Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, bondekone skrev:

Spennende! Håper estradotplaster gjør susen!☺

Håper så 🤞🏻Tok det på i går morges, kan ikke akkurat si at jeg er overbegeistret over det - synes limet er DÅRLIG. Måtte tape over for å holde det på plass allerede i går kveld, da hadde det begynt å løsne i kantene 🤨

Spennende tider for deg, @bondekone 🤞🏻❤️

6 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Håper sånn for deg!! :) 

Takk ❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Neutral90 skrev:

Har du merket noe til estradot så langt? 
bra ting er i gang og du har ul å se frem til 🤞

Nei, vil egentlig ikke si at jeg har merket noen forskjell :) Har heller ikke hatt noen form for «stopp» i blødningen slik som du opplevde. Bra ting er i gang ja, begynner å bli liiitt utålmodig i denne IVF-verdenen kjenner jeg 🤨

Spennende tider for deg om dagen også da 🙏🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Nei, vil egentlig ikke si at jeg har merket noen forskjell :) Har heller ikke hatt noen form for «stopp» i blødningen slik som du opplevde. Bra ting er i gang ja, begynner å bli liiitt utålmodig i denne IVF-verdenen kjenner jeg 🤨

Spennende tider for deg om dagen også da 🙏🤞🏻😊

Amen to that sista 🙏 jeg har vært så utålmodig 🙄 Litt for mye spenning for meg som liker å ha kontroll, ikke en god følelse 😂 forhåpentligvis går alt bra 🙂
 

edit: blødningen min stoppet nesten i 36 timer, men så tok den seg betraktelig opp igjen 🤨

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Neutral90 skrev:

Amen to that sista 🙏 jeg har vært så utålmodig 🙄 Litt for mye spenning for meg som liker å ha kontroll, ikke en god følelse 😂 forhåpentligvis går alt bra 🙂
 

edit: blødningen min stoppet nesten i 36 timer, men så tok den seg betraktelig opp igjen 🤨

Var ikke så utålmodig i starten, men føler jo at jeg aaaaldri blir gravid (og forblir gravid i 9 måneder), så siden etter aborten har jeg blitt rimelig utålmodig for at ting skal lykkes snart 🤭😜 Jeg liker også å ha kontroll, men i denne prosessen får jeg virkelig ikke gjort så mye for å påvirke utfallet 😣 

Her er heldigvis blødningen akkurat slik den pleier å være 🙏 To dager med blør-nesten-i-hjel, for så at mengden reduseres betydelig 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD11

Innsett om én uke, mandag 11/11 👍🏼 Dagens UL viste ingen follikler i vekst og slimhinne på 10 mm. Begynner med cyclogest på torsdag. Håper alle gode ting (innsett) er tre? 🙏🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig 🥳 har troa på julybaby (eller det kan vel bikke inn i august men pyttsann) på deg jeg altså 👌

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Neutral90 skrev:

Herlig 🥳 har troa på julybaby (eller det kan vel bikke inn i august men pyttsann) på deg jeg altså 👌

Håper du har rett 🙊 Det viktigste for meg nå er at jeg blir gravid igjen før opprinnelig termin var - og det begynner jo å haste litt 😬 Blir tidenes bursdagsgave i såfall, både samboer og jeg er sommerbarn 🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Håper du har rett 🙊 Det viktigste for meg nå er at jeg blir gravid igjen før opprinnelig termin var - og det begynner jo å haste litt 😬 Blir tidenes bursdagsgave i såfall, både samboer og jeg er sommerbarn 🌱

Forstår godt hva du mener ❤️ Jeg har troa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg selv er i januar/februar termin gruppen - som jeg såg at du hadde laget. Jeg lurte på hvor du hadde blitt av og fant deg igjen her inne. Vil bare si at jeg heier på deg og håper inderlig at det snart kommer to streker din vei💖 følger din reise videre💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym8696 skrev:

Jeg vil bare si at jeg selv er i januar/februar termin gruppen - som jeg såg at du hadde laget. Jeg lurte på hvor du hadde blitt av og fant deg igjen her inne. Vil bare si at jeg heier på deg og håper inderlig at det snart kommer to streker din vei💖 følger din reise videre💖

Det er jo til å grine av at jeg fremdeles ikke er gravid igjen, men fortsatt trøbler i prøve-land 🧐😭 Kunne liksom nesten rukket et helt svangerskap på denne tiden. Flere ting jeg kommer til å endre ved et nytt svangerskap, blant annet å ikke opprette termintråd før jeg er sikker på at det går bra 🤷‍♀️ Uff, det har vært et vanvittig trasig år...

Takk for at du legger igjen et spor her inne, det setter jeg pris på ❤️ Lykke til med innspurten! :)❤️
 

4 timer siden, N85 skrev:

Så bra at du snart får innsett igjen😊 ønsker deg masse lykke til🤞

Takk 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tredje innsett overstått 🤞🏻 Testdag om 14 dager, mandag 25/11. Håper så inderlig at alle gode ting er tre og at vi får en positiv test i førjulsgave ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, bondekone skrev:

Så spennende tider fremover, krysser fingrene❤

Takk bondekone ❤️ Håper de finner ut av en velfungerende slagplan for dere/evt endrer behandling etter innsett for at dere skal komme helt i mål 🤞🏻❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...