17.mai og veldig nærme julaften... 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerde innsett ✔️
De synes innsettet ble perfekt og blastocysten har toppscore, så nå er det utelukkende opp til embryoet om det blir et svangerskap eller ikke 🤞🏻Testdato blir 27/12.

Endret av Patriotpaula
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Fjerde innsett ✔️
De synes innsettet ble perfekt og blastocysten har toppscore, så nå er det utelukkende opp til embryoet om det blir et svangerskap eller ikke 🤞🏻Testdato blir 27/12.

Spennende, krysser fingrene alt jeg kan👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, bondekone skrev:

Spennende, krysser fingrene alt jeg kan👍

Takk for kryssede fingre, det trenger vi 🤞🏻Håper vi får tidenes julegave ❤️ Vi trenger en skikkelig opptur nå... 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Midt i julen, så spennende 🦌🎄 Krysser fingrene for dere 🤞

At det er midt i romjulen er med en liten bismak 🤭 Går det fint, så er det jo greit. Men går det ikke denne gangen heller, så er det ikke så greit likevel 🤷‍♀️ Takk ❤️

1 minutt siden, N85 skrev:

Håper det blir deres tur denne gangen❤️🤞

Takk, det «må» jo bli en gang 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne si at jeg gikk rundt i disse juletider rimelig avbalansert og med alt på stell. At gavene er kjøpt og pakket inn, at julebaksten er ferdig og at julevasken er unnagjort for lengst... Sannheten derimot - det er at jeg er en skikkelig hormonbombe om dagen med et humør som svinger så veldig (stakkars samboer) og en lunte som er særdeles kort. Sexlysten er ikke-eksisterende. Tipper jeg er koselig å bo med om dagen.... 🤪 Samboer sier rett som det er når det klikker for meg «husk hva gyn sa, du skulle ta det rolig...». 

Gavene er for øvrig kjøpt inn, men noen mangler innpakning. Årets julebakst er under produksjon på kjøkkenet vårt i disse dager (flere typer må til!). Julevasken er langt i fra unnagjort og tror ikke det blir noe ekstra grundig vask før over nyåret.

Jul blir det uansett 🤷‍♀️

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt å melde. Jeg veksler fælt mellom å tro at det faktisk kan gå denne gangen og at det går ad dundas denne gangen også. Jeg kjenner at det blir vanskeligere og vanskeligere for hver gang å tro at det skal bli en happy ending. Puppene er kun pittelitt ømme, men ikke noen mer enn det. Ellers blir jeg litt smårar av den evinnelige mensliknende murringen 🧐 Så ikke noe veldig spennende å komme med 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...