Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Irisiri skrev:

Håper for deg🤞🥰

Takk 💫 Det er en ganske fortvilende situasjon 😢 Når vi mistet fryktet jeg mest at jeg fortsatt ikke var gravid igjen ved termindato, det er dessverre virkelig snart en sannhet ☹️😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Takk 💫 Det er en ganske fortvilende situasjon 😢 Når vi mistet fryktet jeg mest at jeg fortsatt ikke var gravid igjen ved termindato, det er dessverre virkelig snart en sannhet ☹️
 

Kan bare prøve å forstå hvor vondt det er å se datoen nærme seg.. Det er fryktelig urettferdig. Selv om jeg ikke kjenner deg, så er det liksom litt sårt å se på babyen min og tenke på hvor heldig jeg er som fikk barn naturlig, og samtidig vite at det sitter noen et annet sted som nesten samtidig mistet det som skulle bli deres baby. Det er hjerterått.

Men når det til slutt endelig klaffer og det blir baby, så håper jeg sorgene blir fjernere og alt blir verdt det. Gleder meg med dere til det skjer! Dere kommer til å bli gode foreldre med masse kjærlighet å gi til barnet som er så inderlig ønsket❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Irisiri skrev:

Kan bare prøve å forstå hvor vondt det er å se datoen nærme seg.. Det er fryktelig urettferdig. Selv om jeg ikke kjenner deg, så er det liksom litt sårt å se på babyen min og tenke på hvor heldig jeg er som fikk barn naturlig, og samtidig vite at det sitter noen et annet sted som nesten samtidig mistet det som skulle bli deres baby. Det er hjerterått.

Men når det til slutt endelig klaffer og det blir baby, så håper jeg sorgene blir fjernere og alt blir verdt det. Gleder meg med dere til det skjer! Dere kommer til å bli gode foreldre med masse kjærlighet å gi til barnet som er så inderlig ønsket❤️

Takk for fine ord, kjære fine @Irisiri ❤️ Du virker som en utrolig fin person ❤️ Kos dere masse med jenta deres i tiden fremover 💫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig vanskelig denne runden å tro på at dette skal gå. Vanskelig å hele tatt tro på at vi noen gang skal bli foreldre. Frk. Pessimist har allerede bestemt seg for at dette ikke går - hvorfor skal det plutselig gå nå når det ikke har gått før? 🤷‍♀️ Nå har de prøvd tre egg fra samme uttak og det er tydelig at det ble et dårlig uttak siden det er noe galt med de. Gyn tror rimelig sikkert at det er celledelingen som stopper opp og at det feks ikke er noe med livmoren som gjør det vanskelig å feste seg.

Vet at gyn på klinikken tenker en mer omfattende endring neste forsøk, men til tross for tre blastoer til på frys der, så begynner dette å bli et økonomisk spørsmål. Vi har sikkert brukt 150000 og alt vi sitter igjen er med en spontanabort, negative forsøk og avbrutte forsøk. Så jeg er ganske sikker på at når jeg sender inn mail om nok et fryseforsøk er mislykket, så kommer jeg til å be de søke oss inn til st olav... 
 

Da ble det dessverre en sannhet at jeg ikke kom til å være gravid ved termindato, det gnager langt inni hjerteroten... 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler så veldig med deg, og forstår. Vi kommer til å få inn ett siste forsøk før vår termindato, testdag vil ligge omtrent på opprinnelig termin. Derfor, jeg forstår deg så godt og det er en fæl, fæl følelse. 

Jeg håper og tror likevel at du kommer til å lykkes. Om ikke nå, så hos st Olavs. De er flinke, selv om kontakten er annerledes enn ved spiren :)

Tenker på deg i disse dager, jeg håper det går selv om du er usikker nå! Det er jo ikke vanlig å kjenne noe så tidlig, så jeg krysser fingrene fortsatt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg føler så veldig med deg, og forstår. Vi kommer til å få inn ett siste forsøk før vår termindato, testdag vil ligge omtrent på opprinnelig termin. Derfor, jeg forstår deg så godt og det er en fæl, fæl følelse. 

Jeg håper og tror likevel at du kommer til å lykkes. Om ikke nå, så hos st Olavs. De er flinke, selv om kontakten er annerledes enn ved spiren :)

Tenker på deg i disse dager, jeg håper det går selv om du er usikker nå! Det er jo ikke vanlig å kjenne noe så tidlig, så jeg krysser fingrene fortsatt! :)

Det er vel få som forstår meg så godt som du gjør @Neutral90 ❤️ Når blir ca oppstart på det neste forsøket deres? Skjønner så godt at det er fæl følelse at testdatoen havner så nærme termindato 😢 Du skulle jo snart ha fått en baby... Må jo bare håpe på at det blir en skikkelig opptur med en positiv test. Både du og jeg skulle snart hatt termin og ingen av oss er pr i dag gravid 😢 Æsj, livet er urettferdig.

Nå går det først og fremst på økonomi for vår del, så får vi stå litt i kø og ha en annen kontakt med IVF-helsepersonellet enn vi er vant til. Men det får gå 🤷‍♀️ Jeg kjenner kroppen min så godt nå, så jeg er 95% sikker på at dette forsøket går ad dundas også 🤷‍♀️🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene enn så lenge for deg 🤞

Anslått mens 13 januar, men denne mens var rar og prøver også å forberede meg selv på en potensiell lenger syklus, men ca 13 Jan :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg krysser fingrene enn så lenge for deg 🤞

Anslått mens 13 januar, men denne mens var rar og prøver også å forberede meg selv på en potensiell lenger syklus, men ca 13 Jan :)

Takk 😘

Da går vi all inn for en positiv test rundt valentines ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hvordan går det? :) skal du vente med å teste til over julaften? 

Det går helt greit. Litt lettere å være meg i dag sammenlignet med i går. Har fortsatt ikke noen tro på at det skal gå da 🤷‍♀️ Så føler egentlig jeg bare tar hormoner fordi jeg «må». Kommer til å vente til etter julaften ja, orker ikke den virkelige bekreftelsen på at det ikke gikk før julaften eller på julaften ☹️ Såfremt ikke mensen kommer, så tester jeg nok andre juledag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det går helt greit. Litt lettere å være meg i dag sammenlignet med i går. Har fortsatt ikke noen tro på at det skal gå da 🤷‍♀️ Så føler egentlig jeg bare tar hormoner fordi jeg «må». Kommer til å vente til etter julaften ja, orker ikke den virkelige bekreftelsen på at det ikke gikk før julaften eller på julaften ☹️ Såfremt ikke mensen kommer, så tester jeg nok andre juledag. 

Forstår veldig godt hva du skriver, jeg håper i det lengste at det går din vei denne gangen uansett om du ikke føler det 💐🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender noen klemmer din vei @Patriotpaula! Hvilken RD er du på nå? Skjønner godt tanken med å vente med testing til 2. juledag 😘

Endret av prøverpåny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, prøverpåny skrev:

Sender noen klemmer din vei @Patriotpaula! Hvilken RD er du på nå? Skjønner godt tanken med å vente med testing til 2. juledag 😘

Takk 🥰 RD8 (regnet fra dagen etter innsett) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg «helt» til rugedag8 (i dag), så forsvant absolutt alt håpet. Jeg har hatt det på følelsen i flere dager allerede, så jeg er absolutt ikke overrasket over at jeg har begynt å spotte allerede. Jeg sier med dette takk for oss til privatklinikken og ber de søke oss inn til st.olav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Kom meg «helt» til rugedag8 (i dag), så forsvant absolutt alt håpet. Jeg har hatt det på følelsen i flere dager allerede, så jeg er absolutt ikke overrasket over at jeg har begynt å spotte allerede. Jeg sier med dette takk for oss til privatklinikken og ber de søke oss inn til st.olav. 

❤️ Så leit, føler veldig med deg. Det er ikke lett dette du går gjennom. Jeg har tenkt litt på det du skrev om at selv om dette uttaket ga mange på frys, så var det kanskje ikke en god runde med egg likevel, sett på kvaliteten. Håper og tror at st. Olav kan gjøre gode ting for dere. 

God Jul 💐 håper du får slappet av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Neutral90 skrev:

❤️ Så leit, føler veldig med deg. Det er ikke lett dette du går gjennom. Jeg har tenkt litt på det du skrev om at selv om dette uttaket ga mange på frys, så var det kanskje ikke en god runde med egg likevel, sett på kvaliteten. Håper og tror at st. Olav kan gjøre gode ting for dere. 

God Jul 💐 håper du får slappet av. 

❤️ Hadde ikke forventet noe annet i grunn, hvorfor skulle det plutselig lykkes denne gangen? Jeg begynner å bli rimelig vant til at ting går i mot oss i denne IVF-verdenen 🤷‍♀️ Vi er dessverre enda et bevis på at antall egg ikke har noe å si, når det er kvalitet som betyr alt. På laben er de ratet som toppscore-egg, men man kan visst bli lurt trill rundt av det tydeligvis 🤷‍♀️ Håper at st.olav har noen gode korte i ermet, spiren kan tydeligvis ikke hjelpe oss. 
 

God jul, kjære @Neutral90 ❤️ Jeg håper at 2020 blir året med stor Å for oss begge ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Patriotpaula skrev:

Kom meg «helt» til rugedag8 (i dag), så forsvant absolutt alt håpet. Jeg har hatt det på følelsen i flere dager allerede, så jeg er absolutt ikke overrasket over at jeg har begynt å spotte allerede. Jeg sier med dette takk for oss til privatklinikken og ber de søke oss inn til st.olav. 

Huff, så leit. Er virkelig alt håp ute når du har begynt å spotte? ☹️   Håper du får en god jul uansett utfallet av dette forsøket ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Huff, så leit. Er virkelig alt håp ute når du har begynt å spotte? ☹️   Håper du får en god jul uansett utfallet av dette forsøket ❤️ 

Ingen forhåpninger nei 😕 

God jul til deg ❤️🎄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Mye kan fremdeles kan gå galt siden det er så tidlig, men det er en veldig god start 👶🏻

18742900-989A-40E5-B6E3-A6007168B8C5.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Vi fikk den aller beste julegaven vi kunne ha ønsket oss ❤️ Mye kan fremdeles kan gå galt siden det er så tidlig, men det er en veldig god start 👶🏻

18742900-989A-40E5-B6E3-A6007168B8C5.jpeg

Gratulerer så mye, for en fantastisk gave på julaften ❤️❤️❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...